Kerst en oud en nieuw wapenstilstand

DeletedUser693

Guest
Beste iedereen,

Met kerst en oud en nieuw hebben de grote stammen van Basile afgesproken geen aanvallen te doen of enige vijandigheden.

Er worden geen spelers aangevallen. Dus ook niet internen
In elkaars provincies worden geen barbarendorpen aangevallen. Dit ook niet in eigen provincies.
Er worden geen spionages of sabotages gedaan. Geldt ook voor de barbarendorpen.
Tijdens de wapenstilstand mag er geen aanval aankomen maar ook geen worden verzonden.

De wapenstilstand gaat voor de kerst kerstavond in om 18.00 uur en loopt tot 2e kerstdag 24.00 uur
Met oud en nieuw loopt het bestand vanaf oudejaarsdag 0.00uur tot nieuwjaarsdag 24.00uur

Laten we met zijn allen in huislijke kring of met vrienden en familie een gezellig kerstfeest gaan vieren en een prachtige jaarwisseling meemaken.

Graag verzoek ik de stammen die het hier mee eens zijn in de vorm van hun leider / oprichter hier onder de garantie te geven dat hun stam hier mee akkoord is namens hun stam.

Bij deze verklaar ik Sindict dat KWR zich aan deze wapenstilstand zal houden.

Verder wil ik Inno verzoeken om dit ook programmatisch af te schermen zodat iedereen rustig zijn feestdagen kan gaan vieren.


Met vriendelijke groet,

Sindict
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1249

Guest
Ik zou met oudjaar ook al om 18u beginnen, er zullen er velen zijn die al voor 00:00uur weg zijn feesten/eten/drinken of andere dingen
 

DeletedUser693

Guest
Het is dus geheel oudejaarsdag niet mogelijk om aan te vallen volgens het verdrag dat is dus al vanaf middernacht 30 op 31 december.
 

DeletedUser6

Guest
Verder wil ik Inno verzoeken om dit ook programmatisch af te schermen zodat iedereen rustig zijn feestdagen kan gaan vieren.
Kerst

Vorige maand heb ik al op enkele forumtopics (en tickets) gereageerd, en die situatie is helaas onveranderd gebleven. We hebben momenteel geen mogelijkheid tot het instellen van een 'vredestijd' tijdens de feestdagen. Er is wel even nagedacht over dubbele ODA tijdens kerst, maar ook dat hebben we maar achterwege gelaten ;) Tijdens de kerst kunnen we dit jaar gelukkig wel nog gewoon terugvallen op de co-op. En verder zijn er natuurlijk nog altijd onderling afspraken te maken tussen de stammen.
 

DeletedUser586

Guest
Beste Relax,,met de ervaring die jullie programeurs hebben lijkt het mij NIET onmogelijk om dit in te voeren..Hetscript ligt al klaar zoals gebruikt op TW1. misschien een kleine aanpassing en danmoet dat toch kunnen werken
 

DeletedUser6

Guest
Je kunt beiden helaas niet vergelijken. In ieder geval, het gaat voor dit jaar niet meer lukken. Ik hoop dat dit volgend jaar wel lukt.
 
Bovenaan