Geen stamwissel

DeletedUser2152

Guest
Misschien is het een idee om maar 1 keer voor een stam te kunnen kiezen?
 

DeletedUser2152

Guest
Zou denk ik wel een mooie regel zijn. Je mag alleen opnieuw in een andere stam zodra je opnieuw begint. Dus met twee dorpen.
 

DeletedUser1910

Guest
Totaal mee oneens :/

situatie 1: de leider stopt opeens zonder de rechten over te dragen. wat ga je dan doen? in een dode stam blijven of moeten herstarten als de wereld al ffkes bezkg is.

situatie 2: 2 kleinere stammen willen fuseren om samen een kans te maken tegen een grotere stam. dat kan dus niet meer, en een bg is net wat minder close als stamlid altijd..

situatie 3: je joined onwetende een totale flop stam geleid door een speler als FLOESSSSS.. wat doe je dan? herstart dan maar?

naja zo kan ik nog wel ffkes doorgaan.. en na mijn mening kan je na de beginersbescherming pas zien welke stammen respectabel zijn en welke stammen schildpaddjes, terwijl als je na de beginnersbescherming stamloos bent je een makkelijk prooi bent..
 

DeletedUser2152

Guest
1. Als nu de leider stopt kan je de spelleiding schrijven. Zij dragen dan de rechten over naar een ander.
2. Je moet dus wat beter nadenken voordat je een stam begint. Verlies je? Kun je opnieuw beginnen. Of op een nieuwere server
.3.Je moet dus wat beter nadenken voordat je een stam begint en/of joint.
 

DeletedUser1910

Guest
hoe zit het dan met kick? kan een leiding dan nog wel iemand kicken?

zo ja is daar je loophole, gewoon zorgen dat je een kick krijgt. zo nee worden beginners al helemaal niet meer aangenomen door ''ervaren stammen''.. want als iemand totaal niet samenwerkt, nooit het stamforum leest, nooit deff stuurt, nooit helpt met gezamenlijke aanvallen ect heb je er niks aan.. dus om een stam gezond te houden moet je af en toe wel de prutsers weggooien
 

DeletedUser2152

Guest
Lijkt me wel toch. Dus moet je nog beter nadenken voordat je in een stam stapt. Als je gekicked wordt ben je de lul. Hmm...wel interesante gedachte trouwens. Dat je niet gekicked kan worden. Dan moet een stamleider goed nadenken over wie hij aanneemt.
 

DeletedUser1910

Guest
ofwel dan worden de stammen al gemaakt voordat de wereld begint en worden nieuwe spelers nooit aangenomen ;)
 

DeletedUser2152

Guest
Geen probleem toch? Dat was juist het idee van het spel. Nu is het zo dat vrienden in verschillende stammen zitten en aan het eind in de winnende stam. in de tussentijd verraden ze de verschillende stammen en internen en gebruiken anderen. Zodat stammen opgeheven worden etc.....logisch dat er mensen stoppen.
 

seayeon

Bekend Lid
Slechtste voorstel dat ik in tijden heb gelezen
Nu ik denk dat mensen wel weten dat ik geen stamhopper ben , maar nog
Dan krijg je allemaal premade stammen die op niks trekken , en dan gaat de stam die wereld die als groep van oude bekende start nog meer domineren , dan had bijv Ragnarok nu geen 62 leden gehad
En zelfs daarmee komen ze niet toe
 

DeletedUser2152

Guest
De stam met oude bekenden is dan duidelijk herkenbaar als de loosers die ze zijn. Het idee is om te voorkomen dat alle kroners bij elkaar kruipen. Nu is het zo dat als ze aan het begin in verschillende stammen zitten dat ze overstappen zodra ze elkaar tegen komen. Zo van oei...hier ga ik legers op verliezen, beter gaan we samen verder. Zodat ze uiteindelijk weer allemaal samen zitten.
 

seayeon

Bekend Lid
Sorry maar met oude bekenden bedoel ik niet kroners
En dat is niet het geval of toch niet bij ons
Ik denk dat dat niks met het gamedesign te maken heeft maar eerder met de mensen die het spel spelen
De meesten spelen dit tactische oorlogsspelletje als een soort habbo hotel daar ben ik het mee akkoord

Maar verliezen van kroners is een zwak excuus , want lets face it , de meeste kroners gooien tegen alle problemen kronen aan
Maar een echte topspeler wint dan alsnog

Ik ben vrij zeker dat als je mij 1 op 1 zet met een kroner ik nog steeds een kans maak , het punt is net dat de echte elite geen kronen nodig heeft om te overleven

Muren kronen is bijv gewoon een waste of money , maar kroners focussen vaak niet op trebs , wat dus al een extreme zwakte is
Ragnarok heeft op W45 62 leden een mergestam , en als er mensen inactief worden worden ze verangen door andere en dat non stop

Binnen onze stam word er amper gekroond
De stamlevels komen van een 100% kronenaanbieding (14k kronen voor 80 euro) weet je hoe je die krijgt?
Lang geen kronen kopen

Maw je logic is flawed
Een stam met oude bekenden zijn niet meteen losers , dat is gelijk zeggen dat een voetbalteam dat geen transfers doet en toch top presteerd losers zijn omdat hun teamgeest en teamplay beter is als die van een team dat elk jaar bijna een hele nieuwe kern heeft

