filter rapporten

DeletedUser

Guest
Als ik rapporten open en bekijk of in pm wil zetten
Stel ik filter in en ga zoeken in de rapporten wat ik moet hebben
Maar bij elk nieuw rapport wat binnen komt (binnen of buiten het filter) dan verdwijnt alles en zie ik enkel de nieuwe of de lijst schuift op en je selecteert voor de 100 x mis
Dus tijdens farmen is het voor mij onmogelijk rapporten te bekijken of posten
Tijdens een aanvalletje van 1K+ aanvallen dus ook
Is lichtelijk irritant :)

Hint voor de programmeurs van inno
Zodra de rapporten lijst is geopend geen nieuw laten zien daar
En iets om aan te vinken van wel als je de aanvallen in de gaten wil houden

Is misschien niet echt een bug maar meer een optie erbij in rapporten
 

DeletedUser1935

Guest
Als ik rapporten open en bekijk of in pm wil zetten
Stel ik filter in en ga zoeken in de rapporten wat ik moet hebben
Maar bij elk nieuw rapport wat binnen komt (binnen of buiten het filter) dan verdwijnt alles en zie ik enkel de nieuwe of de lijst schuift op en je selecteert voor de 100 x mis
Dus tijdens farmen is het voor mij onmogelijk rapporten te bekijken of posten
Tijdens een aanvalletje van 1K+ aanvallen dus ook
Is lichtelijk irritant :)

Hint voor de programmeurs van inno
Zodra de rapporten lijst is geopend geen nieuw laten zien daar
En iets om aan te vinken van wel als je de aanvallen in de gaten wil houden

Is misschien niet echt een bug maar meer een optie erbij in rapporten

Lijkt me idd handig voor een massa-aanval
maar dan moet de mogelijkheid wel blijven om dat uit te zetten want tijdens het farmen houd ik dat wel in het oog zodat ik volle farms meteen terug kan sturen
 

DeletedUser1647

Guest
dit valt inderdaad niet onder bugs, maar het probleem is in ieder geval duidelijk. Voor mij is het de eerste keer dat ik dit hoor heb het zelf nooit ook echt zo meegemaakt dus ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren ?
 

DeletedUser1935

Guest
dit valt inderdaad niet onder bugs, maar het probleem is in ieder geval duidelijk. Voor mij is het de eerste keer dat ik dit hoor heb het zelf nooit ook echt zo meegemaakt dus ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem ervaren ?

Ja jij zal het niet veel ervaren he collapster , jij ligt lekker te relaxen en maakt je niet zo druk om TW xd
Maar mensen als captor en ik die dag in dag uit vele uren en veel werk in TW steken zullen daar wel last van hebben
Maar denk dat het vooral is als je veel dorpen hebt en veel actieve spelers , in de werelden van tegenwoordig gebeurt het veel minder
 
Bovenaan