Dorpsnamen op volgorde

DeletedUser1939

Guest
Is het misschien mogelijk om je dorpen zelf in een bepaalde volgorde te zetten? Nu is het namelijk op alfabet en is het dus het handigste als je bijv A01 of C04 heb bijv, maar voor spelers zoals ik, die allemaal maffe dorpsnamen hebben is dat dus niet echt handig want dan schiet je van de ene naar de andere provincie...
 

DeletedUser1647

Guest
ik gebruik zelf ook geen A01 en C04 etc. maar wat ik doe om dit toch beetje overzichtelijk te houden is om de dorpen wel alfabetisch te houden. dus de dorpen in de eerste provincie geef je dan die rare namen maar die laat je beginnen met een A, en de tweede provincie laat je de namen beginnen met een B enz. enz.
 

DeletedUser1939

Guest
Ja, alleen dan zou ik mijn naam ten schande maken :p
Ik noem in mijn 1e provincie mijn dorpen altijd iets met 'Was'. Dan begin ik met 'Was-Empire' en mijn volgende dorpen zijn dan bijv 'Wasmand' of 'Wasbak'.
In mijn 2e provincie doe ik hetzelfde, afgelopen wereld begon ik in mijn 2e provincie met 'Drug-Empire', en de rest van de dorpen kregen dan namen zoals 'Opium' of Speed.
3e provincie weer exact tzefde, 1e dorp 'Politicus-Empire'. rest van de dorpen bijv 'Jesse Klaver' of 'Geert Wilders'.

Daardoor doe ik alles net iets anders dan de rest, maar dat merk ik wel in het dorp wisselen :(
 
Bovenaan