Geen stamwissel

DeletedUser2152

Guest
Dat is nu juist het probleem. Er zijn niet zoveel vijanden meer over. Dus he gaat met iedereen spelen tegen nieuwen¿?
 

seayeon

Bekend Lid
Er zijn genoeg vijanden , ze moeten alleen de ballen hebben om op dezelfde wereld te spelen
waarom zou ik tegen mijn eigen stam vechten , dat is gelijk bij bayern munchen spelen en altijd winnen en dan in je eigen goal beginnen schieten om een challenge te krijgen
 

DeletedUser2152

Guest
Ik zag het meer als bij Bayern Munchen spelen en dan tegen Fc-bal-op-het-dak 5 winnen en dan vervolgens roepen dat je kampioen van de wereld bent.
 

seayeon

Bekend Lid
Ik heb al eerder gezegd ik zou eender wie 1v1en
Mensen weten dat , geen speler uitgezonder , Belg , nederlander , duitser , Engelsman , griek , rus , hongaar idgaf dude
En tja als elke stam die niet de mijne FC bal op het dak is insult je wel een hele grote groep mensen ;) want integendeel tot anderen maak ik geen massastammen , of toch niet in vergelijking met de vijand , de stammen waar ik in zit vechten altijd tegen minst 2-3x zoveel spelers , in werelden zoals W31 is die factor zelfs 6-8x geweest , ik heb een wereld terug gebracht van 300 dorpen tegen een stam met 2.1k + dorpen

Ik heb een wereld uit de dood teruggebracht en tegen arguably een van de betere spelers op NL , ik trashtalk hem wel graag , maar hij heeft niet voor niets een int wereld gewonnen , nu hij heeft me gevraagd zen naam niet te noemen , maar zo is het echt wel

Er zijn genoeg sterke spelers in dit spel
Ze moeten alleen samen in een stam gaan en samenwerken tegen mijn stam
en niet de piemels onderling meten , want ik weet nu al dat dat in november gaat gebeuren , als ik goed denk wie er gaat spelen ik kan je nu al voorspellen dat Gungnir en Mulgrut gaan botsen op een gegeven moment ;) Het zijn allebei egocentrische mannetjes die de macht graag naar zich toe trekken ;)

Alleenmoet ik wel zeggen als Mulgrut dan tegen Gungnir gaat strijden , ben ik vrij overtuigd dat gungnir dat wint want Mulgrut , of moet ik zeggen Yoliboy is gewoon een zwak excuus voor een TW1 speler

Ik hoop op vuurwerk , laten we hopen dat we die krijgen , want ik kreeg al in PM een uitvlucht nu al van Gungnir dat hij in november zal starten als het past met zijn verhuis lel
Weet niet wie daar 3 maanden voor nodig heeft maar swat

Veel mensen willen winnen zonder te improven en daarom zijn die mensen mad als er een stam bestaat die bevriend word , en die dan ook samenspelen als een echt team , denk je dat iedereen gestart is als elite , nah die spelers zijn ook ooit gestart als beginnelingen , zijn elkaar tegengekomen op 1 wereld en samen blijven spelen

Kijk is naar het topic beste spelers NL/BE er zijn er daar veel meer waar ik tegen heb gespeeld dan waar ik mee heb gespeeld ;)
Dus dat alle goeie spelers samenklitten is wrong info , of die lijst is wrong info , you pick one
 

DeletedUser2152

Guest
Kortom, dus je weet nu al dat je gaat winnen. Ik denk dat je gelijk hebt. Dus waar is dan de uitdaging?
 

seayeon

Bekend Lid
Ik weet dat ik ga winnen voor 1 reden , no matter what comes in my way , i will adapt , i will overcome , and i WILL conquer
Hoe goed ik speel is puur gebasseerd op hoe mijn tegenstander speelt
Ik heb een winnaarsmentaliteit , en zal nooit of te nimmer opgeven

En zo ken ik er nog een paar , logisch dat wij samen komen te zitten , omdat we elkaar kunnen vertrouwen , en weten dat onze teammaat langst beide kanten de andere niet in de steek zal laten , en zal stoppen omdat hij een paar dorpen verliest

Ik ben meermaals van 0 opnieuw moeten starten om een wereld naar mij toe te trekken , i lost many battles , but i never lost a real war
Het leven is voor de doorzetters @Renatus , degene die het meeste wilt zal het meeste krijgen , zo is dat met alles , een goede levensles voor je

En btw ik weet niet of ik ga winnen , ik zeg alleen dat ik ga winnen omdat ik met iets minder dan dat niet tevreden ben , en ik zal alles geven om mijn doel te bereiken , dat doe ik op elk vlak , niet alleen als het om TW gaat

Maar ik heb gemiddeld 4 uur meer in mijn gemiddelde dag als iemand anders , wat betekend buiten eventueel werk etc dat ik 4 uur meer tijd heb om in te plannen voor andere dingen

