ECVisualize zoekt actieve ervaren spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste medespelers,

Wij zijn ECVisualize een stam die al met ervaren en onervaren spelers werkt. Heb jij interesse in een al goed lopende stam lig je al bij ECV leden. Ben jij actief zorg jij dat je ook actief bent op het forum en Teamspeak 3 server. Dan is deze stam iets voor jou. Wij maken gebruik al van de sinds 2006 bestaande ECVisualize Esport community waar wij lid van zijn. Onze stam is op teamspeak 3 servern van ECV te vinden in de firefall channels aangezien de oprichter ook firefall speelt naast tribalwars. Wij zijn gaan volgende week een zuster stam oprichten zodat we op verdere afstand een groep onbeperkt aantal mensen kan werven. de hoofd stam zal enkel de 40 beste leden bezitten en enkel 40 t/m 45 leden bedragen. Heb je nog verdere vragen hoor ik dat graag hier of ingame.

Korte info over ECV
Teamspeak adres zonderwachtwoord:
ts3.ecvisualize.nl
(512 sloten public server)

www.ecvisualize.com
Met vriendelijke groeten ecvisualize management team
 

DeletedUser

Guest
Je bent actieve en ervaren spelers aan het werven voor een massa stam? :p
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is niet het geval we zijn bezig met het afbouwen naar 50 maar we zijn altijd opzoek naar nieuwe actieve leden die zich kunnen bewijzen. En die misschien beter liggen dan dat er nu veel doen. Het woord massastam is niet wat we wilden hier bij ecv en zal later ook zeker worden veranderd in 50 leden max met een zusterstam die een onbeperkt aantal zal krijgen.
 

DeletedUser53

Guest
Het feit dat jullie een eigen website hebben vind ik wel een pluspunt hoor!
 

DeletedUser186

Guest
50 spelers is nog steeds veels te veel voor de 'actieve en ervaren spelers'
 

DeletedUser

Guest
dezwartejager;n3511 zei:
Nee dat is niet het geval we zijn bezig met het afbouwen naar 50 maar we zijn altijd opzoek naar nieuwe actieve leden die zich kunnen bewijzen. En die misschien beter liggen dan dat er nu veel doen. Het woord massastam is niet wat we wilden hier bij ecv en zal later ook zeker worden veranderd in 50 leden max met een zusterstam die een onbeperkt aantal zal krijgen.
mijn beste, 50 spelers is massa stam....Het is leuk dat jullie met zn allen een spelletje willen spelen, maar ik denk dat je iets meer research moet doen voor je zoiets opzet :p
Daarnaast is het een pain in the ass om een zuster stam met onbeperkte leden te hebben, dat zijn vaak noobs/newbs die in de weg liggen en jouw claims overnemen...

Succes verder hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Heh, ben blij met je stamgenoot zijn dorpje :) bedankt daarvoor :)
 

DeletedUser

Guest
We hebben nu exact 50 members over en schuiven terug naar 45 en zullen later indien nodig goed liggende spelers en stammen kunnen gebruiken tegen andere.
 

DeletedUser53

Guest
Dat je niet eens weet wie er is overgenomen zegt al genoeg. Wat is trouwens dat ecvisualize ofzoiets, snap de relevantie niet en ook geen idee wat het is.
 

DeletedUser211

Guest
skilzer;n3851 zei:
Dat je niet eens weet wie er is overgenomen zegt al genoeg. Wat is trouwens dat ecvisualize ofzoiets, snap de relevantie niet en ook geen idee wat het is.

+1 :D:D Ik zal in ieder geval niet snel bij jullie aansluiten. Al ben ik pas 2 dagen bezig. Jullie klinken niet echt ervaren imo.
 

DeletedUser

Guest
Nou dat is totaal niet waar dat wij niet ervaren zijn het licht aan de spelers zelf die geen communicatie in zich hebben want wij doen er alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen in de stam.
We zijn aan het afbouwen met de aantal leden en willen neer strijken op een totaal van 40 leden, en aangezien het spel nog lang niet af is. Is het nog nog niet mogelijk om te zien door wie de speler is overgenomen. dus wat er nu gezegt woord slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
dezwartejager;n4054 zei:
Nou dat is totaal niet waar dat wij niet ervaren zijn het licht aan de spelers zelf die geen communicatie in zich hebben want wij doen er alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen in de stam.
We zijn aan het afbouwen met de aantal leden en willen neer strijken op een totaal van 40 leden, en aangezien het spel nog lang niet af is. Is het nog nog niet mogelijk om te zien door wie de speler is overgenomen. dus wat er nu gezegt woord slaat nergens op.

