Feedback Game update 1.91

Kr33log


Community Manager
Teamleden



Versie 1.90 en 1.91


Gegroet Tribal Warriors!

Alle werelden zullen op 7 augustus worden geüpdatet naar versie 1.91. In deze update hebben we ons gefocust op de aanvragen vanuit de community door de wereldkaart, inventaris en het dorpsoverzicht te verbeteren. We hopen dat jullie deze veranderingen leuk vinden en laat dan ook graag in het feedbacktopic achter welke nieuwe dingen we aan het spel kunnen toevoegen en op welke manier de bestaande opties verbeterd kunnen worden.

Verbeteringen

  • We hebben meerdere talen toegevoegd voor nieuwe werelden op de internationale markt.
  • In de inventaris is het nu mogelijk om meerdere items tegelijkertijd te gebruiken.
    image.png
  • Items van campagnes en promoties zullen als eerst verschijnen.
  • We hebben de mogelijkheid toegevoegd om te filteren op verschillende typen items in de inventaris.
    filters.png
  • We hebben nieuwe iconen toegevoegd voor de munten-items.
  • Op de IOS-app is het nu mogelijk om de spelerslijst te zien van de leden in een andere stam.
  • De optie toegevoegd om bepaalde dorpskleuren aan te passen, zoals: je eigen dorpen, barbarendorpen, stamleden en vijanden.
    colors.png
  • We hebben ook nieuwe filters toegevoegd aan het dorpenoverzicht: geen actieve eenhedenwachtrij, actieve rijkelijke effecten, loyaliteit lager dan 100, actieve kluiseffecten, actieve bouwwachtrij, lopende handelsaanbiedingen en minder dan x aantal punten.
    filterv.png

Om de optie te bereiken om de kleuren aan te passen ga je naar je spelinstellingen:
sett.png
Op dit moment zijn de opties nog beperkt en worden de kleuren alleen opgeslagen gedurende de spelsessie. We plannen om in toekomstige updates meer opties toe te voegen en ook ervoor te zorgen dat de kleuren permanent worden opgeslagen.

Bug Fixes

  • Beschrijving van het munten per dorp-item is verbeterd.
  • Een probleem opgelost waarbij spelers hun e-mailadres niet konden valideren.
  • De iOS-rapporten voor het ondersteunen van dorpen worden nu correct weergegeven.
  • Wanneer je vanaf een link uit een bericht naar een dorpsoverzicht gaat waar lopende aanvallen zijn, worden deze aanvallen nu correct weergegeven.
  • De BB-codes worden nu correct weergegeven in het stamforum op iOS-apparaten.
  • Tooltips zullen nu normaal sluiten wanneer je de "Esc" knop gebruikt.
  • De weergegeven waarde van voorraden in het Hospitaal is opgelost.
  • Wanneer je een rapport delete, zullen spelers het volgende rapport zien.
  • Het is in de iOS-app weer mogelijk om een Orde te resetten.
  • De rekruteerlimiet voor de kazerne is nu zichtbaar in de app.



Bedankt voor jullie feedback en het rapporteren van bugs. Feedback over deze update kunnen jullie geven in het discussietopic.

met vriendelijke groet,
Het Tribal Wars 2 Team


Wat vinden jullie van deze changelog en van de verbeteringen die zijn toegevoegd in het spel?
 

DeletedUser

Guest
Een hele verbetering, echt super leuk! +10 voor het luisteren naar de Community
 

DeletedUser

Guest
het geheel plaatje ziet er zeker mooi uit ;)
ik heb er dingen kunnen testen

De optie toegevoegd om bepaalde dorpskleuren aan te passen, zoals: je eigen dorpen, barbarendorpen, stamleden en vijanden.

alleen jammer dar je niet iedere stam een andere kleur kan geven
of een iedere speler een andere kleur
maar wie weet bij de volgende update:p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
het geheel plaatje ziet er zeker mooi uit ;)
ik heb er dingen kunnen testen

De optie toegevoegd om bepaalde dorpskleuren aan te passen, zoals: je eigen dorpen, barbarendorpen, stamleden en vijanden.

alleen jammer dar je niet iedere stam een andere kleur kan geven
of een iedere speler een andere kleur
maar wie weet bij de volgende update:p
Daar zijn zeker plannen voor, en ik zie dit dan ook als een goed begin :D
Ikzelf ben eigenlijk zeer tevreden met alles, ook met de nieuwe hotkey :D
 

DeletedUser1517

Guest
het geheel plaatje ziet er zeker mooi uit ;)
ik heb er dingen kunnen testen

De optie toegevoegd om bepaalde dorpskleuren aan te passen, zoals: je eigen dorpen, barbarendorpen, stamleden en vijanden.

alleen jammer dar je niet iedere stam een andere kleur kan geven
of een iedere speler een andere kleur
maar wie weet bij de volgende update:p
Dit mis ik ook, en had gehoopt dat het zoiets ging zijn... Mijn verzoekje dus voor de volgende update: de mogelijkheid om individueel en/of op stamniveau andere stammen/spelers een aparte kleur te geven (los van NAP/BG) :) Voor de rest geen klachten ;) xxx
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Dit mis ik ook, en had gehoopt dat het zoiets ging zijn... Mijn verzoekje dus voor de volgende update: de mogelijkheid om individueel en/of op stamniveau andere stammen/spelers een aparte kleur te geven (los van NAP/BG) :) Voor de rest geen klachten ;) xxx
We wisten dat dit verzoek ging komen en daar zijn ze ook volop aan aan het werken. Maar ik zie dit toch echt als als een begin :D
 

DeletedUser1497

Guest
Jippie! Goede verbeteringen. Krijg je ook een melding als je meer eenhedenpakketten of grondstoffenpakketten inzet als je kwijt kunt? Zelf vind ik het schuifje minder handig omdat je daar makkelijk een foutje mee maakt denk ik. Alleen een invulscherm met hoeveel was nog beter vind ik.

En het kleur aanpassen is ook een verrijking. Is dat alleen zichtbaar voor jezelf?
 

DeletedUser1449

Guest
Zijn jullie ervan op de hoogte dat bij het intypen van bb codes de keyboard input onjuist geregistreerd wordt door het spel en willekeurige letters door punten vervangen worden?
 

DeletedUser1517

Guest
Zijn jullie ervan op de hoogte dat bij het intypen van bb codes de keyboard input onjuist geregistreerd wordt door het spel en willekeurige letters door punten vervangen worden?
Jep ik ervaar hetzelfde probleem! Een deel van wat je typt verdwijnt en het zoeken werkt maar matig op deze manier...
 

DeletedUser

Guest
upload_2018-8-19_15-3-59.png
vinden jullie deze niet erg groot,van mij mag hij voor de half kleiner
me ogen zijn niet erg goed maar op een 32 inch monitor is het wel heel erg groot au
 
Bovenaan