Poll Meer groepsiconen en per dorp verhoging

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien

    Stemmen: 6 75,0%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Beste Support,

is er een mogelijkheid om meer groepsiconen te maken, zodat je meer uit de voeten kan ermee? er zit nu een max op van 10 groepsiconen. Zou fijn zijn als dit verhoogd zou kunnen worden naar 20.
is er tevens een mogelijkheid om per dorp meer groepsiconen te zetten, momenteel is daar een max van 4 voor, zou fijn zijn als dit naar 8 kan bijvoorbeeld.
 

The Defiant

Master Mind 2020
Goedemiddag,
Is hier al iets over bekend of dit mogelijk is?
Ik kan begrijpen dat niet bovenaan het lijstje staat van dingen die aan de game veranderd wordt, maar het lijkt mij niet zo'n grote aanpassing om het naar 20 te brengen of desnoods 15 om mee te beginnen. Ik heb er dan ook inhoudelijk niet veel verstand van, maar ik kom wel steeds vaker tegen IG dat ik er net even paar te kort kom...

Ik lees het wel als er iets over bekend is of dat jullie het misschien nog een keer kunnen aankaarten bij de Gamemakers.
@Kr33log @Dutch Pirate
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Momenteel geen extra informatie. Maar op dit moment is InnoGames bezig met andere zaken te ontwikkelen. Eens deze klaar zijn, kunnen er naar nieuwe zaken gekeken worden zoals dit.

Ik hoop jullie snel meer info over te geven of dit al dan niet in het spel kan komen!
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik merk dat hier wel animo voor is. Ik ga een Poll starten. Hier zullen dezelfde regels gelden als bij alle andere stemmingen. (14 dagen stemtijd)
 
Bovenaan