M-M

DeletedUser1541

Guest
Beste tw2 forumgangers,

Om toch maar een poging te wagen, zal ik dan maar een stam werving maken. Of eigenlijk leden werving.
Wil je een keer uit je vertrouwde omgeving en eens met iemand anders spelen? Dan ben je zeker welkom, anders natuurlijk ook. Wij (Ik en Rudmer) zijn actieve spelers met redelijke ervaringen en doen graag ons best om de top te zijn. Dus interesse in een nieuwe frisse stam?

stuur dan maar een berichtje, Wij focussen de eerste paar weken vooral op het zuiden. Dus optioneel voor later kun je daar ok spawnen en even afwachten.

Magister Mortalis (masters of death)

M-M

Wij zijn de masters of death, en heersen over de zielen die verlorzen zijn gegaan op het slachtveld. Jouw mensen die het niet redde op het slachtveld geven wij een plaats in het leven hierna. Om al die mensen een plaats te geven moeten wij heel actief zijn, en dat zijn we ook dus wees op je hoede. Want jouw mensen knielen voor ons na hun dood...

Stuur Joris ( Amako) een berichtje als je intresse hebt om te joinen of diplomatie

Mvg Joris, Rudmer de Leiders
 

DeletedUser1541

Guest
Tuurlijk, anders moet ik het straks erin zetten. Ben ik veel te lui voor. Dan staat het er nu al hoef ik het later niet te doen ;)
 

DeletedUser1541

Guest
Hey, niet mensen gaan rekuteren in mijn ledening werving prgramma !
 

DeletedUser1541

Guest
Misschien, eerder een stam van wereld 13 dacht ik. Mento mori
Maar vond dit gewoon een leuke naam
 
Bovenaan