Ehrm...

sniped

Casual Lid
Waarom zijn all mijn accounts verwijdert? :eek:

Groetjes, jullie favoriete forumtroll met 2 posts :D

EDIT: Ik zie inmiddels in een andere post van iemand met dezelfde vraag dat er forumberichten zouden zijn geweest over het feit dat je account gekoppeld moest worden, maar die forumberichten kan ik niet vinden.
Kan iemand mij de link geven?

EDIT2: Hierbij alle mails die ik heb ontvangen vanuit Tribal Wars, ook daar zie ik het niet tussenstaan, sowieso krijg ik het idee dat ze liever willen dat ik Elvenar speel dan dat ze mij informatie willen geven ¯\_(ツ)_/¯

1617370573530.png
 
Laatst bewerkt:

sniped

Casual Lid
https://nl.forum.tribalwars2.com/in...icht-op-forum-om-je-account-te-koppelen.4235/

Naar alle accounts zijn e-mails verzonden, ik heb er tig binnen gehad in elk geval van beta, en, nl etc :p Weet je zeker dat die accounts niet waren gekoppeld aan een ander e-mailadres? Deze mails zijn verzonden in januari/februari naar het mailadres wat was gekoppeld aan je forum-account en afkomstig van no-reply@forum.innogames.de

Verder... <3

Mweh kan ze niet vinden, maar it is what it is.
<3
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Buiten dat er emails zijn verstuurd, hebben ook al de verwijderde accounts een forumbericht gekregen.
Weet echter dat accounts waar geen spelaccount aan gekoppeld is, verwijderd zullen worden.
 
Bovenaan