Het kunnen afbreken van Gebouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1792

Guest
Beste Allen,

Wat ik enorm mis in het spel, is het kunnen afbreken van gebouwen. Het gebeurd nu erg vaak dat ik dorpen overneem waarbij de marktplaats 25 is, hoofdgebouw 30 etc. terwijl je bijvoorbeeld liever heb dat dde marktplaats 20 is en hoofdgebouw 25 is qua levels. De enige manier om dit nu voor elkaar te kregen is het gebruiken van kata's op je eigen dorpen wat ook weer extra tijd in beslag neem die je liever ergens anders kwijt aan bent.

Is het gewoon niet mogelijk om er voor te zorgen in een nieuwe update dat dit mogelijk gemaakt wordt.
Dit scheelt gewoon enorm.

Ik ben nieuwsgierig wat jullie hier van vinden.

Groetjes
Proud
 

DeletedUser280

Guest
Dit is al een aantal keren aan bod gekomen. Het zit nog in de ontwikkelfase van Innogames, hetzelfde als de forten die ongeveer +/- 2 jaar geleden geintroduceerd werd. Gewoon lekker geduld hebben en bij snelle spoedklusjes van gebouwen slopen gewoon kata`s gebruiken :).
 

DeletedUser444

Guest
Innogames had dit idee al eerder afgewezen.
Ik zou het niet meer verwachten.

giphy.gif
 

DeletedUser1792

Guest
Nou dat is ook lekker dan. Wat was de reden van de afwijzing van Innogames? We willen graag spelers kwijt raken?
Er zijn zoveel zaken die nog beter kan maar dit is toch wel een belangrijke vond ik. Net als een planner voor het claimen van je dorpen... maar goed nu ga ik offtopic.

Groet,
Proud
 

DeletedUser1497

Guest
Het lijkt mij niet zo leuk, edel je een fors dorp, blijft er opeens een dorp van 300 punten over als je het binnen hebt
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Is al eerder afgewezen. Gaat dit keer dus ook afgewezen worden. Verplaatst naar archief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan