Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Iedereen kent het wel, grappige IGM's waarover je flink kan lachen :)
Post ze hier en laat de rest van de tribalwars community mee genieten.

Groeten,

Think Big.
 

DeletedUser

Guest
Ik ook niet :(
Misschien ga ik ze maar is zelf uitlokken dan :p
 

DeletedUser50

Guest
Dit was in het Bastille gedeelte ook niet een drukbezocht topic. Blijkbaar zijn mensen saai geworden :p
 

DeletedUser476

Guest
Tja, vroeger waren de meeste tw1 spelers 14 ofzo, als dat degenen zijn die nu hier spelen, zijn we toch allemaal wat volwassener, waardoor we minder snel van die stomme berichtjes naar elkaar sturen.
 

DeletedUser

Guest
Morlijn heeft geschreven:

Hallo Sheep en "Tijgertje",

Ik kan je aanraden mij niet meer aan te vallen.

Wat ik je nu stuur is een grapje om je duidelijk te maken dat je dat dit niet meer moet doen tenzij je de hele stam over je heen wilt krijgen plus onze BG.

Dit geld ook voor je buurman die al reeds visite heeft gehad.

Het gaat je goed zolang je een goede buurman blijkt te zijn.




Groetjes,

Morlijn
 

DeletedUser516

Guest
danger aap22 - Gisteren om 20:38:15
ben effe nieuwschierig waarom val je flamedek aan je moet in totaal 60 uur reizen met je troepen ben je echt zo gestoort dat je 3 dagen gaat reizen en 3 dagen je troepen kwijt ben alleen omdat hij spelers met rust moet laten je weet dat je dom bezig ben he voordat jij daar ben staat 50k troepen voor je neus. beetje overdreven maar je wint het nooit dus de vraag is waarom doe je zoiets geks terwijl je weet dat dit geen enkel nut heeft. geef me daar is een goeie reden voor ben zeer benieuwt.


lol ... leuke is dat ik helemaal niemand aanval :D en hij nu vanuit onze stam een aantal aanvallen krijgt voor de lol :D
 

DeletedUser

Guest
trolle lol toch :p ach je hebt altijd spelers die niet het spel begrijpen of niet kunnen kijken wat ze werkelijk doen.
 
Bovenaan