Losers

DeletedUser1373

Guest
Begin jij ook altijd met huizenhoge verwachtingen bij een ambitieuze stam? En ben je daarna diep teleurgesteld omdat de leiders incompetente zakkenwassers zijn?

Treur dan niet langer! Bij Losers zijn hoge verwachtingen ten strengste verboden. Wij besparen jou daarmee het nodige leed in de nabije toekomst.

Wil jij ook heerlijk iedere dag bouwen aan jouw dorp, zodat een andere speler ermee vandoor kan? Welkom! Ben jij een lamme zak die echt niet iedere dag de wekker zal zetten om mensonterend te gaan lopen farmen? Super! Dat soort praktijken laten wij bij Losers waar ze horen; in Noord-Koreaanse strafkampen.

Wij van Losers maken geen valse beloftes, maar garanderen jou een absoluut verschrikkelijke ervaring. Dus wacht niet langer en sluit je bij ons aan. Wellicht dat er nog eens iemand reageert op de stamchat, maar reken vooral nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1373

Guest
Dames en heren, goed nieuws. Een dappere ziel heeft zijn weg weten te vinden tot de gelederen van team Losers. Als dank is hij direct gepromoveerd tot stamoprichter. Onder zijn bezielende leiding liggen er voor ons nieuwe dieptepunten in het verschiet.

Op naar de vermoedenis!
 

DeletedUser1374

Guest
Ik hou jullie mee op de hoogte!

Samen brengen we de Losers naar een top 127 plaats in de stamranking!
 

DeletedUser138

Guest
Ik vind het gewoon geweldig van jullie , hoe kom je daar op :)
 

DeletedUser1374

Guest
Mag ik overlopen , ze noemen mij ook een loser :(
Sorry, je ODA ligt veel te laag, zelfs wij als Losers willen ons daar niet mee identificeren... Misschien zou ik het erdoor krijgen als je nu 5 barbaren edelt, maar zelfs dan nog vrees ik voor teveel weerstand.
 
Bovenaan