Mooie heren

DeletedUser1387

Guest
hm,njah, als jullie der effectief klachten over krijgen kan ik mij wel inbeelden dat jullie het onderwerp al zat zijn, en snap ik de beslissing..

gwn nog even nutteloos on the side dan; wie doet er nu in godsnaam de moeite om hier over te klagen,:D serieus mensen, haal die citroen uit jullie onderbroek:D
al dat gechat over 13-jarige is trouwens volledig hypothetisch, de 2 servers waar ik op speel was bijna de volledige stam waar ik zat 18+..
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Er is een reden waarom wij de leukste market zijn. Juist daarom zijn wij een pioneer market geworden.
Dat heeft er eigenlijk niets mee te maken ;)
We zijn een pioneer geworden omdat ze merken dat er vanuit NL heel veel goede ideetjes en bugs kwamen. Dat is de reden van de pioneer verandering :)

hm,njah, als jullie der effectief klachten over krijgen kan ik mij wel inbeelden dat jullie het onderwerp al zat zijn, en snap ik de beslissing..

gwn nog even nutteloos on the side dan; wie doet er nu in godsnaam de moeite om hier over te klagen,:D serieus mensen, haal die citroen uit jullie onderbroek:D
al dat gechat over 13-jarige is trouwens volledig hypothetisch, de 2 servers waar ik op speel was bijna de volledige stam waar ik zat 18+..
Daarom dat we zeiden dat we het ook liever hadden, maar als er klachten binnen komen moeten we dit aanpakken.
 

DeletedUser

Guest
Ook al blijf ik erbij dat het meest leuke succesvolle topic verknalt is.. tog maar een poging wagen. @Dutch Pirate @Ennasil @Silvanessa

1. Juvat Westendorp
unnamed-e1438942705463.jpg


HppH0RBC_400x400.jpg
Zooo jaloers op zijn haar .. wil ik ook.
 

DeletedUser854

Guest
Ik hou eigenlijk niet van lang haar, maar zonder dat haar is het toch minder Thor :(
 

DeletedUser1497

Guest
Ik hou erg van lang haar :) vind het mooier dan kort :) ze moeten wel een beetje mee kunnen headbangen :)
 
Bovenaan