Heeft het nog wel zin?

DeletedUser1682

Guest
Hooi!

Daar ben ik, een terugkerende speler na X tijd afwezig geweest te zijn. Het TW vuur brand toch en ik wil toch weer spelen, echter heeft het nog wel zin om op een wereld te starten die al weken aan de gang is? Waar het gaat om overwinningspunten waar sommige al 100000stappen voor lopen?

Blijft toch altijd een dingetje vind ik bij TW, of wees er gelijk dag 1 bij en als je X tijd later begint dan ben je farmbait.

Of ziet iemand dat anders? Kom maar op met wereld 29!
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik heb zelf meegemaakt dat het niet uitmaakt hoelaat je begint heb ook wel is meegemaakt dat ik later dan iedereen begon en dan alsnog ver kwam t ligt meer aan in welke buurt je komt
 

DeletedUser1647

Guest
Hooi!

Daar ben ik, een terugkerende speler na X tijd afwezig geweest te zijn. Het TW vuur brand toch en ik wil toch weer spelen, echter heeft het nog wel zin om op een wereld te starten die al weken aan de gang is? Waar het gaat om overwinningspunten waar sommige al 100000stappen voor lopen?

Blijft toch altijd een dingetje vind ik bij TW, of wees er gelijk dag 1 bij en als je X tijd later begint dan ben je farmbait.

Of ziet iemand dat anders? Kom maar op met wereld 29!

het heeft altijd zin om te starten, belangrijk is alleen dat je zorgt dat je bij een goede stam zit, als dat zo is dan heb je een grote kans op uiteindelijk alsnog goed mee te draaien met de top. het is alleen wel dat als je geen goede stam vind je uiteindelijk vrij veel tijd investeert in een wereld waar uiteindelijk je vrij makkelijk overgenomen word omdat er spelers zijn met een vrij grote voorsprong. wat je dus ook altijd kunt doen is het forum in de gaten houden op aankondigingen voor een nieuwe wereld en die vanaf het begin lekker vollebak meedraaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1682

Guest
Ja maar dat houdt in dat ik moet wachten en dat wil ik niet! :) ik denk dat ik het gewoon probeer, in de hoop een goede stam en locatie te vinden.
Meet you inside!
 

DeletedUser280

Guest
Ja maar dat houdt in dat ik moet wachten en dat wil ik niet! :) ik denk dat ik het gewoon probeer, in de hoop een goede stam en locatie te vinden.
Meet you inside!
Afhankelijk van hoe lang de server aan de gang is heb je nog een prima kans hoor.
Scout eerst even de wereld middels wat statistieken sites, welke stammen zijn actief/sterk en start daar tegenover ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook gewoon gestart. Dit terwijl er grote spelers naast me liggen. Mijn gedachte als je in de rim begint 'samenwerken' Zoek een andere rim speler in de buurt waar je iets moois mee kan opbouwen.
 

DeletedUser1647

Guest
precies, zoek een clubje of een speler waar je goed mee kan werken dat scheelt in de RIM al erg veel
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook gewoon gestart. Dit terwijl er grote spelers naast me liggen. Mijn gedachte als je in de rim begint 'samenwerken' Zoek een andere rim speler in de buurt waar je iets moois mee kan opbouwen.
Ja maar jij begint met een stam veteranen
Die op vreemde wijze vertrouwen in jouw hebben :)
 
Bovenaan