Hoeveel heb je al gefarmed?

DeletedUser

Guest
Valkorn;n16692 zei:
Productie boost is zichtbaar voor iedereen, dus zou liever een buitmeester er op gooien.

Daarbij komt nog een ander probleem. Die BB-dorpen die een productieboost hebben gekregen van bepaalde, in mijn ogen n00b-, spelers zijn vaak ook door diezelfde spelers gespiked met defense troepen. Dus ze eigenen zich deze BB-dorpen toe omdat zij degene zijn die er geld in hebben gestoken, en jij dus je farmtroepen stuk loopt tijdens je farmrondes. En uiteindelijk zijn het dezelfde n00b-spelers die dit soort BB-dorpen er direct na zelf gaan edelen, in plaats van dat ze werkelijk de strijd durven aangaan met andere spelers.
 

DeletedUser397

Guest
Valkorn;n16778 zei:
En onder welke naam spelen wij? :p
wouldn't you like to know :p
zal er wel zen redenen voor hebben om nieuw account voor een nieuwe wereld te hebben aangemaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16795 zei:
Je moet simpelweg geluk hebben met een goede omgeving ^^

Dat geluk heb ik helaas niet.
Alle BB-dorpen op minstens 1,5 uur lopen, dus de tussenstand hier is nu 27K.

Maar goed, daar schijn ik patent op te hebben. Elke nieuwe wereld waar ik start krijg ik de BB-dorpen op grote afstand.
 

DeletedUser

Guest
Moneyconnect;n16814 zei:
Dat geluk heb ik helaas niet.
Alle BB-dorpen op minstens 1,5 uur lopen, dus de tussenstand hier is nu 27K.

Maar goed, daar schijn ik patent op te hebben. Elke nieuwe wereld waar ik start krijg ik de BB-dorpen op grote afstand.


Op mijn kaart zie ik bij jou aardig wat bb-dorpen in de buurt liggen?
 

DeletedUser397

Guest
money had gwn liefst van al 6 barbs direct rondom zich met geen enkele andere speler in de buurt me dunkt :p
want idd, wat betreft barbs vindt ik ook wel dat hij niet te klagen heeft
enkel kwestie van degelijk te microfarmen dan
 

DeletedUser

Guest
larsarjan;n16828 zei:
Op mijn kaart zie ik bij jou aardig wat bb-dorpen in de buurt liggen?

Eén dorp op 45 minuten
Eén doprje op een uur.
Twee dorpen op een uur + 14 minuten
En de rest verder weg....

Je kan meer geluk hebben. En er zijn inderdaad spelers die een stuk of 4 BB-dorpen binnen een loopafstand van een half uur hebben.
Maar ja, het is gewoon een kwestie van geluk.
 

DeletedUser

Guest
Moneyconnect;n16880 zei:
Eén dorp op 45 minuten
Eén doprje op een uur.
Twee dorpen op een uur + 14 minuten
En de rest verder weg....

Je kan meer geluk hebben. En er zijn inderdaad spelers die een stuk of 4 BB-dorpen binnen een loopafstand van een half uur hebben.
Maar ja, het is gewoon een kwestie van geluk.

Moet je voor de grap kijken bij Geheimzinnig en dan iets naar rechts, daar ben ik best wel jaloers op :p
 

DeletedUser

Guest
veel dorpen in de buurt, wil niet zeggen dat ze ook gevuld zijn. Als je daarnaast ook nog een handvol actieve spelers in je regio hebt liggen. Dan moet je net geluk hebben dat je de eerste bent om met de GS aan de haal te gaan. #rechtvandesterkste
 

DeletedUser

Guest
Valkorn;n16887 zei:
Moet je voor de grap kijken bij Geheimzinnig en dan iets naar rechts, daar ben ik best wel jaloers op :p

Ja, die BB-dorpen zijn flink omhoog gekroond door iemand die graag van zijn spaargeld af wil......:p
 
Bovenaan