Maar ook probeer ik mij te omringen met de positieve mensen die ik tegenkom , en vermijd ik de negatieve of ga ik er tegenin , zet ik ze opzij , en snoer ze de mond , nu ik ga niet teveel over mijn IRL vertellen maar laat me zeggen dat ik op meer als 1 vlak extreme vooruit gang geboekt heb ik de laatste maand , ik heb mij even laten wegzakken en laten meeslepen door dit spel omdat een spartaan alles geeft voor zijn stam en zijn medekrijgers , ik kreeg toen de keuze om me tegen ze te keren toen ik uiteindelijk gekickt werd , en er een verhaal vol leugens verspreid werd

Op dat moment heb ik mij gerealiseerd dat ondanks het verhaal doorgelopen van leugens , ik de rest van de stam niet tegen wou zitten , ik heb mij terug gefocussed waar het allemaal om gaat

Ik zeg wel dat ik de beste ben , en ik zeg wel altijd dat ik ga winnen , maar die status was in die wereld naar mijn kop gestegen , en deed ik nog meer dan eig menselijk is omdat anderen besloten niks te doen , en toevallig zijn dat de mensen die op het einde met de pluimen zijn gaan lopen

Ik heb nu ik in V&A zit en terug op een gezonde manier het spel terug speel het plezier terug gevonden en weet je waarom ? Ondanks dat ik reageer op het forum op shit om zo de hype voor november real te houden ik me van het persoonlijke aspect geen reet aantrek , omdat ik weet dat ik recht in mijn schoenen sta , en omdat ik weet dat dat helemaal niet het belangrijkste is , ik heb in geen tijden meer zo een plezier meer gehad in het spel , en daar heb ik V&A voor te danken

Dus ja ik win graag , en ik geef altijd het beste van mezelf in alles , maar dat wilt niet zeggen dat dat het belangrijkste is in dit spel
Omring je met mensen die positief zijn in elke situatie , mensen waar je op kan bouwen , maar ook mensen waar je discussies mee kan hebben zonder dat iemand op zen pik getrapt is en er uiteindelijk over gepraat kan worden en dat maakt het ultieme resultaat minder uit dan het verloop ook ben je dan veel kalmer van geest en heb je meer perspectief om bij te leren van elkaar , om zo samen beter te worden , denk je dat ik begonnen ben als 1 van de beste spelers op TW2? (self-proclaimed but idgaf wat iemand erover te zeggen heeft) Nah , ik ben begonnen als noob net als ieder ander en er zijn meerdere nieuwe spelers geweest in de loop der tijd in mijn stammen , maar het is de kennis doorgeven wat belangrijk is.

En vooral 1 ding is bovenal belangrijk , en dat is iets wat ik uit de spartaanse krijgsverhalen neem , en dat is geef nooit op , geef nooit toe aan de druk , en vecht desnoods tot de dood , doorzettingsvermogen is de grootste "Skill" die iemand kan hebben

Uiteindelijk wint degene die het meest wilt winnen , en dat is hoe het hoort
Ben je daar niet mee tevereden , well , gl in life buddy

ik ben eig echt benieuwd wat je hier op te zeggen hebt
 

DeletedUser2152

Guest
Ik zou zeggen hou de spirit alive. blijf die kennis doorgeven aan nieuwe mensen. Vorm een nieuwe stam met nieuwe mensen en win. :) Als je teamgenoten hetzelfde doen, hebben we over en tijdje 10 goede stammen en blijven nieuwe spelers plakken. Ik zie een zonnige toelomst met een nederlandse server met 10k spelers en super grote werelden met mega inkomsten voor innogames, die ze gaan investeren in een eindgame. :)
 

seayeon

Bekend Lid
Dat er spelers afhaken heeft niks te maken met de sterke stam op die wereld , mensen moeten vooral naar zichzelf kijken in dit geval , en kijken of dat ze wel klaar zijn om alles te geven , als je inzet maar 30% is , en je al op voorhand opgegeven hebt omdat er bepaalde spelers 10+ jaar aan hun craft gewerkt hebben
Ik heb mensen zien beginnen van niks , van 0

Kijk naar Queen Gorgo op Queen Sconce , volgens mij was W31 de eerste serieuze wereld van deze speler , en jaagt nu schrik aan aan elke speler die in de buurt zit , het willen leren , en er 100% voor gaan doet veel

Jij bent van mening dat alles vanzelf moet komen , dat je een random stam kan joinen en dat je evenveel kansen hebt om te winnen als iemand die wacht en kijkt welke stam het beste bij hem past , welke stam echt wilt winnen

Kijk naar Syveex op W45 , eerste wereld BTW , succes is niet gefinieerd door wat je kan , maar door wat je wilt kunnen en wilt bereiken

Ik word er zo ziek van als mensen die elke wereld hun 100% geven voor de stam waar ze voor spelen en een band scheppen met elkaar , en op elkaar leren inspelen nogmaals hetzelfde voorbeeld , je kan niet verwachten dat Bayern Munchen spelers gaan aanwijzen om tegen hun eigen club te spelen in het volgend seizoen om dat hun competitie gewonnen werd

