Feedback Gwendoline Pasen

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png


Gwendoline's spel kom terug!

Welkom Tribal Warriors en boogschutters!

Gwendoline is terug en heeft een nieuwe uitdaging voor jullie! De komende 8 dagen kun jij je boogschutterstalent laten zien en mooie prijzen verzamelen.

Vanaf 17 tot en met 24 april 2019 kun je laten dat je een goed gevoel voor richting hebt en zul je rijkelijk beloond worden door Gwendoline. Alles wat je moet doen is je pijl en boog oppakken en de door jou begeerde prijs schieten.

In deze editie vind je boosters, munten, officieren, eenheden en misschien wel edels. Denk eraan dat je na het activeren van een edel op enig moment ook de munten nog moet slaan en uiteraard dat je ook voldoende vrije plaatsen hebt om de eenheden te plaatsen, dit geldt ook voor andere eenheden anders raak je ze kwijt!

We hebben ook het item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!

De kans om de roos te raken is 2x kleiner dan de andere vakken.

spring.png

Hoe neem je deel aan dit evenement?

Elke dag krijg je een nieuw rad met prijzen waarop je 1 keer gratis mag schieten! Het wiel zal zich elke dag vernieuwen wanneer de tijd in de linker onder hoek op 0 komt te staan. Tot dan kan je met je pijlen schieten op het wiel en prijzen winnen.

Wanneer je geschoten hebt op een prijs zal die prijs grijs worden en zal de prijs naar je inventaris gaan. Wanneer je die prijs hebt verzameld kan je die prijs niet meer krijgen diezelfde dag, tenzij je besluit het wiel opnieuw te vullen.

Maar dat is niet alles! Elke dag als je het evenement bezoekt zal je 1 gratis schot krijgen dat in je inventaris komt te zitten!


Hoeveel kost elk schot?

Elke dag zul je een gratis schot krijgen. Het eerste betaalde schot kost 30 kronen en elk volgend schot kost 30 kronen meer dan de vorige.

En hoeveel kost elke keer bijvullen?

Op elk gegeven moment kun het wiel bijvullen om eerder gewonnen prijzen opnieuw te kunnen schieten. De eerste keer bijvullen kost 40 kronen en elke volgende keer kost het dubbele van de vorige keer.

Weet ook dat het vernieuwen van het wiel je geen nieuwe gratis pijlen geeft.

Wat moet ik onthouden?

Alle gratis schoten die je wint in dit event en de schoten die je verkrijgt met de dagelijkse loginbonus zullen verdwijnen na dit evenement. Alle andere verkregen items zullen veilig in je inventaris blijven.


We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendolines spel en horen graag jullie feedback erover.

Jullie Tribal Wars 2 team.

Footer.png
 

DeletedUser2064

Guest
Niet "munten per dorp" in Eketorp wereld. Zou heel jammer zijn als dat gebeurd. Sommige leden proberen nog een beetje fun te hebben, al is die ver te zoeken. De wereld is al zo rot als het kan zijn. Met munten per dorp vererger je dit proces en zullen nog meer leden stoppen met TW2 en nooit meer terugkomen.
 

DeletedUser2023

Guest
Ik sta hier totaal achter, nee voor @Uhtred. Deze wereld met een Gwen erbij is nog minder spelers die hier beginnen. Kom op sla de wereld Histria dit keer over :)
 

DeletedUser1544

Guest
En plots moeten we rekening houden met edelmannen die uit het niets kunnen verschijnen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik ben ook geen fan van dat woord, ik zeg het maar vast. Ik meen het elders ook al eens verwijderd te hebben en ga dat gewoon hier herhalen. Kritiek mag, sommige woorden niet.
 

DeletedUser1966

Guest
Ik weet niet over welk woord het ging, het was al veranderd toen ik hier kwam. Echter, als het om het woord Gwendolyne ging kan ik mij hier ook in vinden. Vies woord. Bleh.
 

DeletedUser1935

Guest
@Dark Shadow , je denkt toch echt niet dat er veel mensen van Sparta rad zullen jagen daar ? ik persoonlijk heb nog 40 edels daar bijv , waarom zou ik munten kopen ?
Tis net voor de stammen die minder zijn momenteel dat het handig is , want EWA heeft bijv amper mogelijkheid voor farmen omdat ze al hun BB op-edelen xd

Btw aan inno
@Dutch Pirate , @Kr33l0g kan dit rad op Histiria niet uitgesteld worden? zo vroeg in de wereld een rad maken gaat geld opbrengen uiteraard , maar gaat ook weer de helft van de spelers doen stoppen
 

DeletedUser2064

Guest
lol Ik denk eerder dat het de mentaliteit is van de mensen die andere leden doet laten stoppen.
Kijk maar in Eketorp. Daar is een ander "rat" :D het spel aan het bederven.
 

DeletedUser2023

Guest
En zo is het maar net. Er komen edels uit dorpen met 900 punten.
 

DeletedUser1966

Guest
To be fair, Kr33log en DP etc kunnen er niks aan doen. Lang leve inno in hun ivoren torens...
 
Bovenaan