Het tarverneke

DeletedUser

Guest
T-F doet het gewoon weer goed. Zal dit de 2de wereld zijn die ze gaan winnen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is wie er met wie oorlog heeft ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Meeste heeft oorlog met zich zelf, stamgenoten eten

Geloof dat ORA beetje aan GEM knabbelt naast het vele intern
TF huggie met ORA, GEM en RED en pakt NIV na de grote ontdekking dat er 20 leden waren gestopt :)
RED internt, huggie met ORA en TF en valt NIV eigenlijk niet aan
Ja, na 30 voorgangers ook een dorp en om dan grote mond pm te sturen
Echt een speler met zon naam hoort thuis in de front linie, niet lafjes er achteraan en na 1 dorp een zwam pm te sturen dat hij het ff gedaan heeft :eek: (+ grote straal groen)
GEM wordt dacht ik gegeten door ORA
NIV heeft oorlog met RED en TF, de rest is bruin (te ver weg)

Vond het wel een mooi eind, een sandwitch te worden
"Het lekkere tussen de broodjes"
Helaas is het een (magnetron) pizza geworden
En ja, deze is zeker dubbelzinnig/ironisch/sarcastisch :D
 

DeletedUser444

Guest
So what dat RED aan internen doet... de inactieve opruimen.
Wij zijn dan tenminste een gezonde stam die niet in leven gehouden wordt door een paar co-ops, hetgeen wat jullie de das heeft omgedaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Van oorlog kan je niet spreken rotte.. die is er ook nooit echt geweest op wat individuele fronten na.
 

DeletedUser1778

Guest
In deze wereld nekken je stamgenoten je gewoon ipv de vijand ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik pak een bak popcorn en ga er eens lekker voor zitten. Wat is er mis gegaan. Schroom niet om lekker los te gaan :) :)
Denk idd ineens wat veel inactief
Maar dat was snel opgelost door onze grote vriend TF :)

Lijkt erop dat deze wereld een beetje Mr. Bungle is
 

DeletedUser1351

Guest
sinds shazza gestopt was bij niv ging het ineens zwaar achteruit met de activiteit van niv .
jammer maar helaas, want ze stonden er goed voor als nummer 1 stam
 

DeletedUser1351

Guest
en ondertussen zijn we in de weg van ora gaan liggen, wij hadden een bg met ora, maar toen begon er een speler ons aan te vallen en dorpen te edelen, en hij wou nog een speler helemaal overnemen van ons, dan zijn er spelers in de tegenaanval gegaan en vice versa en stond ora onmiddellijk op rood .
het gaat nu wel hard tegen ze zoals je kan zien op tools .
dit TF is 24/7 actief en is niet leuk te bekampen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hou het altijd op rood
Weet dat TF heel wat deals moet sluiten voor een dorpje
 

DeletedUser1796

Guest
f02bc36e605434cd58613997390f4ce3
YESSS ik hoor bij de players!!
 

DeletedUser1351

Guest
Ik hou het altijd op rood
Weet dat TF heel wat deals moet sluiten voor een dorpje
ja dat klopt wel
daar geef ik je gelijk in, maar de topstammen hadden alles in handen en gaven het weg .
als NIV nu eens 1 dikke partner vond, waren ze wss gewonnen, maar dat ligt zoals jij wel weet , niet aan mij .

het is al sinds de val van sneltrein M dat deze wereld een beetje achteruit gaat, toen kon NIV profiteren van de opgave van Cele en co .
maar niv wou het niet vasthouden (beuken) en gaven zelf een tijdje later op als dikke nummer 1 .
nu zie ik nog weinig overschieten van ORA na een weekje gevecht wat ze zelf uitgelokt hadden tegen ons .
kaas dat gestopt lijkt, red dat ook al maanden geen progressie boekt.
dat is mijn visie over dit zootje
 

DeletedUser888

Guest
Die gezondheidsproblemen zijn veroorzaakt door een min of mere routine operatie. Die verneukt is door een incompetente ouwe zak. Afgelopen mei weer onder het mes maar helaas toen ook zo goed mogelijk gedaan maar de eerste niet verholpen. Dus met een chronische koppijn rondlopen sinds september 2015 maakt veel tw2 spelen niet mogelijk. Daarom zit ik ook af en toe weer eens op het forum.
Situaties die veranderen, dingen die gebeuren en dan kan je niks meer. Dus geen tw voor mij, dat ik dan maar moest stoppen moest maar. Dat dat op deze manier moest, spijtig.
 
Bovenaan