goed geflikt

DeletedUser1939

Guest
*Dit is geen discussie, alleen er is geen topic om te zeiken over inno*

Ik moet zeggen. Inno heeft het goed geflikt. 2 werelden achter elkaar nu al dat er zo'n grote kroners zijn dat het voor niet kroners letterlijk onmogelijk wordt. Ik was voor Bergenhuis zeergemotiveerd, maar helaas...Het ging weer zoals elke andere wereld... :)
Ik ben er persoonlijk echt een beetje klaar mee, mijn emmertje hier loopt bijna over hoor. :/
Bij alle suggesties over kronen krijgen we altijd dezelfde antwoorden: 'Ik probeer het door te pushen' of 'Dit zal helaas niet kunnen'
Ik ben er echt best wel heel erg klaar mee, weet niet hoe het met jullie zit... Maar inno heeft het toch echt mooi ver.....
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik ben met je eens dat er in het begin veel te veel gekroond wordt. Maar als je langer op een wereld zit wordt het zelf wel minder. Op w26 wordt nog maar weinig gekroond, dat is mijn ervaring ten minste. Dus even zorgen dat je door het begin heen komt en dan gewoon knallen;) Ik kan nu goed meekomen zonder kronen op w26, dus het is wel mogelijk;)
 

DeletedUser1935

Guest
Ik ben met je eens dat er in het begin veel te veel gekroond wordt. Maar als je langer op een wereld zit wordt het zelf wel minder. Op w26 wordt nog maar weinig gekroond, dat is mijn ervaring ten minste. Dus even zorgen dat je door het begin heen komt en dan gewoon knallen;) Ik kan nu goed meekomen zonder kronen op w26, dus het is wel mogelijk;)

1 stam heeft 1550 dorpen tho
en er speelt niemand meer actief , niemand ziet het nut in kronen om tegen zon overmacht te strijden , en nuja krijgers kroonden sowieso al minder als de average topstam , werd in het begin idd wel wat gekroond maar tis niet dat er lvl 30 stam enzo bij te pas komt
 

DeletedUser1939

Guest
Ik ben met je eens dat er in het begin veel te veel gekroond wordt. Maar als je langer op een wereld zit wordt het zelf wel minder. Op w26 wordt nog maar weinig gekroond, dat is mijn ervaring ten minste. Dus even zorgen dat je door het begin heen komt en dan gewoon knallen;) Ik kan nu goed meekomen zonder kronen op w26, dus het is wel mogelijk;)
Bekijk yburg maar is, spelers van 1 mil punten die nogsteeds elke dag alleen maar clears zitten te kronen.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Yburg is een geval apart, dat is volgens mij nog niet eerder op een wereld gebeurt en zoiets zie ik op de laatste werelden ook niet zo snel gebeuren.
 

DeletedUser678

Guest
*Dit is geen discussie, alleen er is geen topic om te zeiken over inno*

Ik moet zeggen. Inno heeft het goed geflikt. 2 werelden achter elkaar nu al dat er zo'n grote kroners zijn dat het voor niet kroners letterlijk onmogelijk wordt. Ik was voor Bergenhuis zeergemotiveerd, maar helaas...Het ging weer zoals elke andere wereld... :)
Ik ben er persoonlijk echt een beetje klaar mee, mijn emmertje hier loopt bijna over hoor. :/
Bij alle suggesties over kronen krijgen we altijd dezelfde antwoorden: 'Ik probeer het door te pushen' of 'Dit zal helaas niet kunnen'
Ik ben er echt best wel heel erg klaar mee, weet niet hoe het met jullie zit... Maar inno heeft het toch echt mooi ver.....

Ik snap je probleem niet goed, welke kroners?
 

DeletedUser678

Guest
*Dit is geen discussie, alleen er is geen topic om te zeiken over inno*

Ik moet zeggen. Inno heeft het goed geflikt. 2 werelden achter elkaar nu al dat er zo'n grote kroners zijn dat het voor niet kroners letterlijk onmogelijk wordt. Ik was voor Bergenhuis zeergemotiveerd, maar helaas...Het ging weer zoals elke andere wereld... :)
Ik ben er persoonlijk echt een beetje klaar mee, mijn emmertje hier loopt bijna over hoor. :/
Bij alle suggesties over kronen krijgen we altijd dezelfde antwoorden: 'Ik probeer het door te pushen' of 'Dit zal helaas niet kunnen'
Ik ben er echt best wel heel erg klaar mee, weet niet hoe het met jullie zit... Maar inno heeft het toch echt mooi ver.....

Ik voel me hier eigenlijk genoodzaakt om te vragen naar een deftige uitleg. Ik denk dat je hierbij op mij doelt met dit statement. Maar dan vraag ik je even vriendelijk: kijk naar het algemene forum en de wereldcontests. Ik had nog 400 kronen van een overwinning op vorige servers. daarmee heb ik gespeeld tot ik mijn eerste kronen kon halen van de dorpen plunderen, en zo voort tot ik alle 3 de eerste prijzen had van de kronen. Dit is niet "een kroner" zijn, dit is een f2p zijn die eigenlijk slim speelt en zo zijn kronen behaalt.

Ik lig naast jackiede23e, dit was in het begin een kronenspeler waar ik het verdomd lastig door heb gehad toen ik nog in een vijandelijke stam zat. Desondanks ben ik 3x buitreeks binnengehaald, en heb ik nog maar een 5 tal buitmeesters van de dag gemist, recentelijk door een grootschalige aanval uit te voeren.

Ik denk dat mensen zich minder moeten verschuilen achter iemand te beschuldigen van een "kronenspeler" te zijn, wanneer het eigenlijk enkel hard werken is dat erin kruipt.

We zullen eens even de vergelijking maken: je hebt 9k oda en 5 dorpen, hmm verdacht.
Je hebt pas op 31 juli mijlpaal 4 unlocked van 1 miljoen te farmen, ik had dat achievement al op 17 juli, 2 weken eerder dan jou, en ik zit ondertussen tegen de 23 miljoen aan.
Verschuil je dus niet achter beschuldigingen van iemand een kronenspeler te noemen, en leer mensen waarderen die tijd en moeite in het spel steken.

Sponks

Spijtig dat @wasstraat56 nu niets meer te zeggen heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
Spijtig dat @wasstraat56 nu niets meer te zeggen heeft.
Het is mooi weer en weekend @sponks , niet iedereen heeft zoveel vrije tijd voor tribalwars over :p.
Geef hem even minimaal een week de tijd,al denk ik aan zijn post te zien dat het niet gericht is op jou.. Maar meer in de algehele sfeer van Tribalwars afgelopen periode :)
 

DeletedUser678

Guest
*Dit is geen discussie, alleen er is geen topic om te zeiken over inno*

Ik was voor Bergenhuis zeergemotiveerd, maar helaas...Het ging weer zoals elke andere wereld... :).

@blzdpeter Dit lijkt me toch vrij duidelijk gezien ik in punten redelijk ver voor sta op de rest :p Maar dan vind ik dat je als speler gewoon kortzichtig bent als je de vergelijking maakt van de achievements.
upload_2018-8-5_16-14-47.png
upload_2018-8-5_16-13-52.png
upload_2018-8-5_16-14-6.png
upload_2018-8-5_16-14-19.png
Als je deze stats al naast elkaar legt zie je genoeg. de speler heeft 9k oda voor 6 dorpen van 2k+ punten elks ongeveer. Hij farmt amper, heeft veruit minder troepen, internt zowat al zn dorpen, en dan zaag je over kronengebruikers?
 
Bovenaan