Edelen voorkomen

DeletedUser1932

Guest
Hallo. Ik ben een beetje net begonnen. Hoe voorkom je dat je vlak nadat je beginnersbescherming is gestopt geëdeld (of hoe je dat ook schrijft) word? Ik heb een tweede dorp over, dus ik hoop die wel veilig te stellen. Ik hoop op antwoorden!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ja, hier zijn heel veel mogelijkheden maar het is maar afhankelijk van de situatie :)

Als de ander simpelweg een stuk meer eenheden heeft dan jij, dan zul je in je eentje weinig kunnen beginnen. Dan loopt iemand met zijn edelclear op en neer en is het vrij snel gedaan. Wanneer je onderdeel uitmaakt van een stam daarentegen, dan zou je kunnen proberen om het dorp vol genoeg te zetten dat die ander je dorp niet kan aanvallen. Als je niet genoeg eenheden hebt, maar hij stuurt altijd de clear (zijn aanvallende legers) vóór zn edels, dan kun je proberen de clear door te laten en tussen de clear en de edels er defensieve eenheden tussen te zetten om zo de edels te stoppen.

Een andere optie is natuurlijk om je potentiële aanvaller eerst aan te vallen en te zorgen dat hij geen eenheden heeft om jou meer mee aan te vallen ;) Maar nogmaals, als jij alleen bent en de ander is groter/onderdeel van een stam, dan is dat lastig. Dus: zoek een stam en werk ermee samen ;)
 

DeletedUser1351

Guest
verhuizen naar veilige oorden is een goede optie als je geen stam of steun hebt tegen een overmacht
om dan vanuit daar zeer hard te groeien en je vijand vanuit daar aan te pakken .
mislukt het ? ???
geen probleem doe je het gewoon opnieuw en opnieuw tot hij erbij neervalt, als je zo een 10 tal spelers kan vinden die dezelfde volharding hebben, maak je goede kans
je moet dan wel echt vaak online zijn om te farmen, anders kan je niet harder groeien als je tegenstander ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1351

Guest
optie B, je koopt 15000 kronen en je kroont al je gebouwen omhoog en je kroont een hoop troepen klaar
en je edelt hem
 

DeletedUser1932

Guest
Wat is dan het handigst om mee te beginnen met upgraden dan? Dan kan ik mij daarop focussen
 

DeletedUser1935

Guest
Wat ik altijd doe is , backtimen is in het begin de beste optie
 

DeletedUser280

Guest
Wat ik altijd doe is , backtimen is in het begin de beste optie
Meh, als je goed met presets om kan gaan red je die 1 sec backtimes ook nog wel :p. (als TW niet eens hapert ofcourse)

@Powerfull Bean Kijk even op de TW Wiki, ondanks dat dit niet altijd een realistisch beeld geeft van hoe werelden werken qua stammen/aanvallen/deffen kan je hier wel handige informatie vinden :).
 

DeletedUser1935

Guest
Meh, als je goed met presets om kan gaan red je die 1 sec backtimes ook nog wel :p. (als TW niet eens hapert ofcourse)

@Powerfull Bean Kijk even op de TW Wiki, ondanks dat dit niet altijd een realistisch beeld geeft van hoe werelden werken qua stammen/aanvallen/deffen kan je hier wel handige informatie vinden :).

Ja TW doet soms rare dingen met men aanvallen
heb ik 10 trebtreinen lopen waarvan alles op 1 seconden
stuur ik 1 echte trebtrein zit er voor geen reden 3 seconden tussen de eerste en de laatste edel
 
Bovenaan