Inactieve spelers

DeletedUser166

Guest
Ik ben benieuwd, zoals vele andere spelers wanneer inactieve spelers barbaar worden.
Ja, ik weet dat het een bug is en dat de spelers van 100 punten daarom nog geen barbaar zijn.
Hoelang gaat het naar schatting duren voordat deze bug gefixed wordt of gaat dit misschien nooit gebeuren in deze wereld?

Het is informatie die ik nodig heb om mijn spel te spelen, desnoods moet ik mijn tactiek aanpassen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Zou ik ook erg graag willen weten aangezien dit voor een leuker spel kan zorgen en het is toch nog een beta dus kom op met die bug fix.
BTW wat is er veranderd in 1.5.0 niks dramatisch aan het Engels forum tezien.
 

DeletedUser

Guest
Het zou voor het farme stukken prettiger zijn. Een barbaar groeit tenminste. Dit is eigenlijk de bug waar ik me nu nog het meest aan irriteer.
 

DeletedUser

Guest
wanneer wordt dit nu is toch aangepast want dit is al een bericht waarin mensen zijken over een bug die al maande oud is maar nog niks aangedaan is wat is dat toch met inno (anno 2007) games
 

DeletedUser236

Guest
Afwachten is het enige wat we kunnen doen ze kunnen niet afkijken van bij tw 1... o wacht miss toch wel? zoveel verschil heeft het niet
 
Bovenaan