Grote stammen kleine werelden

Frogeye

Nieuwerd
Ik speel dit spel al heel wat jaartjes en de werelden worden steeds kleiner. Vaak worden de werelden gewonnen doordat de 2 grootste stammen fuseren. Het spel heet volgens mij niet "join the club" maar Tribal Wars.
De wereld waar ik nu speel is nog niet zo lang bezig, Volgens mij zitten er zo'n 75 actieve spelers op die wereld. De 2 grootste stammen hadden allebei 25 leden en ze fuseren nu, de wereld is daardoor bijna ten einde.
Als we het spel weer een beetje de allure van vroeger willen geven, moeten de stammen niet zo groot kunnen worden. Ik denk beginnen met maximaal 5 tot 10 spelers en als je de stam skill ophoogt kun je 25 of 30 stamleden gaan in 1 stam.
Dan moet je weer wat doen om het spel te winnen. Nu zijn het gewoon een paar bullies die in 1 stam zitten en de rest er uit (proberen) te spelen. Maar het is juist de bedoeling van het spel dat 2 of meer sterke stammen tegen elkaar gaan knokken. Het lijkt alsof ze dat tegenwoordig niet meer durven. Terwijl dat juist de lol van het spel is.
Voor de kleine spelers die gelijk worden overgenomen als hun beginners bescherming er af is, gaat op deze manier de lol er ook snel van af en zullen er weinig nieuwe spelers bij komen, met die mega stammen verziek je naar mijn idee het hele spel en zal de community alleen maar kleiner worden.

Dus ik zou zeggen zorg dat er geen megastammen meer kunnen komen in zulke kleine werelden. Hoe denken jullie daarover?

MVG Frogeye
 

DeletedUser2554

Guest
Daar kan je niks aan doen , buiten zelf een stam met max 10 leden oprichten en ze allemaal verpulveren
 

Frogeye

Nieuwerd
Het is een overweging om dit op nieuwe werelden in te voeren, bestaande werelden is het onmogelijk om het te veranderen.
 

DeletedUser2554

Guest
liever maximum 5
Dan moeten de betere spelers zich opsplitsen
maar inno heeft geen intresse hierin
 

Frogeye

Nieuwerd