Het einde van Bastille

DeletedUser31

Guest
Beste,

Helaas komt er een eind aan de wereld Bastille. Dit betekend ook het einde van Millennium op wereld 2. Millennium kent zijn begin al vanaf de eerste dag toen de wereld openging en we met enkele spelers zijn gestart met de stam. Geruime tijd spanden wij de kroon. Voornamelijk in gevechtspunten zette wij de toon op Bastille.

Er is een hoop gebeurd in de wereld. Na een fusie van alle andere stammen kwam Millennium tegen een overmacht te staan. Dit werd voor Millennium teveel. Debet hieraan het stoppen van veel -M- leden i.v.m. druk privéleven, waaronder ikzelf. KWR, van harte met de overwinning. Het was een mooie strijd.

Ik wil mijn dank uitspreken aan allen die zich hebben ingezet voor Millennium. Vele grote spelers kennen een verleden in Millennium en langzamerhand heeft -M- een grote community opgebouwd. Millennium kende een tijd van pieken en van dalen maar chapeau voor het harde werk wat iedereen leverde. -M- heeft mij veel gebracht in het spelletje en ik heb een hoop mensen leren kennen binnen deze stam.


M.png

Met vriendelijke groet,
Herwin
 

DeletedUser1449

Guest
Respect voor iedereen die het zo lang uit heeft kunnen houden op deze wereld! Zelf heb ik hier helaas weinig van meegemaakt, ik ben pas in Eremitage gestart met tw2. Het is toch fantastisch om dit soort authentieke werelden te hebben met enorm hoge spelers aantallen en niet 1 of 2 sterke stammen maar gewoon een hele boel. Als we het vergelijken met de werelden van nu was vroegah echt alles beter!
 
Bovenaan