Interview de volgende poster.

DeletedUser94

Guest
Ik ben opgestaan, heb gedoucht en ontbeten, ben naar m'n werk gereden, aangekomen, beginnen werken en zit nu in een saaie meeting. Niets spannends dus tot hier toe... Al ga ik straks nog wel naar een feestje, hopelijk gebeurt daar nog wat? :)

Hoe zou jij je eerstgeborene willen noemen?
 

DeletedUser19

Guest
Daar ben ik totaal nog niet mee bezig x)
Geen idee eigenlijk, ik zou gaan voor de schatten van kinderen die ik nu bij me in de groep heb in de jeugdbeweging x)
Maar hun namen kies ik dan gewoon omdat dat leuke kinderen zijn, geen idee eigenlijk.

Als je je naam mocht veranderen, zou je dit dan doen?
 

DeletedUser854

Guest
Nee, hoewel ik veel mensen ken die dezelfde naam hebben, ben ik er toch tevreden mee.

Wat zou je ooit nog in je leven willen bereiken?
 

DeletedUser19

Guest
Kinderen krijgen en ze zien opgroeien.

Welk eten is het beste, het eten dat je moeder klaarmaakt(e) of het eten op restaurant? :eek:
 

DeletedUser94

Guest
Het eten dat je thuis voorgeschoteld krijgt! Het geheime ingrediënt is ouderliefde. :)

Als je nu terug kon gaan in het verleden en één dag opnieuw zou kunnen beleven, welke dag zou dat dan zijn en waarom?
 

DeletedUser974

Guest
Ik zou teruggaan naar de eerste dag dat ik mijn huidige vriendin heb ontmoet.
Dit omdat ik er toen gelijk werk van had willen maken in plaats van 3 jaar later pas :(
@Kahlan Amnell , lees je ff mee ;)

Wat is het spannendste wat je ooit hebt gedaan?
 

DeletedUser1212

Guest
Lastige vraag.. Veel dingen spannende dingen gebeurd, kies even deze: in mijn pubertijd ben ik samen met een vriend van mij in een elektriciteitsmast geklommen, helemaal tot aan de top. Echt een ontzettende niet verantwoorde, domme, risicovolle, bizarre actie, maar oh oh oh wat was dat spannend..

Cliché vraag maar toch benieuwd, als je één week onzichtbaar zou zijn, wat zou je dan doen?
 

DeletedUser

Guest
pfff...
Proberen de wereld te overtuigen dat geesten echt bestaan door de crap uit iedereen te laten schrikken ;)

Wat is je favoriete muziekgenre?
 

DeletedUser

Guest
Christelijke Rock denk ik, maar Worship is ook mooi & klassieke muziek ook.

Zou je als je kon kiezen 1 dag het andere geslacht willen zijn?
 

DeletedUser

Guest
Ik was een jongetje van 7, die er niet uit zag + ik was een beetje een probleem geval met mijn autisme.

Bros of de originele (Britse) Aero?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Skiën, ik kom net terug van een weekje Oostenrijk met heul veul sneeuw :D .. volgens mij is dit trouwens niet het dit of dat topic, maar het interview de volgende persoon toch? Dus iets meet uitbreiding dan 2 woorden mag? :p

Wat heb je gedaan afgelopen week en was het een goede week voor je?
 
Bovenaan