Bekend Niet uitdelen dagelijkse/wekelijkse awards

DeletedUser888

Guest
Ik zit nu zo'n beetje rond te kijken op orava naar die awards maar ik zie ze bij helemaal niemand.
Dit omdat ik bij mij wel wat van die awards verwachtte ben ik gaan zoeken... maar nergens iets wat.
 

DeletedUser444

Guest
Idd klopt niet. Op alnwick halen wij ze elke dag en vandaag niks gekregen :eek:
Tijdje geleden kregen we er zelfs te veel :D

defb5e1cf0f44201a185d532e367cd44.png
 

DeletedUser1325

Guest
Nou ze doen het weer hoor.
Wat wordt er gedaan met de achievements van zondag op maandag nacht?
 

DeletedUser444

Guest
Ik eis een schadevergoeding voor het onderbreken van onze streak :D!
 

DeletedUser888

Guest
Ja!
Ik zit nu al 7/9 plunderreeksen in de wereld en je hebt er nu eentje van me ontnomen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik begrijp uiteraard dat het onderbreken van de awards grote emotionele schade met zich meegebracht kan hebben. Degenen die hier behoefte aan hebben kunnen zich aanmelden bij mij om hier eens verder over te gaan praten en over al hetgeen er nog meer dwars zit in het leven. Garanties uiteraard tot de deur.
 

DeletedUser1325

Guest
Ik begrijp uiteraard dat het onderbreken van de awards grote emotionele schade met zich meegebracht kan hebben. Degenen die hier behoefte aan hebben kunnen zich aanmelden bij mij om hier eens verder over te gaan praten en over al hetgeen er nog meer dwars zit in het leven. Garanties uiteraard tot de deur.
Wat moeten we hier nou mee :mad::mad:
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Feit is dat het niet kan worden aangepast, anders kregen jullie met alle liefde van mij alsnog de awards.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
:eek: Ok, vooruit: in theorie kan (bijna) alles. In de praktijk worden keuzes gemaakt omwille van tijd, geld, pragmatiek, en helaas is dit er een van. Ben je zo min of meer tevreden @B4Real ?
 
Bovenaan