Geplunderde grondstoffen

DeletedUser678

Guest
16K, alles is leeg aan deze kant en een aandeel van mijn troepjes zijn dood door die stomme spiker :p
 

DeletedUser516

Guest
vannacht begonnen heb nu 7k ..... dus denk dat ik ook wel de 10k-12k haal tot vannacht :D
 

DeletedUser

Guest
Wow, ik heb amper 3K door alle spelers rond mij...
Alles is echt leeg
 

DeletedUser602

Guest
Einde van de avond weer een update. Mijn inkomsten stagneren vandaag tikkeltje hard :(
 

DeletedUser

Guest
44k nu ook^^, loop ook nog wt achter, maar stuk minder als op startdag :)
 

DeletedUser678

Guest
42K momenteel. Speler genaamd Twich zou nu al aan 70K zitten naar zijn zeggen. Had met kronen een aanbieding gekregen van 249 speervechters op de eerste dag, en zo blijven voortfarmen
 

DeletedUser779

Guest
42K momenteel. Speler genaamd Twich zou nu al aan 70K zitten naar zijn zeggen. Had met kronen een aanbieding gekregen van 249 speervechters op de eerste dag, en zo blijven voortfarmen
Zou best mogelijk zijn maar dan heeft die niet zulke goede farms gehad anders had die wel hoger gezeten.
 

DeletedUser602

Guest
Idd. Ik zit tegen 80k nu en heb geen troepen gekocht
Of jij moet ontzettend veel geluk hebben met inactieve spelers, of je moet 's nachts dik hebben lopen door beunen. Want zonder troepen kopen is het vrijwel onmogelijk om dat te halen op basis van overdag farmen.
 

DeletedUser

Guest
zit op 50k zonder troepen kopen. en vrij actieve omgeving. s'avonds verder weg sturen helpt ook heel wat ;)
leger telt ondertussen bijna 600 bevolking ;)
 
Bovenaan