Meer informatie vereist Edel rapporten komen niet aan

DeletedUser1642

Guest
Onderdeel: Edel rapporten
Browser: Google chrome/Playstore
Besturingssysteem: Windows/ Android
Spelwereld: Munkholmen
Omschrijving: Ik heb onlangs 2 aanvallen gestuurd naar een dorp. Beide aanvallen bezitten bijl/lichte cavalerie en 1 edelman. Toen de aanvallen binnenkwamen in het vijandelijk dorp kreeg ik geen rapport. Toen ze terugkwamen heb ik ze opnieuw gestuurd en WEER geen rapporten. Maar als ik een aanval stuur ZONDER edelman dan krijg ik wel een rapport!
Ik bezit 5 dorpen dus de vorige keren lukt het me wel, maar nu niet. Hoe kan dit?
Bij mijn rapporten staat alles aangevinkt dus ik krijg alles binnen, behalve die edel rapporten.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Hey Duke, Heb je dit alleen bij dat specifieke dorp? wat als je nu je edels naar een ander dorp stuurt krijg je dan wel de rapporten?
 

DeletedUser1642

Guest
Ja heb 4 barbarendorpen kunnen edelen en daar lukte het wel. Maar nu wou ik een speler edelen en ze komen wel aan maar het is net alsof ze daar niet zijn geweest(geen troepen verlies en geen verlaging van toestemming).
Maar ik heb nog geen edels naar een ander dorp gestuurd want het is een lange tocht voordat ze terug zijn.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ben je al een 5de keer langs het dorp gegaan? bij eerdere gevallen ging de loyaliteit er wel af ondanks dat het rapport ontbrak, kan zijn dat je bent blijven hangen op 4-5 nu. En als je misschien ook nog even langs een ander dorp wil gaan om te kijken of je daar nu ook gewoon een rapport van krijgt help je mij al een heel eind met mijn vermoedens :D.
 

DeletedUser1642

Guest
Ja heb een bb dorp aangevallen en heb daarvan wel een rapport gekregen maar ik heb een aanval gestuurd op het dorp dat ik wil en weer geen rapport... Het staat zelfs niet op zijn profiel.
De aanval kwam binnen rond 21.30: Ik kreeg geen rapport en in zijn profiel staat ook nergens mijn aanval van vandaag om 21.30u
En dit was een aanval ZONDER edel. Dus ik weet het ook niet meer.

Mijn 4 aanvallen met mijn edels staan er ook niet in. Maar wel mijn verkenningen dus is dit een fout in het spel?
 

Bijlagen

  • tw2.png
    tw2.png
    446,7 KB · Weergaven: 8
  • tw2.1.png
    tw2.1.png
    213,7 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hoeveel keer heb je een aanval mét edel op het dorp gestuurd? Dan kunnen we inschatten of de loyaliteit er wel vanaf gegaan is (ondanks dat je geen rapport hebt).
 

DeletedUser1642

Guest
Hoeveel keer heb je een aanval mét edel op het dorp gestuurd? Dan kunnen we inschatten of de loyaliteit er wel vanaf gegaan is (ondanks dat je geen rapport hebt).
4 aanvallen in totaal. 2 aanvallen kwamen vandaag aan rond 16.30u. De 2 andere aanvallen kwamen deze morgen aan rond 05.00u
 

DeletedUser1642

Guest
Ik ben nu een ander dorp aan het edelen van hem. En dat lukt wel, de rapporten komen wel binnen. Maar ik zal na het veroveren van wat ik nu aanval terug zijn ander dorp aanvallen. En dan zal ik blijven edelen ondanks ik geen rapporten krijg, dan zullen we zien wat er gebeurd.
Ik laat je zo snel mogelijk iets weten.
 
Bovenaan