Eenheden Keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1784

Guest
Beste,

Ik weet dat TW2 in andere landen ook word gespeeld. Maar hebben jullie ook niet de neiging om iets te veranderen aan het spel , iets meer bijvoegen..

Zoals een keuze van geloof een moskee of kerk kiezen voor dat je begint met je dorp. Of dat de speler zelf kan kiezen wat hij bouwt als stijl van vechters. Bijvoorbeeld een Turkse krijger janitsaar in plaats van een bijlstrijder en een spahi in plaats van lichte cavalerie, dit kunnen ook andere culturele krijgers zijn. Dit is wat ik in het spel mis een keuze van stijl dat kan een Byzantijnse stijl zijn Romeinse stijl zijn Franse stijl of Chinese, Indische en wat ik persoonlijk wil Ottomaanse stijl... Ik denk dat het spel een upgrade nodig heeft. Waarom wil ik dit, omdat meer en meer mensen zullen spelen. dit idee zal spelers (gamers) aantrekken. Ik en mijn vrienden op dit spel zijn Turks dat zijn onze gedachten miss helpen we jullie wel met dit.
Ik hoop dat er iets positief van komt :)
Met vriendelijke groeten.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Is dit niet al eens voorgesteld door die mensen van ECV in een eenzijdige poll? o_O
 

DeletedUser1647

Guest
"Tribalwars2, Het Middeleeuws rollenspel" het draait om de middeleeuwen, de werelden zijn vernoemd naar middeleeuwse kastelen en alles is in de stijl van de middeleeuwen. Dus niet romeins of zoals jij graag wil ottomaans. allebeide stijlen vallen sowieso al buiten de periode van de middeleeuwen, en buitendat feit past het ook niet bij de stijl van de middeleeuwen. dus zal het veelste ver afwijken van wat het spel wil zijn, en iedereen met een beetje marketing verstand weet dat dat dodelijk is voor wat merk spel of product dan ook.
 

DeletedUser31

Guest
Walgelijk.:oops: In de content van deze periode stond er echt geen moskee in nu het huidige Europa :p Wees blij dat TW nog een beetje met historisch besef is ingesteld.

Voor mij is het prima zo en ik denk dat het overgrote deel het daar mee eens is...
e09b3a998ce54a0e8a1132316e01895b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser444

Guest
Of er aanpassingen moeten komen laat ik in het midden...

Maar het klopt wel dat er ook andere culturen waren.
Romeinse Rijk, Byzantijnse Rijk en Ottomaanse Rijk zijn een deel van de Middeleeuwen en er zijn er echt nog veel meer.
Niet goed opgelet bij geschiedenis :D? @collapster
 

DeletedUser1647

Guest
Of er aanpassingen moeten komen laat ik in het midden...

Maar het klopt wel dat er ook andere culturen waren.
Romeinse Rijk, Byzantijnse Rijk en Ottomaanse Rijk zijn een deel van de Middeleeuwen en er zijn er echt nog veel meer.
Niet goed opgelet bij geschiedenis :D? @collapster
zeker wel, ottmaanse rijk duurde tot de 20e eeuw en dat valt dus niet specifiek binnen de periode van de middeleeuwen maar grotendeels er buiten. verder is het begin van de middeleeuwen 500 NC en begon met de val van het West romeinse rijk. kortom ik heb goed opgelet. en ja er waren zeker andere culturen maar in de westerse wereld waar dit spel actief is word met de middeleeuwen altijd verwezen naar de kruistchten, ridders kastelen en die ongein. en niet naar wat een of andere sultan of Keizer aan het bekokstoven was in zijn zolderkamertje in japan of het middenoosten.
 

DeletedUser444

Guest
En kruistochten waren vaak tegen de Islam, naar Jeruzalem ;)
Dus ik zou niet durven beweren dat alles er buiten valt.
 

DeletedUser1647

Guest
En kruistochten waren vaak tegen de Islam, naar Jeruzalem ;)
Dus ik zou niet durven beweren dat alles er buiten valt.
dat is zeer zeker waar, maar dit draait erg om het punt heen die ik wil maken, gezien het spel gaat om de middeleeuwen en iedereen kan zien dat daarmee de middeleeuwen in de westerse wereld word bedoeld. en een groot deel van zijn voorbeelden vallen of complete buiten de middeleuwen of voor het grootste deel, en ja natuurlijk zijn er altijd wel aanknopingspunten. maar om nou te zeggen ja hey ik kom uit turkije en ik wil graag een moskee in tw2 want t heft er wel een klein beetje mee te maken want is ook een geloof gaat erg ver. ik ga ook niet vragen ja hoi ik kom uit japan dus gooi dr ff wat samoerai´s in ofzo. iedereen ziet toch dat dat complete afwijkt van het spel en dat is weat ik duidelijk prober te maken. en niet dat er misschien wel een klein aanknopingspuntje met elke andere cultuur dat er in die tijd was en dat dat in dit spel verwerkt moet worden.

PS voor de mensen die dan toch zo graag een spel in die trend willen spleen met alle culturen etc, ga rome total war spelen, en dan de barbarian assault expansion pack. is nog eens leuk ook
 

DeletedUser444

Guest
Mijn punt was dus gewoon dat Middeleeuwen dus een heel breed begrip is.
 

DeletedUser397

Guest
Laten we vooral onthouden, dit is een internet browser spelletje, laten we het vooral niet te serieus en al zeker niet te realistisch maken.
Dat de naam van de geloofsbron hier "Kerk" heet hoef je daarvoor niet meteen te linken aan het Rooms Katholieke geloof.
En als je die behoefte echt hebt, speel dan iets van de Total War serie, meteen je keuze tussen allerlei tijdperken, historisch of fictie, met meer realisme dan ik ooit in dit browserspelletje wens tegen te komen (realisme niet te verwisselen met logica, want wat dat betreft kan het spel nog steeds wat verbeter puntje gebruiken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan