Feedback Game update 1.84

Kr33log


Community Manager
Teamleden


Versie 1.84

Gegroet, Tribal Warriors!

Alle werelden zullen zijn geüpdatet naar versie 1.84. In deze update, na een hele lange development cycle hebben we eindelijk onze re-build van de ingame engine die verantwoordelijk is voor de asynchronous verdindingen, vanaf nu zouden jullie geen verbindingsproblemen meer moeten ervaren binnen het spel. We hebben ook de technische benodigdheden toegevoegd voor de eerstvolgende nieuwe feature (eindspel systeem), dus blijf op de hoogte!
Verbeteringen

  • Verbeterde verbinding.
  • We hebben de laatste missies van het oude quest systeem verwijderd..
  • We hebben de technische benodigdheden voor een nieuw eindspel systeem toegevoegd.

Bug Fixes

  • We hebben een bug opgelost die wanneer je meerdere donaties deed in dezelfde seconde ervoor zorgde dat er maar 1 erkend werd.
  • Spelers zullen niet meer dezelfde naam kunnen hebben.

Bedankt voor jullie feedback en het rapporteren van bugs. Feedback over deze update kunnen jullie geven in het.

Met vriendelijke groet,
Het Tribal Wars 2 Team

Wat vinden jullie van deze update?
 

DeletedUser444

Guest
Die verbeterde verbinding ben ik benieuwd of ik verschil ga ervaren, heb zowel als op PC & GSM altijd veel last van gehad.
De zogenoemde technische benodigdheden voor een end-game blijft afwachten hoelang ze het nog daadwerkelijk gaan uitstellen, valt zo weinig over te zeggen.
 

DeletedUser503

Guest
Spelen ze op de duitse server geen end-game? Of heb ik dat mis gelezen?
 

DeletedUser397

Guest
We hebben ook de technische benodigdheden toegevoegd voor de eerstvolgende nieuwe feature (eindspel systeem)
1ujhaf.jpg
 

DeletedUser1470

Guest
Hebben we in zeeland genoeg.
Maar wekken veel agressie op.
Zeker als je aan een Duitser vraag waar z'n veder geslapen heeft.
kuver-haam-95.jpg
 

DeletedUser503

Guest
Ik was gaan zoeken naar die youtube dinges van de duitse collega's en had daar in "recent topics" een topic gezien die "start of end game" hete maar daar bedoelen zij mss gwn die 80% halen mee
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dat is gewoon de aankondiging dat de stamdominantie van start is gegaan door 70% overheersing, net als bij ons :)
 
Bovenaan