Ik ga je berichtje eerst even in ABN zetten, want op deze manier is het niet te lezen..

Nou, het is totaal niet waar dat wij niet ervaren zijn. Het ligt aan de speler dat die niet goed gecommuniceerd heeft, want wij doen er alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen in de stam.
We zijn aan het afbouwen met de aantal leden en willen neerstrijken op een totaal van 40 leden. Aangezien het spel nog lang niet af is, is het nog niet mogelijk om te zien door wie de speler is overgenomen. Dus wat er nu gezegd wordt slaat nergens op.

Nu zal ik er inhoudelijk op in gaan:

- Nou, het is totaal niet waar dat wij niet ervaren zijn
* Zo komt het wel over. De enige conclusie die je kan trekken na het lezen van je berichten is dat je totaal onervaren bent.

- Het ligt aan de speler dat die niet goed gecommuniceerd heeft, want wij doen er alles aan om het zo goed mogelijk te laten verlopen in de stam.
* Dat hij niet zegt dat hij wordt aangevallen kan met meerdere dingen te maken hebben.
1. Hij is niet capabel genoeg om zichzelf te verdedigen (zit dus een slecht iemand in jullie stam)
2. Hij vond het niet nodig om os te vragen aangezien er toch geen os gegeven wordt.
3. Hij zag niet eens dat hij werd aangevallen en bewijst dus dat jullie inactieve leden hebben.

- We zijn aan het afbouwen met de aantal leden en willen neerstrijken op een totaal van 40 leden.
* Je zoekt ervaren leden die uiteindelijk in een stam met 40 leden! komen te zitten?! Kansloze missie.. Echt veel te veel leden..

- Aangezien het spel nog lang niet af is, is het nog niet mogelijk om te zien door wie de speler is overgenomen.
* Als jullie een goede stam zijn, weet je waar alle leden liggen. Weet je dus ook wie is overgenomen en waar hij ligt. Dan kom je er zo achter door wie hij is overgenomen.

- Dus wat er nu gezegd wordt slaat nergens op.
* Totaal verkeerde conclusie. Wat er gezegd wordt is volkomen terecht.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je fijne reactie zal er naar gaan kijken hoe we dit beter gaan orginiseren.
 

DeletedUser166

Guest
antevorteh;n3532 zei:
50 spelers is nog steeds veels te veel voor de 'actieve en ervaren spelers'
Nha, als je een beetje fatsoenlijke leiding hebt kan dit makkelijk. Dat je dat op TW1 niet zoveel meer ziet doordat of de leiding niet volwassen genoeg is of door het te hoge ego van de vele spelers tegenwoordig is een ander verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Ja indd bramber wij van ECV management team doen er alles aan om het actief en op communicatie gebied op het hoogste niveau te hebben en te houden.
 

DeletedUser

Guest
In het Algemeen is het geweten dat er veel spelers beter zijn dan het ECV team. Ongeacht het in verschillende spelen aanwezig zijn vermoed ik nog altijd dat dit puur om naamsbekendheid gaat... veel succes met werven van noobies :)
 

DeletedUser

Guest
het gaat niet om naams bekendheid ECV E-sport organisatie is al met meer dan 3000 personen globaal de grootste ook als je op TV en radio komt en sponsors hebt neem ik aan dat wij dit voor de fun op top niveau spelen. Buiten dat zelfs ga ik persoonlijk naar fom (frag o matic) grootste E-sport / lan party toe in de oktober hallen en aankomend jaar naar games com.
 

DeletedUser

Guest
NorseRat;n8012 zei:
In het Algemeen is het geweten dat er veel spelers beter zijn dan het ECV team. Ongeacht het in verschillende spelen aanwezig zijn vermoed ik nog altijd dat dit puur om naamsbekendheid gaat... veel succes met werven van noobies :)

+1
Naamsbekendheid versieren ze nu zelfs op dit forum...
+ elk dorp van elk lied moet beginnen met ECV...

Ik zie hier niets meer in dan marketing... Nice try boys! Enjoy the game!
 

DeletedUser

Guest
Vind het wel frapant dat in elke wereld ECV er in slaagt om oorlog te ontketenen met de stammen waar ik in zit + leiding van ben (geweest)
Mijn mening zit er wat teveel in van: dit moet dat moet en anders... +dat er nogal wat negatieve reclame aan komt waaien ook, leiding die nieuwe leden versiert om def te sturen en dan lekker dorpen overneemt? (zodat het wat makelijker gaat?) iedereen zijn eigen manier :)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan