Dus, NL56...

sponks

Nieuwerd
Wat is er gebeurd met de afgelopen werelden? Vroeger was het (relatief) moeilijk om buitmeester van de dag te worden gezien mensen kroonden én farmden. Nu kronen ze nog meer en farmen ze niet? Ik lig volgens mij al 30K voor op nr 2 in farmen maar toch zit ik 150 punten achter...
Ik heb het vermoeden met de post van @Uhtred dat alle Gwen spelers in het spel gebleven zijn met genoeg kronen, maar dat alle échte goede spelers al lang van dit spel weg zijn, of zou dit wat te kort door de bocht zijn
 

Sjamperd

Nieuwerd
Ik denk dat dit wat te kort door te bocht is. Geniet van de voorsprong, over n weekje ga ik volledig van de partij zijn ;)
 

mMikkel

Nieuwerd
Zal er ook aan liggen welke gebouwen je uitbouwd toch lijkt me , je gs nuttig besteden zorgt niet altijd voor de meeste punten
 

Nice day

Casual Lid
Dit is wat er gebeurd als je de wetten die L.E oplegt niet naleeft. Walgelijk.

Brasser heeft geschreven:All Noobs neemt bb-dorpen in, allebei doen ze dit terwijl ze in stammen zaten waar bekend was dat dit bekend was dat het niet mag.Volgens mij reden om ze te 51-en...

maikolg heeft geschreven:Als anderen akkoord gaan ben ik bereid nu even mijn kazernes op kata te zetten

BelgianStoner heeft geschreven:51 en ? idk wat dat is maar wil gerust wel helpen xd

Brasser heeft geschreven:BelgianStoner heeft geschreven:51 en ? idk wat dat is maar wil gerust wel helpen xd platgooien, zodat dorp niet meer waard is dan 51 punten

maikolg heeft geschreven:Katapulten om die mensen hun dorpen te ruineren omdat ze de wereldregels niet volgen
 
Bovenaan