Event Gwendoline zomerwiel

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png


Gwendolines spel komt terug!

Welkom Tribal Warriors en boogschutters!

Gwendoline is terug en heeft een nieuwe uitdaging voor jullie! De komende 8 dagen kun jij je boogschutterstalent laten zien en mooie prijzen verzamelen.

Van 29 Juni tot en met 6 Juli kun je laten dat je een goed gevoel voor richting hebt en zul je rijkelijk beloond worden door Gwendoline. Alles wat je moet doen is je pijl en boog oppakken en de door jou begeerde prijs schieten.

In deze editie vind je boosters, officieren, eenheden en misschien wel edels. Denk eraan dat je na het activeren van een edel op enig moment ook de munten nog moet slaan en uiteraard dat je ook voldoende vrije plaatsen hebt om de eenheden te plaatsen, dit geldt ook voor andere eenheden anders raak je ze kwijt!

We hebben ook een nieuw item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!

normal.png
Hoe neem je deel aan dit nieuwe evenement?

Elke dag krijg je een nieuw rad met prijzen waarop je 1 keer gratis mag schieten! Het wiel zal zich elke dag vernieuwen wanneer de tijd in de linker onder hoek op 0 komt te staan. Tot dan kan je met je pijlen schieten op het wiel en prijzen winnen.

Wanneer je geschoten hebt op een prijs zal die prijs grijs worden en zal de prijs naar je inventaris gaan. Wanneer je die prijs hebt verzameld kan je die prijs niet meer krijgen diezelfde dag, tenzij je besluit het wiel opnieuw te vullen.

Maar dat is niet alles! Elke dag als je het evenement bezoekt zal je 1 gratis schot krijgen dat in je inventaris komt te zitten!

Hoeveel kost elk schot?
Elke dag zul je een gratis schot krijgen. Het eerste betaalde schot kost 30 kronen en elk volgend schot kost 30 kronen meer dan de vorige.

En hoeveel kost elke keer bijvullen?
Op elk gegeven moment kun het wiel bijvullen om eerder gewonnen prijzen opnieuw te kunnen schieten. De eerste keer bijvullen kost 40 kronen en elke volgende keer kost het dubbele van de vorige keer.
Weet ook dat het vernieuwen van het wiel je geen nieuwe pijlen geeft.

Wat moet ik onthouden?
Alle gratis schoten die je wint in dit event en de schoten die je verkrijgt met de dagelijkse loginbonus zullen verdwijnen na dit evenement. Alle andere verkregen items zullen veilig in je inventaris blijven.


We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendolines spel en horen graag jullie feedback erover.

Jullie Tribal Wars 2 team.



Footer.png

Wat denken jullie van dit nieuwe item? En als je dit item zou winnen, zou je dan wachten of het meteen gebruiken?
 

DeletedUser854

Guest
Interessante variant. Denk zo snel mogelijk, dan heb je er het meest aan? Ligt er ook aan hoeveel munten je nodig hebt per edel. Aan de andere kant, als je 2 dorpen hebt en je krijgt 4 munten zijn dat toch alweer 2 edels (toch?). Vraag me af hoeveel munten je nodig hebt bij 100 dorpen voor een edel maar vraag me af hoe ver je dan komt met 200 munten..

Het is sowieso wel een betere opties dan standaard 2 of 3 munten, zo wordt er ook meer rekening gehouden met je positie in het spel en hoe ver de wereld dan al is enzo :)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Aantal munten voor het volgende dorp is aantal dorpen +1. Dus bij 100 dorpen moet je 101 munten voor de volgende edel. Op die manier zijn 200 munten nog steeds goed voor bijna 2 volledige edels.

Dit nieuwe item is een "verbetering" voor bestaande werelden. Nu heb je er tenminste wat aan als je edels schiet. Alleen vind ik munten op het rad een te grote impact hebben op het spel. Voor 200 munten moet je een heel aantal farms rondsturen. Met dit rad gooi je er wat kronen tegen aan en je koopt gewoon de munten. Scheelt een hoop werk. Fair? Vind ik niet.

Een rad zou ook leuk zijn met rekruteringsboosters, welvaartboosters, goede oogsten etc. Die items hebben ook invloed op het spel maar veel minder dan een x aantal munten. En ze zijn zeker ook de moeite waard om kronen voor te gebruiken (als je kronen gebruikt).
 

DeletedUser1947

Guest
Gaaf, Gwendoline komt weer terug!! De laatste keer met Gwendoline had ik gewoon 2 edelmannen te pakken!! Ben benieuwd wat ik met dit Gwendoline wiel zal gaan winnen, kijk er al naar uit!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
Dit nieuwe item is een "verbetering" voor bestaande werelden. Nu heb je er tenminste wat aan als je edels schiet. Alleen vind ik munten op het rad een te grote impact hebben op het spel. Voor 200 munten moet je een heel aantal farms rondsturen. Met dit rad gooi je er wat kronen tegen aan en je koopt gewoon de munten. Scheelt een hoop werk. Fair? Vind ik niet.

Ben het met je eens, echter een kritische noot: Als je zoveel munten gratis krijgt van gwennie, dan heb je ook wel de nodige dorpen waar je mee kan farmen en dus zou je deze 200 munten behoorlijk snel moeten kunnen binnenhalen :)
 

DeletedUser854

Guest
Aantal munten voor het volgende dorp is aantal dorpen +1. Dus bij 100 dorpen moet je 101 munten voor de volgende edel. Op die manier zijn 200 munten nog steeds goed voor bijna 2 volledige edels.

Dit nieuwe item is een "verbetering" voor bestaande werelden. Nu heb je er tenminste wat aan als je edels schiet. Alleen vind ik munten op het rad een te grote impact hebben op het spel. Voor 200 munten moet je een heel aantal farms rondsturen. Met dit rad gooi je er wat kronen tegen aan en je koopt gewoon de munten. Scheelt een hoop werk. Fair? Vind ik niet.

Een rad zou ook leuk zijn met rekruteringsboosters, welvaartboosters, goede oogsten etc. Die items hebben ook invloed op het spel maar veel minder dan een x aantal munten. En ze zijn zeker ook de moeite waard om kronen voor te gebruiken (als je kronen gebruikt).
Goed punt. Ik had altijd het gevoel dat muntenaantal exponentieel toenam, niet gewoon aantal dorpen +1. Je bedoelt denk ik aantal edels? Je kan 5 edels hebben en maar 2 dorpen en dan is de 6e edel echt niet maar 2+1 munt toch?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Goed punt. Ik had altijd het gevoel dat muntenaantal exponentieel toenam, niet gewoon aantal dorpen +1. Je bedoelt denk ik aantal edels? Je kan 5 edels hebben en maar 2 dorpen en dan is de 6e edel echt niet maar 2+1 munt toch?
Ja klopt aantal edels +1
Ben het met je eens, echter een kritische noot: Als je zoveel munten gratis krijgt van gwennie, dan heb je ook wel de nodige dorpen waar je mee kan farmen en dus zou je deze 200 munten behoorlijk snel moeten kunnen binnenhalen :)
Maar dan nog moet je met 100 dorpen farmen, dat blijft een hoop werk. Ik zeg niet dat ik dat niet wil doen. Het is alleen niet erg fair dat de ene paar uur aan t farmen is en de ander doet 1 druk op de knop en klaar is kees
 

DeletedUser974

Guest
Pluspunten:
Het begin is er, munten aangepast naar omstandigheden, nu de troepen/edels nog. Thanks for het luisteren naar de feeback!

Minpunten:
Gwendoline :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We zijn blij dat de (meeste) reacties positief zijn. Ik zou zeggen blijf deze feedback aan ons geven! We geven alle feedback door naar InnoGames. ik hoop dat jullie over de volgende update ook zo tevreden gaan zijn! ;) (want er gaat vermoedelijks wat mooi's bijzitten)
 

DeletedUser1935

Guest
Ja klopt aantal edels +1

Maar dan nog moet je met 100 dorpen farmen, dat blijft een hoop werk. Ik zeg niet dat ik dat niet wil doen. Het is alleen niet erg fair dat de ene paar uur aan t farmen is en de ander doet 1 druk op de knop en klaar is kees

Werken aan je IRL geldreserves ;) dan kan je zelf ook spenden
Ik zou eens kijken om wat passieve inkomsten in actie te zetten , door dat alleen kan ik gewoon al meer geld uitgeven aan games als velen

@Kr33log kan je ook even zeggen hoeveel edels we deze keer gaan kunnen winnen , want het zal weer een festijn vol edels zijn niet?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Werken aan je IRL geldreserves ;) dan kan je zelf ook spenden
Ik zou eens kijken om wat passieve inkomsten in actie te zetten , door dat alleen kan ik gewoon al meer geld uitgeven aan games als velen

@Kr33log kan je ook even zeggen hoeveel edels we deze keer gaan kunnen winnen , want het zal weer een festijn vol edels zijn niet?
Hierover kan ik spijtig genoeg niets meedelen. Ik hoop dat je dit ook begrijpt.
 

DeletedUser1935

Guest
Hierover kan ik spijtig genoeg niets meedelen. Ik hoop dat je dit ook begrijpt.

Het zullen er wel weer veel zijn zodat iedereen daarover bezig is en innogames weer geld binnekrijgt voor een spel waar ze weinig tot niks aan veranderen of mee bezig zijn
 

DeletedUser280

Guest
@Kr33log Weet jij de gedachtengang van Inno om in het eerste rad de nieuwe muntenvariant te stoppen en nu vandaag een vast aantal van 5 munten? :) Was dit nog een foutje die er in geslopen is of is hier daadwerkelijk iemand die gedacht heeft : Goh 5 munten, dat is een mooie prijs :p
 

DeletedUser1935

Guest
Innogames tijd om wakker te worden
Dit is mijn inventaris
heb ook 4x3 edels
dus ik kan eerst nog 20 dorpen overnemen en dan de munten gebruiken om vervolgens weer 20 dorpen over te kunnen nemen

WAKE UP
dit is gewoon extreem pay 2 win
 

Bijlagen

  • Wake up.png
    Wake up.png
    412,4 KB · Weergaven: 14

DeletedUser1781

Guest
Dacht toch echt dat paar dagen geleden stond dat het de laatste kans was op edelmannen. Zitten ze toch weer verstopt in het rad. Die stiekeme edelmannen weten er toch altijd weer in te komen :eek:
 

DeletedUser1935

Guest
Dacht toch echt dat paar dagen geleden stond dat het de laatste kans was op edelmannen. Zitten ze toch weer verstopt in het rad. Die stiekeme edelmannen weten er toch altijd weer in te komen :eek:

Stond ook niet dat ze niet meer kwamen
ze gingen niet meer in 3voud komen dat is alles wat er gezegd is
 
Bovenaan