Geen Bug Grijze balk layout

DeletedUser503

Guest
Titel: Overzichtscherm dorpen krijgt grijze balk!!

Onderdeel: overzicht eenheden
Browser: Google Chrome
Besturingssysteem: Windows
Spelwereld: alle
Omschrijving: Bij het zoomen (om meer dorpen tegelijk op 1 schermpje te krijgen) in het overzichtscherm tablad eenheden.


Het probleem: De grijze banner/balk die bovenaan de lijst een stuk plek inneemt

Hoe het hoort: Gewoon zonder grijze banner


Reproductiestappen: (welke stappen dient men te ondernemen om het probleem te kunnen erkennen/ook te ervaren?)
  1. Stap 1: Open chrome
  2. Stap 2: open overzichtscherm op tablad eenheden
  3. Stap 3: Zoom naar 75% of kleiner
  4. Stap 4: als het mogelijk is om te scrollen verdwijnt de grijze balk op bepaalde zoom-% weer
  5. ...
Screenshot: (een screenshot is altijd handig ter visualisatie)
JXLgkO.jpg
 

DeletedUser444

Guest
Is eigenlijk ook niet de bedoeling om op 75% zoom te spelen, dan gaat je browser de CSS van de pagina aanpassen en dit kan dus leiden tot visuele bugs die niet voorkomen op de normale 100% zoom.
 

DeletedUser503

Guest
Toch is het niet de bedoeling dat die css faalt op een ander formaat
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik heb dit ook in firefox, omdat mijn scherm altijd op 80% staat. Er zijn wel meer zaken die met afwijkende zoom niet werken, helaas blijft het antwoord: dan moet je op 100% spelen. Zelf zie ik dan net aan 1 dorp in mijn scherm als ik dat doe, dus een kwestie van accepteren @Bompie ;)
 

DeletedUser444

Guest
Dit CSS probleem wou men ook niet aanpassen (wel 100% zoom) de luiaards :rolleyes:
Tl52U1hdTsWahl3_Xo5_Xw.png
 

DeletedUser1850

Guest
Ik heb mijn pagina op 80% gezet en na een paar keer klikken van gebouwen naar eenheden ondervind ik dit probleem ook met de grijze balk.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Zoals hierboven aangegeven is dit zelf geen bug. Er kunnen wel fouten ontstaan wanneer je een pagina in-/ uit-zoomt.
 
Bovenaan