Grote stammen kleine werelden

Frogeye

Nieuwerd
Ik speel dit spel al heel wat jaartjes en de werelden worden steeds kleiner. Vaak worden de werelden gewonnen doordat de 2 grootste stammen fuseren. Het spel heet volgens mij niet "join the club" maar Tribal Wars.
De wereld waar ik nu speel is nog niet zo lang bezig, Volgens mij zitten er zo'n 75 actieve spelers op die wereld. De 2 grootste stammen hadden allebei 25 leden en ze fuseren nu, de wereld is daardoor bijna ten einde.
Als we het spel weer een beetje de allure van vroeger willen geven, moeten de stammen niet zo groot kunnen worden. Ik denk beginnen met maximaal 5 tot 10 spelers en als je de stam skill ophoogt kun je 25 of 30 stamleden gaan in 1 stam.
Dan moet je weer wat doen om het spel te winnen. Nu zijn het gewoon een paar bullies die in 1 stam zitten en de rest er uit (proberen) te spelen. Maar het is juist de bedoeling van het spel dat 2 of meer sterke stammen tegen elkaar gaan knokken. Het lijkt alsof ze dat tegenwoordig niet meer durven. Terwijl dat juist de lol van het spel is.
Voor de kleine spelers die gelijk worden overgenomen als hun beginners bescherming er af is, gaat op deze manier de lol er ook snel van af en zullen er weinig nieuwe spelers bij komen, met die mega stammen verziek je naar mijn idee het hele spel en zal de community alleen maar kleiner worden.

Dus ik zou zeggen zorg dat er geen megastammen meer kunnen komen in zulke kleine werelden. Hoe denken jullie daarover?

MVG Frogeye
 

DeletedUser2554

Guest
Daar kan je niks aan doen , buiten zelf een stam met max 10 leden oprichten en ze allemaal verpulveren
 

Frogeye

Nieuwerd
Het is een overweging om dit op nieuwe werelden in te voeren, bestaande werelden is het onmogelijk om het te veranderen.
 

DeletedUser2554

Guest
liever maximum 5
Dan moeten de betere spelers zich opsplitsen
maar inno heeft geen intresse hierin
 

Frogeye

Nieuwerd
Het zou wel moeten dat Inno hier interesse in heeft, want op deze manier komen er echt geen nieuwe spelers bij. De bestaande goede spelers spelen de nieuwe kleine spelers zo snel weg als de beginnersbescherming eraf is, dat niemand die nieuw is verder gaat spelen en interesse krijgt voor het spel. Het zou de community ten goede komen. En dat is natuurlijk goed voor de inkomsten van Innogames.
 

DeletedUser2554

Guest
Bwa sommige mindere stammen proberen dat nu recht te trekken door een bug te abusen
Als ze daar al eens voor zouden bannen eh , zouden al een groot deel spelers terug komen

En Innogames verdient genoeg aan TW2 en hebben er vrijwel 0,0 kosten aan door er niks aan te doen


Support heeft al zoveel doorgegeven , maar innogames doet niks
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Het probleem is dat dit al jaren zo is. Inno gaat er niets aan veranderen. Als er iets gaat veranderen zou dat vanuit de community moeten gebeuren op een wereld met afspraken maar ook dat zal niet gebeuren gezien er altijd wel een groep spelers is die niet aan zulke regels wilt meewerken.

Het spel is gewoon ten einde en dat zullen we maar moeten accepteren...
 

DeletedUser2554

Guest
@drogba497 jij moet niet veel zeggen
Je zat in de laatste wereld dat ik je ontmoet heb in de grootste stam (leden) die tevens 2 BGs had
En toen de winnende stam van leider veranderde en na het backstabben van de 2 BGs door jullie stam

Ben je met je staart tussen je benen overgestapt naar de winnende stam
If you want change , be part of it
 
Bovenaan