Verholpen IOS 11

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hallo allen,

Er bereiken mij geluiden dat mensen geen gebruik meer kunnen maken van de TW2-app na het updaten naar IOS 11. Zijn er mensen die dit al hebben ervaren? Zo ja, dan horen we hier graag meer over.

Voor de mensen die erg gehecht zijn aan het gebruik van de tw2-app zou ik voorlopig in dat opzicht geen update doen van je IOS.
 

DeletedUser1517

Guest
Woutahfonks heeft er last van, zal hem eens naar het forum sturen :)
 

DeletedUser1845

Guest
Het was al vervelend door het steeds opnieuw automatisch starten van de app, maar met de laatste update 11.0.1 is er niet meer mee te spelen.
Twee keer klikken en hij knalt er uit.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Gaat de batterij inmiddels wel langer mee? ;) Maar aan iedereen als er nog meer mensen zijn die dit hebben, graag melden!
 

DeletedUser1647

Guest
jaa ik, na de app 1 minuuit open te hebben sluit hij zichzelf weer af, dit is sinds de ios11 update het geval

word hier nog wat mee gedaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1517

Guest
Ik vrees dat het probleem nog wel even zal blijven, maar dat ze je wel gaan aanklagen voor dubbelposten :p
 

DeletedUser1647

Guest
moet toegeven dta die dubbelpost volledig bewust was
 

DeletedUser1647

Guest
oooh nee hoe moet collapje nu mensen aanvallen buitenshuis
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik heb jullie hulp nodig mensen! We moeten exact weten:

1. Welke versie van IOS precies (x.x.x) op jullie telefoon staat én welke telefoon je hebt.
2. Bij welke handelingen de app crasht.

Help dus!
 

DeletedUser1517

Guest
Ik denk dat het antwoord er al staat hoor, IOS 11 staat in de titel en welke telefoon? Ik denk een Iphone (Apple) :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Nee het moet dus echt zijn ios 11.nummer.nummer
En bij telefoon iphone 5/6/6s/7/se/8 whatever. Details dus.

Kennelijk doet het zich niet bij elke versie en bij elke telefoon voor
 

DeletedUser

Guest
Bij alles maakt niet uit wat je doet. Mits je niets doet blijft het spel iets langer draaien
 

DeletedUser1845

Guest
Inderdaad, soms al na een paar seconden, soms kan het wel 1 minuut duren. maar ongeacht wat je doet hij knalt er uit.
Ipad IOS 11.0.3
 
Bovenaan