Floppers van Ortenbourg

mMikkel

Nieuwerd
Bij deze een mooi lijstje van spelers die echt grote floppers zijn binnen tribalwars zowel om hun massieve kroongebruik anderszijds om de speelwijze die ze hanteren , we praten hier over een wereld met max 100 spelers en als je dan zo gigantisch veel kronen nodig hebt om iets te kunnen betekenen verdien je toch wel een mooi ereplekje in een lijst als deze

laten we beginnen met de grote kroners :

Flop : Continent

Speler smijt met kronen en geld alsof het hem aan komt drijven , het gaat hier niet om een x 80,- maar toch minimaal het 3 dubbele in een week , daar komt bij dat die ondanks zn vele kronen nog altijd maar 10 dorpen heeft en dat maakt hem een directe flop , hij is er nog trots op ook want geeft zichzelf de prachtige bijnaam Kroontinent

Flop : Psvkenny

op dezelfde kleine wereld in week 1 36000 kronen kopen , aantallen zijn bevestigd :) , als je dit vandaag de dag nodig hebt om iets op een wereld te betekenen ben je een grote flopper

Flop twijfels : Toffel & Ijzeren hand

kroongedrag in de eerste weken absurd en totaal onnodig , zullen ongetwijfeld ook een hoop farmen maar dat is niet moeilijk als je een berg eenheden en roofpaden 10 kroont in week 1

dan komen we bij de spelers waarvan hun speelwijze dramatisch genoeg is om benoemd te worden

Giga Flopper : Pinbo

Claimt alleen maar barbarendorpen en wordt dan ook nog boos als de claims niet geaccepteerd worden omdat die ook best spelers kan aanvallen , zodra die dan de stam uit gezet wordt stopt die met spelen en zet al zn dorpen leeg voor de directe tegenstander om over te nemen valt geen fatsoenlijk woord mee te voeren

Flop : Tessa92

Stop meteen zodra ze wordt aangevallen en laat zonder enige weerstand alle dorpen pakken , klein lichtpuntje als ze alles kwijt is wilt ze nog wel de overige dorpjes die niemand wil hebben verdelen onder dr vrienden

maar laten we eerlijk zijn zo is eigenlijk de stam : The100 gewoon een grote flop die alleen maar dorpen wil uitbouwen en verder van verdedigen nog nooit heeft gehoord

ken jij nog grote floppers ? , voel je vrij om ze hier bij naam te noemen , er zullen er wellicht ook nog wel wat bij komen deze wereld
 

mMikkel

Nieuwerd
de reden hiervan is dat zeker door dit kroongedrag tribalwars kapot gaat , het spel is ontzettend fast paced geworden en nieuwe spelers krijgen geen kans om het spel te leren aangezien de wereld al voorbij is voor hij is begonnen als we de noodzaak voelen om in week 4 al 50 dorpen te hebben met hulp van 4x gwendoline rondschieten :)
 

Sythe

Nieuwerd
miss nog even erbij zetten dat Zwollemans en KingFrankWhite dat ze ons joinde en een dag later in LND zagen toen ze zagen dat de kansen er daar toen nog beter voorstonden en als smoes gebruikten dat er daar bekende mensen van hen speelde onder een andere naam die ze niet wisten;)
 

toffeul

Nieuwerd
Graag zou ik thegamer een shoutout willen geven als topper.
Eerste scout op hem direct na de beginnersbescherming kreeg ik een rood rapportje met muur 20.
Ik dacht hmm bizar ik gooi er een nieuwe en zie een groentje met muur 20 binnen komen. dat verdient in mijn ogen wel veel respect.
 

qontinent

Nieuwerd
Schermafbeelding 2022-08-25 233610.png
hoe weet jij dat het mij vrij letterlijk aan komt drijven? en tis met een Q, zo moeilijk is het niet.
good luck met bb tjes edelen
 

mMikkel

Nieuwerd
Je doet net alsof er een verschil is tussen jou edelen en een barbaar edelen , ik zal je uit je droom helpen dat verschil is er niet ;)
 
Bovenaan