Goedgekeurd HERPLAATSEN PRESET

DeletedUser503

Guest
Ik mis echt een preset om te herplaatsen mss even doorgeven aan innogames.

Ik moet steeds 4 kliks doen per dorp om m'n zerkers naar mijn aanvalsdorp te verzetten (klik op dorp, klik op herplaatsen tab, klik op schuifbalk max en dan nog verzenden klikken) met een preset op herplaatsten zou dat een heel pak makkelijker worden
 

DeletedUser397

Guest
je bedoelt bij het maken van preset en sneltoets selecteren, daar gewoon optie verhuis toevoegen (naar aanval, os en vuilbakje)
onlangs idd voor het eerst een mass verhuis willen doen en dacht het even op die manier aan te pakken, grootse teleurstelling dat dat er gwn nog niet was -_-
 

DeletedUser503

Guest
Dat bedoel ik ja was mijn beschrijving onduidelijk xp?
 

DeletedUser888

Guest
Hoeft van mij perse, maar er zullen zeker mensen zijn die hier behoefte aan hebben.
 

DeletedUser1325

Guest
Hoeft van mij NIET? perse, maar er zullen zeker mensen zijn die hier behoefte aan hebben.
Wellicht handig voor berserker clears maar op de nieuwe werelden is dat nog geen probleem om het handmatig te doen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zou me niet heel moeilijk lijken om daar naast het icoontje van aanvallen / ondersteuning herplaatsen mogelijk te maken. Dus ben opzich wel voor ;)
 

DeletedUser397

Guest
Lijkt me thans vrij simpel. We hebben reeds de optie van verhuizen gekregen, om op die manier een aantal dingen te verwezenlijken:
  • niet meer nodig om troepen dood te lopen als je het dorp wil heroriënteren
  • uitgebouwde dorpen laten bijstaan in de troepenproductie, om zo overall uitbouwtijd van legers te verlagen en het spel dus een hoger tempo te laten krijgen
Lijkt me dan ook niet meer dan normaal om dat verhuizen via preset mogelijk te maken, vooral met dat 2e punt voor ogen.
 

DeletedUser444

Guest
Wil ik nog aan toevoegen dat troepen verplaatsen een ramp is op grote accounts, dus wat verbeteringen zouden wel leuk zijn ;)
 

DeletedUser19

Guest
Ook hier open ik een poll waar op gestemd kan worden gedurende 2 weken. Als er genoeg animo voor het idee is (Vraag dus zoveel mogelijk mensen om te stemmen hier, laat het idee leven!), zal dit idee doorgezet worden naar InnoGames. Dit betekent niet automatisch dat het idee er dan ook komt.

Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo! Stemmen is dus de boodschap!
 

DeletedUser19

Guest
Ik zou minstens 10 stemmen nodig hebben. De poll loopt nog 3 dagen. De meerderheid is wel voor. Verzamel dus nog even wat vrienden/stamgenoten/forummensen om even te stemmen. Zou zonde zijn wanneer iedereen dit idee wel wilt zien, maar er niet genoeg mensen bereikt worden met de stemming!

STEMMEN STEMMEN STEMMEN
 

DeletedUser1746

Guest
Precies genoeg stemmen (10 stemmen, 90% mee eens) en een duidelijke meerderheid voelt wat voor dit idee. Dit idee zal worden doorgezet naar InnoGames.
 
Bovenaan