Illustraties/afbeelding nieuwe items

Demolition Team

Casual Lid
Beste forumleden,

Na een aantal jaartjes ben ik tijdelijk weer even terug te vinden hier. Iets wat mij opviel (maar niet verbaast) zijn de nieuwe items.

Hoe kan het zo zijn dat items zoals 25% vd mogelijke eenheden toevoegen aan een dorp wel op het rad staan en gebruikt kunnen worden maar geen afbeelding hebben? Dit probleem heb ik op mijn telefoonapp, computer en laptop. Ik vind het toch apart dat er wel moeite wordt genomen om deze items uit te brengen maar dat de moeite niet wordt genomen om er op z'n minst een plaatje bij te zetten? Dat geeft toch wel de prioriteiten van Innogames aan.

Daarnaast heb ik nog een klacht over deze items. Is er een mogelijkheid dat deze items in het vervolg niet in de eerste 6 tot 8 weken na de start van de wereld worden aangeboden? Met elke 2 weken Gwendoline zullen we maar moeten leven, maar zo vroeg na de start van een wereld gratis troepen aanbieden? Ik vind dat wel erg ver gaan. Het verschil tussen kroners en niet-kroners werd vroeger bepaald door het versnellen van troepenwachtrijen en het accepteren van aanbiedingen in de kazerne. Dit was prima, het versnellen van wachtrijen is vrij duur en beperkt aan het aantal grondstoffen dat je hebt, maar je gaat toch niet serieus na 3-4 weken na de start van een wereld deze items aanbieden als de wereld nog volop in de startfase zit? Je geeft spelers de mogelijkheid om minimaal 6k troepen per item te plaatsen in een dorp, als je kroont dan is je boerderij wel lvl30 neem ik aan. Als je nog maar enkele dorpen hebt, is zo'n item ontzettend overpowered. Je kunt uit het niets een groot aantal troepen in je dorp hebben. Dit item verpest eigenlijk mijn spelplezier volledig. Nu is het geen skill meer, of activiteit door het roven van grondstoffen maar echt puur betalen om bovenaan te staan.

Wat een bar slechte ontwikkeling van het spel, zeg. Ik hoor graag wat de gedachtengang was bij het toevoegen van dit item aan het spel.

Mvg

DT
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Beste,

Mijn excuses voor het late antwoord. Bedankt alvast voor alle feedback en de vraag.
Ik kan je verzekeren dat InnoGames wel degelijk tijd heeft genomen om afbeeldingen te maken voor deze items. Deze afbeeldingen stonden zelfs mee in de aankondiging van deze items. Het is dus zeer gek dat deze niet doorkomen. Ik zou je willen vragen, wanneer dit volgende keer toch nog eens voorkomt, meteen een supportje aan te maken, met hierin een screenshot.

Zo kunnen wij kort op de bal zelf zien wt er fout gaat.

Ivm de items en zo vroeg in een wereld. Normaal gezien zouden deze items inderdaad niet meteen in een nieuwe wereld mogen komen. Echter wanneer je bv later zou starten dan dat de wereld effectief geopend is, kan dit wel mogelijk zijn.

Het kan natuurlijk zijn dat er per vergissing zo een sterk item zo vroeg in het spel is gekomen, en deze feedback ga ik dan ook doorgeven aan InnoGames.
De gedachten gang achter de procent items is, dat dit een item is, dat voor iedereen interessant blijft. Zowel voor kleine beginnende spelers, als grotere.

Met vriendelijke groet,
Kr33log
 

Demolition Team

Casual Lid
Mijn excuses voor het late antwoord. Bedankt alvast voor alle feedback en de vraag.
Ik kan je verzekeren dat InnoGames wel degelijk tijd heeft genomen om afbeeldingen te maken voor deze items. Deze afbeeldingen stonden zelfs mee in de aankondiging van deze items. Het is dus zeer gek dat deze niet doorkomen. Ik zou je willen vragen, wanneer dit volgende keer toch nog eens voorkomt, meteen een supportje aan te maken, met hierin een screenshot.

Screenshot toegevoegd. Voor de duidelijkheid: de items zonder afbeelding zijn de 50% items.

Ivm de items en zo vroeg in een wereld. Normaal gezien zouden deze items inderdaad niet meteen in een nieuwe wereld mogen komen. Echter wanneer je bv later zou starten dan dat de wereld effectief geopend is, kan dit wel mogelijk zijn.

De wereld is nu 3 dagen bezig. Ligt dat er ook aan dat ik te laat start? Normaal gezien mochten ze niet zo vroeg in het spel komen zei je? Ik dacht dat InnoGames onze feedback erg serieus nam?
@Kr33log
 

Bijlagen

  • Screenshot 2021-12-04 at 00.04.48.png
    Screenshot 2021-12-04 at 00.04.48.png
    746,3 KB · Weergaven: 14

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt om ons dit te laten weten. En excuses voor de grote vertraging.
Dit is (erg dt ik dit moet zeggen) beetje schandalig dat ze inderdaad niet werken...

Ik weet wel dat ze er zijn, en voordien (in testfase) altijd hebben gewerkt.

Ik ga dit natuurlijk doorgeven.

Er was mij destijds inderdaad verteld dat Gwendolines niet zo vroeg en krachtig in het spel zouden komen.
Ik vermoed dat er een verschuiving is geweest van wereld starts waardoor dit event er nu toch zo snel is ingekomen.
Geen zorgen, ik geef deze feedback door!
 

Demolition Team

Casual Lid
Bedankt om ons dit te laten weten. En excuses voor de grote vertraging.
Dit is (erg dt ik dit moet zeggen) beetje schandalig dat ze inderdaad niet werken...

Ik weet wel dat ze er zijn, en voordien (in testfase) altijd hebben gewerkt.

Ik ga dit natuurlijk doorgeven.

Er was mij destijds inderdaad verteld dat Gwendolines niet zo vroeg en krachtig in het spel zouden komen.
Ik vermoed dat er een verschuiving is geweest van wereld starts waardoor dit event er nu toch zo snel is ingekomen.
Geen zorgen, ik geef deze feedback door!

Volgens mij begrijp je het niet helemaal goed. Mijn zorgen liggen niet zozeer bij het doorgeven van de feedback. Mijn zorgen liggen bij het gebruikmaken door Inno en het nut van de feedback.

Maar goed, momenteel loop ik tegen een dood paard aan te schoppen, omdat jij er ook niets aan kan doen en InnoGames er niks aan zal gaan doen. Echter is dit niet zonder doel. Het verzoek vanuit mijn kant om spelers niet het gevoel te geven dat InnoGames nog actief aan het spel werkt. Iedere nieuwe speler op het forum zou moeten kunnen lezen dat dit spel al jarenlang in een neerwaartse spiraal loopt en niet dat InnoGames er "naar het kijken is" en andere loze beloften waarvan bij voorbaat vastgesteld kan worden dat het niet zal gebeuren.

Er is een verschil tussen Inno ondersteunen als moderator en nieuwe spelers bewust onjuiste informatie geven (=liegen) dat feedback en verzoeken actief worden behandeld en er hard aan het spel gewerkt wordt.

Kortom, je begrijpt heel goed wat ik bedoel, het hele forum staat er vol mee. Of je er wat mee doet, is aan jou. Verder no hard feelings, je hebt beperkte bevoegdheden en ik begrijp dat je het beste probeert te maken van een matige situatie, alleen vind ik het niet de juiste manier.

DT
 
Bovenaan