Formule 1

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
De titel zegt het al, ik was eigenlijk benieuwd of er nog spelers zijn die ook de formule 1 races volgen? Met zowel Max als Stoffel op de grid zou ik toch denken dat er her en der wel animo is :)
 

DeletedUser1095

Guest
F1 is nice vannacht even door halen :D echter heb ik totaal niks met Max :') maar goed had ook al niks met koning Grindbak rijden Jos verstappen. Maar goed eindelijk starten we weer.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik keek ook al ruim voordat max erbij kwam hoor, maar het redbull team vond ik altijd al leuk dus dit kan ik zeker ook waarderen :) blij dat er nog een liefhebber is :D kunnen we mooi nachtelijk bijlullen op forum :D
 

DeletedUser1325

Guest
Ik keek ook al ruim voordat max erbij kwam hoor, maar het redbull team vond ik altijd al leuk dus dit kan ik zeker ook waarderen :) blij dat er nog een liefhebber is :D kunnen we mooi nachtelijk bijlullen op forum :D
I'm in.
Had dit topic niet gezien, ik keek het vroeger altijd met mijn pa, maar later sloeg ik altijd de 6/7 uur wedstrijden over :)

Tegenwoordig mis ik vrijwel niks meer, alleen de kwalificaties op een zaterdag 6 uur trek ik niet :p

F1 is nice vannacht even door halen :D echter heb ik totaal niks met Max :') maar goed had ook al niks met koning Grindbak rijden Jos verstappen. Maar goed eindelijk starten we weer.
Haha, zijn bijnaam in Nederland :)
Er zijn toch onder de F1 liefhebbers nog wel redelijk wat mensen die wel vonden dat hij kon rijden :p

De titel zegt het al, ik was eigenlijk benieuwd of er nog spelers zijn die ook de formule 1 races volgen? Met zowel Max als Stoffel op de grid zou ik toch denken dat er her en der wel animo is :)
Stoffel op de grid?
Ben benieuwd hoe vaak die het gaat uitrijden.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hij moet nog wel leren dat ie de rem moet indrukken als hij gaat pitten ;) maar ik probeer elke race ook in de nachtelijke uren te volgen, maar ik ben ook zeker de jongste niet meer dus het hangt soms een beetje van mijn fysieke gestel af :p afgelopen race was ik blij om te zien dat ferrari (ok met max' hulp) iig in de buurt van mercedes komt en het viel me mee dat max niet nog verder achter lag. Van ricciardo onwijs sneu natuurlijk. Verder vrij saai op momentje alonso-ocon na.
 

DeletedUser1325

Guest
Hij moet nog wel leren dat ie de rem moet indrukken als hij gaat pitten ;) maar ik probeer elke race ook in de nachtelijke uren te volgen, maar ik ben ook zeker de jongste niet meer dus het hangt soms een beetje van mijn fysieke gestel af :p afgelopen race was ik blij om te zien dat ferrari (ok met max' hulp) iig in de buurt van mercedes komt en het viel me mee dat max niet nog verder achter lag. Van ricciardo onwijs sneu natuurlijk. Verder vrij saai op momentje alonso-ocon na.

Tja dat het een saaie race was werd vooraf al duidelijk. Inhalen op een stratencircuit is sowieso al lastig, nu met die bredere auto's wordt het er niet makkelijker op. + Het feit dat ze al zeiden dat je erg last heb van je voorganger als je er te dicht achter zit.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ferrari en Redbull ja. Ooit een crush op Kimi, maar dat is inmiddels wel over :D Redbull altijd aardig gevonden, zeker toen Vettel er reed. Schumi & Massa vond ik ook een leuk duo. Hamilton heb ik NIKS mee! :p

En jij? (Denk goed na over je antwoord :D)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1325

Guest
Ferrari en Redbull ja. Ooit een crush op Kimi, maar dat is inmiddels wel over :D Redbull altijd aardig gevonden, zeker toen Vettel er reed. Schumi & Massa vond ik ook een leuk duo. Hamilton heb ik NIKS mee! :p

En jij? (Denk goed na over je antwoord :D)

Haha, nu durf ik niet meer.
Hammilton en Alonso was wel leuk, die konden niet zo goed met elkaar.
Schumacher Barichello was natuurlijk een gouden combi, gewoon Schumacher alles laten winnen.
Kimi vind ik wel een leuke gast, Vettel heeft vorig jaar alles verspeeld met al dat gejank.
Maar toch vind ik Ferrari wel een mooi team, hele sfeer eromheen met die trotse italianen, de fans etc.
Toch ben ik wel zo nationalistisch dat ik liever Red Bull zie winnen :p
 
Bovenaan