KERST AANVALSSTOP WERELD 3

DeletedUser

Guest
ik ben ook niet van plan om grote acties te doen, maar ga wel gewoon door met edelen.
 

DeletedUser

Guest
tis toch erg dat je zo slecht speelt dat je moet edelen als er niemand is :p

wel, in tegenstelling tot de rest van de andere top10 stammen, edelen wij geen bb'dorpen. Dusja... je mag kiezen, een bende bb'edelaars of een bende aanvallende gekken die er geen genoeg van kunnen krijgen ;)
 

DeletedUser888

Guest
Dit is wereld drie gezeik @RAUWR niet die van ons ;)
Als hij iets wilt weten komt hij ons leuke deeltje van het forum maar bezoeken.
 

DeletedUser516

Guest
W5 was toch ook wel leuk he Vitruvian man ;)
zekers :D ... hmmm mischien volgende keer weer die naam gebruiken :p ging wel lekker in het begin alleen beetje rare dorpsindeling die wereld :D

mijn broer speelt nog wereld 5 pennyw1se ;) jou ook bekend :p maar speelt ook wereld 3 op oldambt :)
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, als de devs een algemen aanvalsstop niet kunnen instellen, lijkt me een tijdelijke nachtbonus overdag ook een goed alternatief op kerstdag ;o)
 

DeletedUser516

Guest
sommige mensen hebben moeite met klok kijken maar over het algemeen gaat het redelijk de aanvalsstop :D
 

DeletedUser6

Guest
Trouwens, als de devs een algemen aanvalsstop niet kunnen instellen, lijkt me een tijdelijke nachtbonus overdag ook een goed alternatief op kerstdag ;o)
Hebben we serieus deze week nog over nagedacht, maar ook daar zitten limieten aan. Plus dat is nooit getest dus we weten niet hoe het spel daar op reageert. Er moet in ieder geval alsnog een dagbuffer dan tussen. Dus dan kan men alsnog timen op dat tijdslot.
 

DeletedUser

Guest
Hebben we serieus deze week nog over nagedacht, maar ook daar zitten limieten aan. Plus dat is nooit getest dus we weten niet hoe het spel daar op reageert. Er moet in ieder geval alsnog een dagbuffer dan tussen. Dus dan kan men alsnog timen op dat tijdslot.
wel, ik vind het best hoe het nu is :)
 
Bovenaan