Meer spelers

Stressix

Casual Lid
Ach geef het nog een maand. zal best nog wel wat spelers aantrekken;)
Alhoewel de grote werelden van een paar duizend spelers al enige tijd geleden is:confused:
 

DeletedUser1525

Guest
Als er nu eens een keer een ander soort wereldje word opgestart ( nah provincietje) trekt dat mss wel wat meer spelers al denk ik dat het gros er wel klaar mee is. Start eens een speed wereldje op of een wereld zonder gwen en kronen . Maar dan gaat het verdien model van inno er aan dus dat gaat wss niet gebeuren. Dus blijft het trekken aan een dood paard. De TW junken spelen niet zonder kronen :D
 

DarkEvil

Nieuwerd
Als we eens gaan beginnen om de rammen minder kracht te geven zoals in het begin van TW2. Dat je niet in 1 aanval een muur van 20 naar 0 kan brengen. Dat zou ervoor zorgen dat kleine spelers meer kans krijgen dus ook blijven spelen. Nu haakt men meteen af.
 

..m.

Actief Lid
nah.. dat bevorderd schildpadjes gedrag alleen maar.

verkenners weghalen heeft mee4 effect naar mijn mening. kroners kunnen dat niet meer yolo alles en iedereen aanvallen en beginners krijgen de kans om met samenwerking die clears te slopen.
 

DeletedUser2326

Guest
Ik probeer het nog een keer. Anderhalf of twee jaar geleden heb ik op wrd 27 vier dorpen en en op wrd 28 (bergbus ofzo) 9 dorpen bemachtigd en weer verloren. Daarja de inlog gegevens verloren/vergeten. Toen speelde ik onder de naam foxtrot of foxtrot1. Nu onder zaterdag omdat ik zaterdag ben gestart :)
 

..m.

Actief Lid
Ik probeer het nog een keer. Anderhalf of twee jaar geleden heb ik op wrd 27 vier dorpen en en op wrd 28 (bergbus ofzo) 9 dorpen bemachtigd en weer verloren. Daarja de inlog gegevens verloren/vergeten. Toen speelde ik onder de naam foxtrot of foxtrot1. Nu onder zaterdag omdat ik zaterdag ben gestart :)

'' als je bij deze stam wilt... zal de rest je wel met goede redenen geweigerd hebben :) '' +1 voor je stamprofiel tekst

maar gl hf, als je advies nodig hebt kan je het altijd vragen ;)
 

DarkEvil

Nieuwerd
Wanneer gaat Innogames er voor zorgen dat er op een VP wereld ook VP gespeeld gaat worden en geen dominantie.
Je wordt kots ziek van die figuren die hun provincie vol stouwen en BB's edelen. Mijn mijn mijn.
Steeds minder spelers komen, omdat ze het zat zijn.
Van de 950 spelers nu hebben er 147 nog nooit ingelogd. 157 spelers hebben 1x ingelogd en 226 hebben 1 dag gespeeld.
Dan hou je ongeveer zo'n 400 spelers over (voorlopig).
 

..m.

Actief Lid
als je nu al voor vp gaat moet ik je gaan benoemen bij flop XD

vp pak je opt eind als de vijanden verslagen zijn. early game richt je je op dominantie ten opzichte van je vijand ;)
 

DarkEvil

Nieuwerd
vp pak je opt eind als de vijanden verslagen zijn. early game richt je je op dominantie ten opzichte van je vijand

En dan te weinig spelers hebben om die 1300 VP's te halen. Dan gaan janken of ze a.u.b. de wereld willen eindigen.
 

..m.

Actief Lid
Het is simpel, als je je in het begin richt op vp haal je het einde niet.


En idd janken om de hoeveelheid vp, de vp is berekend op de oude (VEEL ACTIEVERE) werelden waar stammen automatisch ook groter waren en werelden langer spannen waren. (nu is een wereld vaak al binnen een paar maanden beslist)
 

DarkEvil

Nieuwerd
Wat worden we op deze wereld weer enorm genaaid, de provincie Zolmarkfahl wordt totaal bevolkt door fake spelers. Alle aanwezige spelers hebben 81 punten.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Muah ik denk dat de meeste doorgewinterde spelers wel een punt hebben als ze aangeven dat de mindset van een dominantie wereld het beste is om te volgen in het begin.

Waarom? Heel simpel. Geloof + afstand. Geloof? Als jij 30 dorpen hebt in 10 provincies betekent het ook dat jij 10 kerken hebt, 33% van je account is dan dus een kerkdorp. Kerkdorpen die een stuk minder troepen leveren. Vecht dan maar tegen een speler die ook 30 dorpen heeft maar in 5 provincies zit, die haalt veel meer ‘waarde’ uit zijn kerkdorpjes qua troepen dan de speler die in 10 zit. Oorlogen win je op tw2 met troepen, hoe meer hoe beter dus.

Dat is een beetje de gedachtengang die iedere speler volgt. In de begin fase is de verdeling (afstand) van je dorpen van ook meer van belang omdat samenwerken met weinig dorpen tussen stamgenoten vaak op dat moment lastiger is dan wanneer je al een veilig cluster hebt voor jezelf aan ingerichte dorpen die strategisch fijn liggen.

Met die factoren heeft men dus nooit echt een ‘vp mindset’ ontwikkeld, omdat er geen andere spelelementen zijn mee veranderd met dit eindspel, dus houd je vast aan de mindset van het andere eindspel. Persoonlijk ben ik benieuwd hoe een vp wereld zou verlopen als je niet met geloof te maken zou hebben.
 
Bovenaan