De reden waarom games als TW en Travian uitsterven heeft van de mentaliteit van de game community in het algemeen te maken , andere games hebben er ook last van , zeker als er een skillgap is , kijk naar bijv Rust , een van de beste games ooit gemaakt , maar ook een hoge skillgap , en dus weinig nieuwe spelers die lang blijven rondhangen , want iedereen wilt alles voor niks , wilt een kans hebben om te winnen zonder er alles aan te doen dat ze beter zijn dan een ander

Daarom dat bijv fortnite in het begin zo populair was , want de game was designed voor noobs om ook te kunnen winnen , vandaar dat dingen zoals double pump removed werden , planes toegevoegd werden , en uiteindelijk de spray-meta koning was , iets wat iedereen kan doen

Daarom dat extreme bloom werd toegevoegd

Dat is gelijk invoegen in TW dat als je minder dorpen hebt je troepen sterker zijn , of er een eenheid is die je zowel voor deff als off kan gebruiken die te maintainen is zonder te farmen

Als je niet wilt winnen zal je nooit winnen , en zal je nooit een stam/spelers aantrekken die dat ook willen
Zolang je die mentaliteit hebt dat alles vanzelf moet komen ga je nergens komen

Niet alleen hier , maar overal geld hetzelfde , de wet van de sterkste , en dan bedoel ik niet qua kracht maar qua mentaliteit

Daarom denk ik dat we een wereld met 10k spelers nooit meer zullen zien ,want het spel heeft een skillgap , alleen mensen realiseren het niet , het zijn degene die willen leren en willen winnen

De motivatie om te winnen is wat een speler goed maakt , niet zijn ervaring
Kijk bijvoorbeeld naar @Warrior of odin , hij speelt al zo lang , maar hij heeft niks te bieden buiten BB en kleine dorpjes edelen , en allianties sluiten door leugens rond te bazuinen en mensen tegen elkaar op te zetten

Ik heb me lang ingelaten met zo een personen en heb er veel vijanden aan overgehouden , die nu in zijn gat kruipen
Degene die een kans heeft om mij en de stammen waar ik mij mee wil associeren kan winnen is degene die het evenveel wilt als ikzelf en de andere in die stam

Vicious & Ambitious is hier een gouden voorbeeld van , het is niet mijn stam , maar ik ben gejoind om 1 reden , en dat is omdat de spelers die er zitten zich willen laten zien , er alles aan doen om beter te zijn dan een ander , zelfs competitie tussen eigen stamgenoten ivm ODA etc , gezonde competitie , maar niemand lijkt nog te willen winnen , mensen lijken te willen klagen over de ELITE stam

Op W27 ben ik terecht gekomen in EFC , wat toen die wereld de Elite stam was , uiteindelijk is daar ruzie gekomen met 1 speler , er zijn beslissingen genomen die naar mijn mening fout zijn van de leiding toen en ik werd gekicked hiervoor , nu dit zijn vijgen na pasen , maar what happened happened , kunnen de tijd niet terugdraaien

Maar ze werden zowel op het forum als ingame zelf als de elite stam gezien , een stam die ik mee heb helpen bouwen toen
Maar dat heeft mijn wil om te winnen enkel verhoogd , toen ben ik bij DamianD terecht gekomen en zijn we op een hoog niveau gaan samenwerken (beste samenwerking die ik ooit met iemand heb gehad) en we hebben die wereld met onze 300 dorpjes stam gewonnen van die 2.1k dorpen stam , beter nog , 2-3 weken nadat we aanvielen wist de vijand al genoeg en hebben ze in groep beslist om op BB te gaan je kan de beste speler in die situatie zetten , als hij niet de motivatie had die ik en DamianD hadden had die speler het nooit gehaald nooit van zen leven

Motivatie is key en vaak moet je afzien en veel uren draaien om iets echt onder de knie te krijgen , veel proberen , veel fouten maken
En er uiteindelijk als de sterkste uit te komen.

Nu dit lijkt op stoef , maar ik wil echt wel een les meegeven , en dat is dat als je niet wilt winnen het niet uitmaakt door wie je omringd word , dan zal je niet winnen.

In deze wereld krijg je niks gratis
Leer zwemmen , of verzuip
Wich one do you chose , pick one!

En stop met excuses maken stop met je eigen tekort aan succes te verwijten aan anderen

 

seayeon

Bekend Lid
Hoop dat je dat ook meent en dat je er wat mee doet

Dit moet je endgoal zijn qua mentaliteit

Een van mijn favoriete nummers
 

DeletedUser2152

Guest
Maar goed. Geen stamwissel lijkt dus iedereen wel een goed als ik het goed begrijp.
 

DeletedUser1910

Guest
Totaal mee oneens :/

to7ZS6H5KLZrlqi_hw9wN-YgbYk-a9mDxSy8KNmDAo7EIvP8QPnmIkjqJfAT7nD6e31M48zjOlIaVFz2AN4nP22eobiVrvOHNZMwyzYnuFBb-LahRkDKvDplYHsYe18KLyAassFVBncyI8iUkWptJEn4Idi2ZNwVbMY
 
Bovenaan