Neuschwanstein starten

DeletedUser1497

Guest
Ik denk ook dat ik het dan opgeef.

Dus support, aub geen kronen eindspel :D
 

DeletedUser1581

Guest
hehe begint er eentje eindelijk wat te leren,nu alleen nog naar de juiste plekken gaan voor je reacties(want ik zie geen toverknots spelen op deze wereld:rolleyes:)
Ik zie nergens staan dat dat niet zou mogen. En aangezien tw2 behoorlijk om zeep geholpen is gaat dat niet meer gebeuren ook.
Het spel is niet eens af man. Zoals dope terecht opmerkt waar is dat eindspel waar men het al 2 jaar over heeft?
Of ga jij ook naar de bakker om ingrediënten op te halen om vervolgens je eigen brood te moeten bakken?
TW2 is niet anders als dit : http://www.npo.nl/de-rekenkamer/01-12-2016/KN_1685673/POMS_KN_6251495

en ja met dope hebben ze hun whale te pakken :p
 

DeletedUser1319

Guest
Heeft iemand al berekend wat het kost om je stamlevel naar level 20 te brengen met kronen / euro's ? :eek:

Ben wel benieuwd of je hier ook een auto voor had kunnen kopen
 

DeletedUser1606

Guest
zeker een auto op schaal:p

Maar wat leuk om ook jou op deze wereld te zien shazza
 

DeletedUser1247

Guest
Tja, weet nog wel vroegah toen we in de wachtrij in de winkel stonden zeiden me ouders geen probleem dat kronen we wel. Stukje bij beetje heb ik dit opgevangen en dit syndroom dan ook ontwikkeld. Geef ze dan ook niet de schuld want op tribalwars heb ik ook een hekel aan bouwwachtrijen en zodoende ben ik ze maar gaan kronen.
 

DeletedUser924

Guest
Laat me raden. dat was in de wachtrij bij de bakker? waar jullie gewoon een brood kochten? Want daar begint het. Hmm..of was het juist dat jullie daar meel kochten?

Oe en ikhoop dat er snel iemand post, want ik wil nog iets posten bedenk ik me net. Hm..maar dan zit ik weer met dubbelposten. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan