Kronen gebruik (waarschuwingen aangeven)

DeletedUser1333

Guest
Hallo

ik heb paar dagen geleden via PC per ongeluk een extra bouw wachtrij gekocht met kronen.
Dit bij support gemeld of dit terug kon gereset worden. IK kreeg dit als mail terug.

*Knip*

APP:
Ik heb via de app getest met het doneren van kronen aan stamkills en ik krijg geen waarschuwing of ik zeker ben dat ik kronen wil doneren aan de stam.

PC:
Hier heb ik per ongeluk 'extra bouwwachtrij' aanklikt en hierbij kreeg ik GEEN waarschuwing of ik hier zeker van ben.

Nu heb ik het nog eens getest: ik krijg alleen melding dat ik te weinig kronen heb om een bouw wachtrij te kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Eerst wil ik je er graag op attenderen dat het delen van support tickets op het AF niet is toegestaan. Verder hoor je als het goed is een waarschuwing te ontvangen wanneer je gebruikt maakt van Premium items / opties.
 

DeletedUser974

Guest
Ik heb hetzelfde gehad een jaar of twee geleden en hetzelfde issue aangegeven, 2 tickets gemaakt. Maar dus nog niet opgelost blijkt :p

EDIT: Mochten modjes die info willen gebruiken, hierbij ticketnummers:
EDIT2: Waren blijkbaar 3 ticketnummers.

t9691535
t9803689
t9877637
 

DeletedUser444

Guest
Ik kan bevestigen dat er NIET bij alle premium functies een bevestiging komt of info hoeveel het kost. Volgens mij bij oa. inderdaad de bouw wachtrij waar ik het ook al heb gehad door er per ongeluk te klikken.
 

DeletedUser854

Guest
Ik heb ooit een keer op ik begrijp het of iets dergelijks geklikt bij eerste gebruik van kronen en toen kreeg ik daarna geen meldingen meer
 

DeletedUser

Guest
Ik had 200 kronen gewonnen op wereld 9. Geef ik ze uit voor en GS boost bij een co :confused::confused:. Zat op me mobiel trouwens !!!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik heb hetzelfde gehad een jaar of twee geleden en hetzelfde issue aangegeven, 2 tickets gemaakt. Maar dus nog niet opgelost blijkt :p

EDIT: Mochten modjes die info willen gebruiken, hierbij ticketnummers:
EDIT2: Waren blijkbaar 3 ticketnummers.

t9691535
t9803689
t9877637
Dankje.

Ik weet iig als je massagebouwenscherm gebruikt dat je dan ook per ongeluk kunt klikken op versneld afmaken zonder waarschuwing.

@Azzandra hoeft niet alleen van jouw kronen te komen, ik zal er zondag ook wat opofferen. We zullen dan in kaart brengen bij welke het wel en welke het niet speelt. Aanvullende screenshots/info/filmpjes van jullie zijn altijd welkom, hoe meer hoe beter.
 

DeletedUser1333

Guest
Ik ben al blij dat er hier meerdere personen last mee gehad hebben ! hehe
 

DeletedUser1325

Guest
Ik kan bevestigen dat er NIET bij alle premium functies een bevestiging komt of info hoeveel het kost. Volgens mij bij oa. inderdaad de bouw wachtrij waar ik het ook al heb gehad door er per ongeluk te klikken.
Eergisteren zelfs 2x overkomen ><
Kneusje eerste klas :rolleyes:
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Dit kan komen doordat jullie bepaalde meldingen hebben uitgeschakeld in het spel. Daarom raden wij je aan om alle notificaties te resetten. Wanneer je dit doet krijgen jullie deze meldingen terug.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Is het mogelijk mij te vertellen welke er juist niet werkt op welk device? Wij zullen dit dat nader onderzoeken.
 

DeletedUser1325

Guest
Je hebt verschillende manieren om aan kronen te geraken op dit moment ;)
Eens, maar ik speel momenteel op een internationale server om eens wat andere mensen tegen te komen.
Wellicht dat ik maandag na mijn tentamens mij weer kan laten zien op NL servers.
 
Bovenaan