Jaunpils

Demolition Team

Casual Lid
Duurt altijd ff, ze zijn niet zo snel eh ;b
Op zich mag het ook wel gewoon een keer op tijd gebeuren. Er is van tevoren al bekend wanneer een wereld start. Zo moeilijk en tijdrovend is het nou niet om een template met wat aanpassingen op het forum te plaatsen. Het is ook niet dat de mods het zo druk hebben door de overvloed aan berichten op het forum. Het is simpelweg laksheid. Een Gwendoline aankondiging is altijd netjes op tijd, maar een Community Contest zonder dat er door deelnemende spelers meerdere keren naar gevraagd moet worden? Ho maar!

Edit: Haha @Kr33log, je hebt wel mijn punt aangetoond met de nieuwe Gwendoline aankondiging. Spijker op zijn kop :p
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik zal het er maar ophouden dat dat wel een hele makkelijke invulling is, maar goed die mening mag je hebben ;).

De Community Contest zal in ieder geval nog eventjes op zich laten wachten.
 

sustenance

Casual Lid
Ik zal het er maar ophouden dat dat wel een hele makkelijke invulling is, maar goed die mening mag je hebben ;).

De Community Contest zal in ieder geval nog eventjes op zich laten wachten.
ik heb al bijna een miljoen farm dus niet expres die weg laten dan hé :eek: of mag ik hem hier alvast claimen :p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zoals ik op de contest van w61 heb aangegeven, als er feedback / suggesties zijn mag je die altijd naar me doorsturen :p
 

sustenance

Casual Lid
kunnen we deze topic dan niet om toveren naar een contest suggestie topic? alle reacties verwijderen en de titel aanpassen, of moet ik gewoon een nieuwe topic aanmaken?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Als ik de rechten ertoe had, dan was dat prima mogelijk geweest, maar helaas :p. Je mag ze ook altijd via een forum conversatie opsturen hoor, wat je maar fijner vind.
 

Demolition Team

Casual Lid
Als ik de rechten ertoe had, dan was dat prima mogelijk geweest, maar helaas :p. Je mag ze ook altijd via een forum conversatie opsturen hoor, wat je maar fijner vind.
Is het niet mogelijk dat meerdere moderators rechten krijgen tot acties zoals het plaatsen van de Community Contest. Het lijkt erop dat jij de actiefste mod bent, maar niet echt iets kan doen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Contest wedstrijden kan ik gewoon plaatsen hoor, er staat gewoon nog een vraag mbt categorieën voor de spelers die geen kronen gebruiken uit. Gezien op de duitse server blijkbaar wel weer onderscheid gemaakt wordt, maar ik dat niet zonder duidelijke toestemming erin ga plaatsen.

Ik ben geen forum mod, ik heb enkel op specifieke delen van het forum rechten. Op dit moment lijk ik misschien wat actiever op het forum tegenover de rest, maar enkele mede teamleden zitten op het moment met privé situaties die ook tijd vereisen. Die periodes hebben we allemaal wel eens, vergeet ook niet dat we uiteindelijk vrijwilligers zijn.
 

sustenance

Casual Lid
alle liefde naar het support/mod team hoor, heb altijd waardeert wat jullie gedaan hebben. op een gemiddelde support ticket word ook gewoon binnen 1-2 dagen(of sneller) gereageerd... wat voor vraag of kwestie dan ook.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat klopt, die heb ik ook gedeeld met de rest van het team. Maar dan mogen anderen hun feedback ook nog wel sturen als ze daar behoefte aan hebben toch? :p
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Dat klopt, die heb ik ook gedeeld met de rest van het team. Maar dan mogen anderen hun feedback ook nog wel sturen als ze daar behoefte aan hebben toch? :p

tuurlijk mag dit, dat zie je me ook niet zeggen…? Je Interpreteert het verkeerd zodat het lijkt alsof ik andere nu een kans ontneem op hun feedback, je misplaatst me daar in je bericht, vind ik niet kunnen. ( ik refereerde alleen op mij feedback, en of er überhaupt iets mee wordt gedaan ).

Was meer gericht op of jullie er wat mee gaan doen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik denk dat je hem iets zwaarder opvat dan de bedoeling was, het was op geen enkele wijze als een aanval bedoelt. In de komende contest zul je ze in ieder geval nog niet zien verschijnen, die stonden al vastgesteld. Hopelijk zien we in die contest wel weer een onderscheid tussen kroners en niet kroners, maar daar wacht ik nog toestemming voor af :)
 

Demolition Team

Casual Lid
Contest wedstrijden kan ik gewoon plaatsen hoor, er staat gewoon nog een vraag mbt categorieën voor de spelers die geen kronen gebruiken uit. Gezien op de duitse server blijkbaar wel weer onderscheid gemaakt wordt, maar ik dat niet zonder duidelijke toestemming erin ga plaatsen.

Misschien een idee voor de volgende keer om dit gewoon te melden zonder dat hier talloze keren naar gevraagd wordt? Dit heeft ook met een stukje communicatie te maken vanuit mods wat de laatste maanden te weinig gebeurt. Een berichtje met: duurt wat langer want... is niet zo moeilijk toch? Daarnaast is het zeker niet de eerste keer dat een community contest te laat wordt gepost en het lijkt me niet dat dit probleem zich bij elke contest heeft voorgedaan.

Ik zal het er maar ophouden dat dat wel een hele makkelijke invulling is, maar goed die mening mag je hebben ;).

De Community Contest zal in ieder geval nog eventjes op zich laten wachten.

Dit bedoel ik met een stukje communicatie. ipv te zeggen "makkelijke invulling" en "je eigen mening" kan je ook heel makkelijk zeggen wat er op dit moment speelt en waarom er vertraging is. Dit besluit je pas na mijn derde reactie te doen. Hierdoor moet ik assumpties doen waarom iets vertraging heeft. Een open en duidelijke communicatie voorkomt al een hoop gezeik. ;)

Op dit moment lijk ik misschien wat actiever op het forum tegenover de rest, maar enkele mede teamleden zitten op het moment met privé situaties die ook tijd vereisen. Die periodes hebben we allemaal wel eens, vergeet ook niet dat we uiteindelijk vrijwilligers zijn.

Dat lijkt mij alleen maar een reden om de rechten aan meerdere personen te geven toch? Je zegt het zelf, mensen hebben een eigen leven, dat is prima, maar zorg er voor dat je voldoende mankracht hebt om aan de basistaken te voldoen.
 
Bovenaan