Grondstoffen sturen naar barbaren

Raga bash

Nieuwerd
Hoi Support

ik heb misschien een mooie spelverbetering , zeker gezien de huidige situatie in het spel

het valt mij op dat het een stuk makkelijker is om barbaren te edelen als daadwerkelijk spelers waardoor dit natuurlijk veel leuker is , het enigste probleem is dat de spelersdorpen vaak een stuk sneller groeien

valt het niet te maken dat je met een marktplaats 20 grondstoffen kan sturen naar de barbarendorpen , op deze manier kunnen de barbaren hun dorp sneller uitbouwen voor overname zonder dat er bergen met buitmeesters tegen aan hoeven

het liefst natuurlijk gewoon met de technologie zodat deze ook nog zeer nuttig in gezet kunnen worden , maar als het niet anders is zou dit ook mogelijk kunnen worden op bijvoorbeeld markt level 25

Groet Raga Bash
 

Raga bash

Nieuwerd
Laat mij eens met rust overal waar ik reageer of post moet jij je ook meteen bemoeien

Ieder z'n eigen speelwijze en ik denk dat het een mooie toevoeging aan het spel kan zijn , ik weet ook zeker dat er nog veel meer spelers zijn die er baat bij hebben en alleen maar barbaren willen veroveren

Tevens edel jij er per wereld ook minimaal 300 eer je iets anders gaat doen
 

Demolition Team

Casual Lid
Kan deze post verwijderd worden ik denk dat iedereen tegen het edelen van bb is.
Na een aantal maanden weer even een kijkje te nemen, moest ik toch wel even lachen, niks veranderd hier.

Even ter uitleg: het geciteerde bericht komt van de vent die elke wereld in de eerste week 2 barbarendorpen naar 4k punten kroont. Vind je het gek dat ons toffeltje geen voorstander is van deze regel ;). Dan zou de concurrentie binnen het spel alleen maar vergroten.

Verder veel spelplezier allemaal (voor zover mogelijk met alle bugs). Ik zal over een paar maandjes wel weer een kijkje nemen ^^
 
Bovenaan