Poll Idee: knop alle rapporten verwijderen behalve favorieten

Wil je dit in het spel zien ?

  • Ja, ik wil dit graag in het spel zien

    Stemmen: 13 100,0%
  • Nee, ik wil dit niet in het spel zien

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1497

Guest
Momenteel kun je je rapporten alleen opschonen met de volgende opties:
-(selectie) verwijderen behalve favorieten
-(selectie) verwijderen ook favorieten
-Alles verwijderen

Met veel farmen slibt je rapporten box nogal vol en het is na een tijdje niet opschonen en wel farmen best veel werk om dingen te verwijderen, maar met de knop "alles verwijderen" ben je ook rapporten kwijt die je wel wil behouden.

Daarom lijkt het me handig als er de optie bij komt: "alles verwijderen behalve favorieten"
 

DeletedUser1647

Guest
lijkt mij een goed idee tot dusverre, zijn er meer mensen ?
 

DeletedUser280

Guest
Wellicht een optie: Alle rapporten verwijderen wat op BB`s was? :p
 

DeletedUser

Guest
of gewoon wereld zonder BBo_O is het probleem gelijk opgelost haha
 

DeletedUser1781

Guest
En zonder aanvalsbescherming dan ook? Is wel nodig als je niet kan farmen :p
 

DeletedUser1647

Guest
Okee dus we hebben we twee nieuwe filters voor berichten die we tot dusverre graag zien verschijnen in het spel.

1. Alles verwijderen behalve favorieten
2. Alle barbaren dorpen rapporten selecteren
 

DeletedUser1647

Guest
Ik heb een poll gestart, regels zullen zijn zoals altijd, minimaal 10 stemmen behalen in twee weken tijd, als minmaal 75 procent van de stemmen voor het idee is zal het doorgeven worden. Let the voting begin
 

DeletedUser897

Guest
Ergens ben ik van mening dat dit al kan, met de knop onderin kan je namelijk 100 rapporten in 1x selecteren en alles behalve je favorieten verwijderen. Met 2 of 3x per dag dit doen bereik je hetzelfde effect als wat hier nu genoemd wordt toch?
Maar omdat we allemaal liever lui dan moe zijn stem ik wel voor :p
 

DeletedUser1647

Guest
Ergens ben ik van mening dat dit al kan, met de knop onderin kan je namelijk 100 rapporten in 1x selecteren en alles behalve je favorieten verwijderen. Met 2 of 3x per dag dit doen bereik je hetzelfde effect als wat hier nu genoemd wordt toch?
Maar omdat we allemaal liever lui dan moe zijn stem ik wel voor :p
je mening klopt helemaal heb even snel gekeken, en er is idd al een "verwijder behalve favorieten" knop, echter is die maar voor 100 pagina betichten. Het idee is dus dat alle berichten worden meegenomen hier in.
 

DeletedUser

Guest
Dan wel: alles (niet alleen selectie) verwijderen betreft bb dorpen behalve favorieten (scouts wil ik soms houden dus kun je favoriet maken)
Denk dat je het echte doel dan in 1x bereikt en iedereen heeel blij is :)

Was een ervaren farmer en 3 x op een dag een pagina met 100 rap's verwijderen ben ik er nog lang niet
DP heeft eens een screen shot van mij gezien en schrok van mij ongelezen berichten (en dat was nog niks)
20.000 rapporten is heel normaal bij mij
Tot nu toe was het gewoon alles verwijderen als comp echt traag werd
 

DeletedUser1647

Guest
Dan wel: alles (niet alleen selectie) verwijderen betreft bb dorpen behalve favorieten (scouts wil ik soms houden dus kun je favoriet maken)
Denk dat je het echte doel dan in 1x bereikt en iedereen heeel blij is :)

Was een ervaren farmer en 3 x op een dag een pagina met 100 rap's verwijderen ben ik er nog lang niet
DP heeft eens een screen shot van mij gezien en schrok van mij ongelezen berichten (en dat was nog niks)
20.000 rapporten is heel normaal bij mij
Tot nu toe was het gewoon alles verwijderen als comp echt traag werd

Ik snap hem helemaal. Een knop die alles, en niet alleen de eerste 100, behalve favorieten selecteert is dus eigenlijk wat we willen zien
 

DeletedUser1781

Guest
je mening klopt helemaal heb even snel gekeken, en er is idd al een "verwijder behalve favorieten" knop, daarom zal het idee alleen nog de extra filter betreffen omtrent barbaren dorpen
Dit gaat om alles behalve favorieten, niet de per pagina behalve favorieten. Als je op veel pagina's zit heeft niemand hier zin in. Laten we het makkelijk houden voor de luie onder ons die maar 1x per zoveel tijd hun rapporten opschonen :D
 

DeletedUser280

Guest
Dan wel: alles (niet alleen selectie) verwijderen betreft bb dorpen behalve favorieten (scouts wil ik soms houden dus kun je favoriet maken)
Denk dat je het echte doel dan in 1x bereikt en iedereen heeel blij is :)

Was een ervaren farmer en 3 x op een dag een pagina met 100 rap's verwijderen ben ik er nog lang niet
DP heeft eens een screen shot van mij gezien en schrok van mij ongelezen berichten (en dat was nog niks)
20.000 rapporten is heel normaal bij mij
Tot nu toe was het gewoon alles verwijderen als comp echt traag werd

1665-a207145e74f377eb24db5b056fc1ffee.jpg
Kom bij mijn zeer gewaardeerde coop op Zipser burg toch al aardig in de richting :p
 

Bijlagen

  • download.png
    download.png
    9,3 KB · Weergaven: 0

DeletedUser1647

Guest
Dit gaat om alles behalve favorieten, niet de per pagina behalve favorieten. Als je op veel pagina's zit heeft niemand hier zin in. Laten we het makkelijk houden voor de luie onder ons die maar 1x per zoveel tijd hun rapporten opschonen :D
Jaa had even iets verkeerd geïnterpreteerd. Is alweer aangepast
 

DeletedUser

Guest
Zo wie zo die selectie op bb is al heel mooi
Maar @blzdpeter
Ik maakte een schatting voor getal en dacht laat ik maar niet over drijven
ff gekeken (ook om te checken of je via dorpsinfo rap favoriet kan maken en dat kan, heeft hier mee te maken)
upload_2018-7-12_23-0-8.png
Ik heb al eens alles verwijderd op deze wl :)
 
Bovenaan