Drogba Out!

DeletedUser1995

Guest
Dan nog 1 ding oud stam genoot, na al die nare praat over jou wil ik je toch nog een compliment meegeven ..... Ik vind dat je er netjes aan gedaan heb om al de dorpjes van je weer netjes terug te geven aan de stam waar ze zich thuis voelen.
namens alle stamleden van nameless vriendelijk bedankt voor je support ;-)
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Dat is een verdomd lange smoes om een backstab naar je oude stam goed te praten
Aja een smoes. Als je gewoon niet wilt horen wat voor een waardeloze leider je hebt mag je dat ook gewoon zeggen.
In game heb ik je ook verteld waarom ik weg ben gegaan maar dan zwijg je. En dan zie ik later dat je hier op het fora wel je grote mond weer open trekt.
Wees dan ook zo'n held en ga ingame met mij het gesprek aan ipv hier op het fora dingen te roepen...
Verder is het wel weer leuk dat Mister Swoot hier begint over dat Gungnir doet aan co-op misbruik. Je weet zelf ook heel goed dat jij hier je handen aan vuil hebt gemaakt. Dus kom daar eerst voor uit en begin dan pas anderen te beschuldigen...
 

DeletedUser2116

Guest
Je hoeft inderdaad helemaal niks te verklaren ik geef ook alleen mijn perspectief heb nergens om een verklaring gevraagd :)

Feit dat die overstapt naar de vijand is al een streek opzich , maar dan ook nog met een sneu verhaal op het forum hoe verrot je de community vindt dat is best wel next level

Als je dan toch overstapt en besluit de rat te zijn die je bent moet je ook een mooie forumpost maken en zeggen jongens ik naai jullie allemaal ik ben er weg van want het gras lijkt groener aan de overkant en niet via allerlei smoesjes je streek goedpraten ;) eerlijk zijn dat is wat we willen

Hoe erg je 1 iemand ook niet mag is geen reden om je complete stam waar je mee hebt gestreden een mes in hun rug te steken

Maar he wie ben ik Ik ben ook maar noob

Reactie op warrior ;)
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Als je dan toch overstapt en besluit de rat te zijn die je bent moet je ook een mooie forumpost maken en zeggen jongens ik naai jullie allemaal ik ben er weg van want het gras lijkt groener aan de overkant en niet via allerlei smoesjes je streek goedpraten
Kom je weer met je smoesjes.
Je weet blijkbaar helemaal niet wat er gebeurt is. Als je nou wist waar je over sprak was het een ander verhaal maar je wilt niet luisteren.
 

DeletedUser2228

Guest
Kijk het spijt mij Mmikkel, hij kon mijn verleidingskwaliteiten niet weerstaan en heeft dan inderdaad een mooi verhaaltje verzonnen om jullie langs achter te pakken. LOL man je bent niet zo snugger als je werkelijk gelooft wat je zegt
 

DeletedUser1972

Guest
Je hoeft inderdaad helemaal niks te verklaren ik geef ook alleen mijn perspectief heb nergens om een verklaring gevraagd :)

Feit dat die overstapt naar de vijand is al een streek opzich , maar dan ook nog met een sneu verhaal op het forum hoe verrot je de community vindt dat is best wel next level

Als je dan toch overstapt en besluit de rat te zijn die je bent moet je ook een mooie forumpost maken en zeggen jongens ik naai jullie allemaal ik ben er weg van want het gras lijkt groener aan de overkant en niet via allerlei smoesjes je streek goedpraten ;) eerlijk zijn dat is wat we willen

Hoe erg je 1 iemand ook niet mag is geen reden om je complete stam waar je mee hebt gestreden een mes in hun rug te steken

Maar he wie ben ik Ik ben ook maar noob

Reactie op warrior ;)
de ''rat'' haha vind het wel een hele beschuldiging, drogba heeft niks los gelaten over jullie behalve zijn clears
 

DeletedUser2116

Guest
Ik ben van mening dat stamhoppen naar de directe vijand altijd een rattenstreek is en blijft , dat het erg vaak voorkomt wilt niet zeggen dat het goed te praten is

En wat zich dan heeft afgespeeld tussen Drogba en lhb weet ik inderdaad niet wil ik ook niet weten want beide hebben toch hun eigen kant van het verhaal maar zo kom je nu over als je de rest van je stamleden ook zo bedonderd om een persoonlijke vete ;)