Your making 0 sense mate
 

seayeon

Bekend Lid
@Renatus , waarom denk je dat ik al weken bezig ben over november , Ja ik ga een sterk team hebben van mensen waar ik mee samen speel
Maar laat ik je nu al zeggen wij zullen zolang het niet nodig is (bijv als we tegen een stam met 100+ man komen , met ook nog BGs ) geen BGs of NAPs aangaan
of denk je dat mijn callout richting gungnir is omdat ik denk dat hij een noob is? Ofc denk ik dat ik beter ben , en ik denk dat met gelijke middelen niemand capabel is om mij 1 op 1 weg te spelen , dat is gewoon mijn stijl , ik zeg dat ik de beste ben omdat ik geloof in mezelf , en ik weet dat ik me 200% inzet om beter te zijn als mijn tegenstander , ik wil een challenge indeed , ik zeg het elke wereld ook tegen de mensen in de winnende stam (waar ik 90% van de werelden die ik speel ook inzit) dat ik op het laatste gerust tegen wie dan ook wil vechten ook outnumbered , ik heb van geen enkele speler schrik en zal het tegen elke speler opnemen als dat moet

Mensen die mij ietwat kennen weten dat ook
Ik ben extreem cocky , maar ik doe er ook alles aan om mijn grote bek waar te maken
Vicious & Ambitious is mss niet mijn stam , maar een stamnaam die heel goed bij me past

Ik zei ook al eerder dat ik hoop dat hij met wat betere spelers komt dan RGK , en dat is welgemeend , omdat ik een challenge wil , een clan of een stam die over meerdere werelden heen samenblijft en samen starten kan je alleen maar respect voor hebben , want dat wilt zeggen dat de teamgeest en de verbroedering heel groot is , daarom ook de stamnaam This is Sparta!

A spartan warrior is as strong as the warrior fighting next to him!
Niet iedereen denkt er zo over , maar ik zie mijn eigen stam altijd als familie , ook al is dit maar een online game , i care about ppl , bite me!
 

DeletedUser1910

Guest
@Renatus ,


Ik zei ook al eerder dat ik hoop dat hij met wat betere spelers komt dan RGK , en dat is welgemeend , omdat ik een challenge wil , een clan of een stam die over meerdere werelden heen samenblijft en samen starten kan je alleen maar respect voor hebben , want dat wilt zeggen dat de teamgeest en de verbroedering heel groot is , daarom ook de stamnaam This is Sparta!

A spartan warrior is as strong as the warrior fighting next to him!
Niet iedereen denkt er zo over , maar ik zie mijn eigen stam altijd als familie , ook al is dit maar een online game , i care about ppl , bite me!

QWm9R9.gif
 

DeletedUser1910

Guest
1 keertje. maar een film met de almachtige ds96 erin vergeet men niet snel

GroundedMintyBlesbok-small.gif
 

DeletedUser2152

Guest
@Renatus , waarom denk je dat ik al weken bezig ben over november , Ja ik ga een sterk team hebben van mensen waar ik mee samen speel
Maar laat ik je nu al zeggen wij zullen zolang het niet nodig is (bijv als we tegen een stam met 100+ man komen , met ook nog BGs ) geen BGs of NAPs aangaan
of denk je dat mijn callout richting gungnir is omdat ik denk dat hij een noob is? Ofc denk ik dat ik beter ben , en ik denk dat met gelijke middelen niemand capabel is om mij 1 op 1 weg te spelen , dat is gewoon mijn stijl , ik zeg dat ik de beste ben omdat ik geloof in mezelf , en ik weet dat ik me 200% inzet om beter te zijn als mijn tegenstander , ik wil een challenge indeed , ik zeg het elke wereld ook tegen de mensen in de winnende stam (waar ik 90% van de werelden die ik speel ook inzit) dat ik op het laatste gerust tegen wie dan ook wil vechten ook outnumbered , ik heb van geen enkele speler schrik en zal het tegen elke speler opnemen als dat moet

Mensen die mij ietwat kennen weten dat ook
Ik ben extreem cocky , maar ik doe er ook alles aan om mijn grote bek waar te maken
Vicious & Ambitious is mss niet mijn stam , maar een stamnaam die heel goed bij me past

Ik zei ook al eerder dat ik hoop dat hij met wat betere spelers komt dan RGK , en dat is welgemeend , omdat ik een challenge wil , een clan of een stam die over meerdere werelden heen samenblijft en samen starten kan je alleen maar respect voor hebben , want dat wilt zeggen dat de teamgeest en de verbroedering heel groot is , daarom ook de stamnaam This is Sparta!

A spartan warrior is as strong as the warrior fighting next to him!
Niet iedereen denkt er zo over , maar ik zie mijn eigen stam altijd als familie , ook al is dit maar een online game , i care about ppl , bite me!
Daarom het leuk mij gewoon leuker om je sterke teamgenoten uit tedagen om andere sterke stammen te vormen, om tegen te vechten.
 

seayeon

Bekend Lid
Veel mensen waarmee ik samenspeel heb ik ook al tegen gespeeld @Renatus dus ook deze statement is invalid
Ik zet de challenge voor november , niemand anders

De vijand mag met zoveel komen als ze willen , zowel binnen als buitenlanders , idc
Het is een open invitation
 
Bovenaan