KERST AANVALSSTOP WERELD 3

DeletedUser516

Guest
op initiatief van mauranius van de stam IMA , kwam de vraag of we dit konden regelen onderling omdat Innogames dit niet kon verwezenlijke : dus hier het resultaat

we zijn met de big 6: IMA - WH. - KB. - CV. - TBO en OOZ overeengekomen dat we met de kerst dagen geen aanvallen versturen of aan laten komen



Dus : van 24 december 18:00 uur tot en met 26 december 23:59:59 uur worden er geen aanvallen verstuurd en komen er geen aanvallen aan


clears en edels mogen dus wel aankomen tot en met 24 december 17:59:59 uur , verder mogen aanvallen verstuurd worden vanaf 27 december 00:00 uur ......

Dit geldt dan ook voor ALLE STAMMEN op Wereld 3 , ook de kleinere stammen zullen zich hierbij neer moeten leggen omdat de grote jongens dit beslist hebben.
(zo werkt het nu eenmaal :p )

groetjes Beau Ter Ham
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser888

Guest
Leuk idee, maar wat gebeurt er als die regels niet worden nagekomen? Een massa sabo op desbetreffende speler?
Verder, wie zegt dat alle spelers het AF lezen? Veel spelers doen dat niet, zeker de wereldfora niet.
 

DeletedUser397

Guest
Dit geldt dan ook voor ALLE STAMMEN op Wereld 3 , ook de kleinere stammen zullen zich hierbij neer moeten leggen omdat de grote jongens dit beslist hebben.
(zo werkt het nu eenmaal :p )
heerlijk toch zo een dictatuur :p
maar wel goed initiatief, hebben we W1 ook al 13 december besproken en 16 december finaal vastgelegd, maar daar wel van 24-26 december gezien er toch ook velen zijn die eerder kerstavond en kerstdag vieren ipv 1e en 2e kerstdag, en zo eenieder gedekt is
idem trouwens voor 31dec/1jan
 

DeletedUser1230

Guest
heerlijk toch zo een dictatuur :p
maar wel goed initiatief, hebben we W1 ook al 13 december besproken en 16 december finaal vastgelegd, maar daar wel van 24-26 december gezien er toch ook velen zijn die eerder kerstavond en kerstdag vieren ipv 1e en 2e kerstdag, en zo eenieder gedekt is
idem trouwens voor 31dec/1jan

Wel een beetje tegen strijdig he :p
oke kerst is vrede op aarde, maar oud en nieuw is natuurlijk een knallende overgang :p
 

DeletedUser516

Guest
Leuk idee, maar wat gebeurt er als die regels niet worden nagekomen? Een massa sabo op desbetreffende speler?
Verder, wie zegt dat alle spelers het AF lezen? Veel spelers doen dat niet, zeker de wereldfora niet.

zowiezo staat het op de 6 stammen hun stamforum dus die zijn ingelicht verder wordt er buitenom de 6 grote stammen weinig aangevallen ;)

heerlijk toch zo een dictatuur :p
maar wel goed initiatief, hebben we W1 ook al 13 december besproken en 16 december finaal vastgelegd, maar daar wel van 24-26 december gezien er toch ook velen zijn die eerder kerstavond en kerstdag vieren ipv 1e en 2e kerstdag, en zo eenieder gedekt is
idem trouwens voor 31dec/1jan

ja de grootste stammen beslissen heh :p

maar wij willen alleen de kerstdagen , oud en niew wordt mischien ook nog wel besproken maar hoeft niet perse
 

DeletedUser516

Guest
TIJDEN VOOR KERST ZIJN AANGEPAST !!!!

er kwamen wat belgen achter dat ze kerstavond ook vieren :p , tja blijven belgen heh :p
 

DeletedUser

Guest
vind het persoonlijk maar zever, die kerststop.
Op W5 (Eremitage) is er in ieder geval nog niet van gesproken, en als het daar van F-A afhangt zal het er ook niet komen. :)
 

DeletedUser615

Guest
oud en niew wordt mischien ook nog wel besproken maar hoeft niet perse

Of het nu een aanvalsstop wordt of niet, ik (en vele anderen) zal waarschijnlijk niet eens de weg naar tribal wars meer vinden :p Ik zal al blij zijn als ik de dag erna uit mijn bed geraak ;)

vind het persoonlijk maar zever, die kerststop.
Op W5 (Eremitage) is er in ieder geval nog niet van gesproken, en als het daar van F-A afhangt zal het er ook niet komen. :)
Waarom vind je het zever? Is het niet leuk om eens even 2 dagen te kunnen genieten van feest, familie, cadeautjes en gezelligheid zonder dat je om het uur tw moet checken?
 

DeletedUser1095

Guest
vind het persoonlijk maar zever, die kerststop.
Op W5 (Eremitage) is er in ieder geval nog niet van gesproken, en als het daar van F-A afhangt zal het er ook niet komen. :)

Zover ik heb begrepen was hier al een akkoord over die later weer nietig werd verklaard door dat F-A er niet aan mee wilde doen ;) Dus er is wel degelijk over gesproken
 

DeletedUser

Guest
Waarom vind je het zever? Is het niet leuk om eens even 2 dagen te kunnen genieten van feest, familie, cadeautjes en gezelligheid zonder dat je om het uur tw moet checken?
Wel, ik moet niet om het uur tw checken en ik ga zeker genieten van feest en familie. Maar ik kan er gerust ook van genieten dat anderen dorpjes verliezen terwijl zij aan het genieten zijn. ;)

Zover ik heb begrepen was hier al een akkoord over die later weer nietig werd verklaard door dat F-A er niet aan mee wilde doen ;) Dus er is wel degelijk over gesproken
En je hebt gelijk, er is wel van gesproken tussen de oprichters van de top 10 stammen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser516

Guest
en mogen andere werelden daarom niet reageren? we brengen juist wat leven in de brouwerij ;)

is 1 van de weinige fora waar nog leven inzit :p dus iedereen is welkom hoor :p op wereld 3 zijn we niet zo moeilijk ;)
 

DeletedUser974

Guest
vind het persoonlijk maar zever, die kerststop.
Op W5 (Eremitage) is er in ieder geval nog niet van gesproken, en als het daar van F-A afhangt zal het er ook niet komen. :)

Daar is wel over gesproken hoor, Red-Hell heeft aangegeven dat jullie stam niet mee wil doen ;)
 

DeletedUser

Guest
of een tijd van makkelijk dorpjes edelen, en idd, als het verbroken wordt sta je daar, wat doe je dan?
Wij zijn met F-A gewoon eerlijk geweest en hebben gezegd, we doen er niet aan mee.
 

DeletedUser974

Guest
Lijkt mij nou leuk om rond oudjaar en kerst een duizendtal fakes te sturen om de kerst van je enemys te verstieren >:)
 
Bovenaan