Koninrijken en rivieren

DeletedUser

Guest
Dus, volgens de wiki worden de grenzen van koninkrijken aangegeven met rivieren. maar als ik naar mijn kaart ga en kijk in welk koninkrijk mijn dropen liggen bij info. Dan kom ik er achter dat ik in meerdere koninkrijken lig terwijl er geen rivier tussen ligt.

Kaart overzicht: http://gyazo.com/97ecb9cef96866338b10cd84213d2374
Lolbroek113: http://gyazo.com/a6eea68f5207585eec76e689b5672533
Lolbroek104: http://gyazo.com/227283c9804effad8c05e42e357f1a6b

Is hier een logische verklaring voor of is dit gewoon een fout in het spel?

m.v.g.
Lolbroek101
 

DeletedUser397

Guest
Dit is inderdaad al langer gekend (toch door mij) dat die uitleg van koninkrijken gescheiden door rivieren van geen kanten klopt
Simpel: probeer eens op wereldkaartje de rivieren te tekenen, ... zal snel duidelijk worden dat dit zo niet echt klopt :p (hier heeft soul eater dit zelf al eens voorgedaan)

En hier ziet ge dat dit reeds in oktober 2014 gekend was. Maar zolang we toch nog niet aan het eindspel met forten gaan beginnen is dit enkel een detail.
 

DeletedUser

Guest
voor nu maakt het idd niet veel uit.. maar toch. sou zeggen dat een paar rivieren op de kaart intekenen niet het moeilijkste op tw2 is.
 

DeletedUser397

Guest
niet te rap hoor, nu nog zijn er dorpen die aan een foute provincie toegewezen zijn, en dat heeft wel al invloed op het spel, dus laat ze eerst maar fixen wat nu al relevant is, en dingen als koninkrijk opdeling achteraf doen tegen dat ze het eindspel verwachten
 

DeletedUser50

Guest
Furyan666;n18460 zei:
Dit is inderdaad al langer gekend (toch door mij) dat die uitleg van koninkrijken gescheiden door rivieren van geen kanten klopt
Simpel: probeer eens op wereldkaartje de rivieren te tekenen, ... zal snel duidelijk worden dat dit zo niet echt klopt :p (hier heeft soul eater dit zelf al eens voorgedaan)

En hier ziet ge dat dit reeds in oktober 2014 gekend was. Maar zolang we toch nog niet aan het eindspel met forten gaan beginnen is dit enkel een detail.

Dit is de juiste uitleg inderdaad. De weergave van de koninkrijken klopt nog "van geen kanten". Echter zitten we nog lang niet in het eindspel, dus is het nu nog niet erg relevant. Het probleem met de provinciegrenzen is ook bekend en wordt als het goed is aan gewerkt.
 

DeletedUser110

Guest
Grey Worm;n18483 zei:
Echter zitten we nog lang niet in het eindspel, dus is het nu nog niet erg relevant.


Weet u dat zeker? In Alnwick zitten we al erg ver, als we onze bondgenoten meerekenen. Of begint het eindspel pas als enkel de top stam met zijn bondgenoten overblijven?
 

DeletedUser516

Guest
strategic;n18490 zei:
Weet u dat zeker? In Alnwick zitten we al erg ver, als we onze bondgenoten meerekenen. Of begint het eindspel pas als enkel de top stam met zijn bondgenoten overblijven?

en anders is de wereld klaar voordat eindspel er is :p .... kan ook ;) of je gooit wat leden uit je stam die maken een nieuwe en begin daar oorlog mee :D :D
 

DeletedUser397

Guest
strategic;n18490 zei:
Weet u dat zeker? In Alnwick zitten we al erg ver, als we onze bondgenoten meerekenen. Of begint het eindspel pas als enkel de top stam met zijn bondgenoten overblijven?
strat, denk dat het probleem vooral de inactieve spelerdorpen zijn
remember de voorwaarde tot ingang van eindspel?
Op een zeker moment in het spel, wanneer de wereld een bepaalde tijd draait en de gecombineerde punten van alle spelersdorpen in een koninkrijk een bepaalde waarde voorbijstreven, zal het eindspel beginnen in dat koninkrijk. Je zult hier 14 dagen vantevoren over geïnformeerd worden als je tenminste één dorp in het betreffende koninkrijk hebt.
maw, doordat we nog met massa's 51 puntendorpen zitten die niemand wil (nuja, enkel de hordes die enkel zo nog nieuwe dorpen kunnen vastkrijgen :p ) zal die voorwaarde van gecombineerde punten van alle spelersdorpen nog even af liggen xs
 
Bovenaan