Maar ik heb hier weer veel teveel tijd verkwist ik ga mn spel weer spelen :)
 

DeletedUser1972

Guest
Ik ben van mening dat stamhoppen naar de directe vijand altijd een rattenstreek is en blijft , dat het erg vaak voorkomt wilt niet zeggen dat het goed te praten is

En wat zich dan heeft afgespeeld tussen Drogba en lhb weet ik inderdaad niet wil ik ook niet weten want beide hebben toch hun eigen kant van het verhaal maar zo kom je nu over als je de rest van je stamleden ook zo bedonderd om een persoonlijke vete ;)

Maar ik heb hier weer veel teveel tijd verkwist ik ga mn spel weer spelen :)
ga je nodig hebben als ik er aan kom ;)
 

DeletedUser1942

Guest
Dan nog 1 ding oud stam genoot, na al die nare praat over jou wil ik je toch nog een compliment meegeven ..... Ik vind dat je er netjes aan gedaan heb om al de dorpjes van je weer netjes terug te geven aan de stam waar ze zich thuis voelen.
namens alle stamleden van nameless vriendelijk bedankt voor je support ;-)
geen probleem hoor het kost ze wat troepen en tyd maar meer niet tis niet anders jammer dat ze het niet op een eerlijke manier durven uit te vechten maar dat zijn we gewend van gungnir
 

DeletedUser1850

Guest
Wij hebben je uit de stam gezet en je meteen ingenomen, wat is hier niet eerlijk aan? Het gebeurd zo vaak dat spelers dorpen kwijt geraken als ze niet online zijn. Het feit dat je zo grote mond tegenover de rest had moest je al lang zien aankomen dat je vroeg ofpas laat gekickt werd en zeker tijdens de nacht wanneer wij het meest online zijn
 

DeletedUser1850

Guest
Ik heb nog geen enkele keer coop misbruik gedaan,
Toen ik merkte dat tijger gestopt was heb ik dit meteen gemeld en hetzelfde met nkleen dit heb ik ook meteen gemeld bij support. Tegenover andere stuur ik meteen naar support dat een speler ermee stopt. En heb al de rest ook volgens de regels gedaan enkel 1keer dat ik edels had gemaakt bij tijger om te vooredelen voor de interning wat blijkbaar ook niet mag dat is zowat het enige wat ik verkeerd heb gedaan bij een gestopt account (wat uiteindelijk geen gestopt account bleek te lijken, dan heb ik het ook over Tijger), met die edels aan te maken heb ik trouwens ook een ticket ingediend of dit mocht voor interningen... en als jij over coop misbruik tegen mij begint ben jij de laatste die hierover mag beginnen swoot. wat jij bent diegene dat achterpoortjes zoekt.

je moet nu niet schijnheilig gaan doen, letterlijk half HTF is uit de stam gestapt door jou praktijken. kijk nu maar wat er van je stam overschiet.

de enige reden dat jullie vol ons beschuldigen is, omdat jullie zien dat jullie aan het verliezen zijn terwijl jullie 2 maand geleden nog dachten dat de wereld gewonnen was door jullie.

de spelers die uit HTF zijn gestapt waren hun plezier kwijt door je, we hebben de ex htf leden opgevangen in de stam, zodat ze terug plezier hebben in het spel en niet zomaar alles kwijt zijn wat ze hebben opgebouwd.

we hebben zwart op wit gesprekken van je dat jij toegeeft coop abuse te doen, berichten dat je aan gestopte spelers VRAAGT def te maken.

andere Swoot volgers die toegeven clears te maken bij gestopte accounts voor eigen gebruik, maar helaas niet als ticket ingediend kan worden, omdat dit via andere kanalen verteld is.

@Lieveheersbeestje aka swoot, stop met leiding geven en ga als gewone speler verder in dit spel, zodat je het plezier niet wegneemt van spelers die dit spel al zoooo lang spelen.

dit is advies van mij, iemand die meerdere stammen heeft gehad/ leider is geweest in stammen.

iemand met een ego hoort niet thuis in leiderschap.

leiders zijn spelers die andere mee omhoog trekken en niet omlaag op ELK VLAK
 
Bovenaan