Geen Bug Dorpen ongeordend

DeletedUser397

Guest
Is al langer:
8dce165d299747a3b2155b1f581645fb.png
 

DeletedUser888

Guest
Heb ff bij mij gekeken, maakt voor niet uit welke combinatie ik invoer. Blijft altijd alfabetische volgorde staan.
 

DeletedUser397

Guest
moet zeggen, ik merk dat dit enkel gebeurd in die prov (01-..), tevens ook een prov waar nog een aantal andere dingen in mis lopen, zoals bv geen 5e spion rekruteerbaar in een dorp daar
verder zijn het ook dorpsnamen van voor die onnozele regelen dat een letter vereist in dorpsnamen, mogelijk heeft dat er wat mee te maken
 

DeletedUser397

Guest
Handmatig inderdaad, dus het zou altijd spontaan weer op kunnen komen vrees ik.
zal ze anders direct door laten lopen

EDIT: na doodlopen kan ik alles gewoon voor productie aanvinken
later wel even controleren of we ook allen geproduceerd zijn, of dat er ene weer in eeuwige loop terechtgekomen is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
zal ze anders direct door laten lopen

EDIT: na doodlopen kan ik alles gewoon voor productie aanvinken
later wel even controleren of we ook allen geproduceerd zijn, of dat er ene weer in eeuwige loop terechtgekomen is

EDIT to the EDIT:
alles gewoon kunnen herproduceren en proces kunnen herhalen
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
@Furyan666 dit probleem mbt dorpsnamen doet zich nog steeds voor? Denk dat het dan alleen maar te maken kan hebben met uit welke periode het stamt, want bij nieuwe dorpsnamen gaat het goed. Met jouw welbevinden zal ik dit naar het archief verplaatsen, want heb niet het idee dat hier nog wat gaat komen.
 

DeletedUser397

Guest
@Dutch Pirate , nog steeds het geval ja.
Maar hoe kan een periode te maken hebben met een simpele alfabetische/numerieke rangschikking?
Chronologisch als in de tijd van overname? Waarom zou die ordenings query dergelijke info überhaupt moeten opvragen, laat staan gebruiken voor ordening?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik bedoel meer: Dit zijn dorpsnamen die nu niet meer aangemaakt kunnen worden. In de loop der tijd zijn steeds minder dorpsnamen mogelijk gemaakt en dorpsnamen met uitsluitend cijfers werken niet meer. Het is net alsof hij daar dan ook geen logica meer in ziet wat volgorde betreft als de letter ontbreekt? Dus hij kijkt niet naar je moment naar overname, maar ziet dorpsnamen die nu niet meer kunnen volgens mij.

Ik zal eens bij @Kr33log vragen of er IEMAND is die kan uitleggen hoe de vork precies erbij in de steel zit. Ik ben ook maar blond :p
 

DeletedUser397

Guest
Ik bedoel meer: Dit zijn dorpsnamen die nu niet meer aangemaakt kunnen worden. In de loop der tijd zijn steeds minder dorpsnamen mogelijk gemaakt en dorpsnamen met uitsluitend cijfers werken niet meer. Het is net alsof hij daar dan ook geen logica meer in ziet wat volgorde betreft als de letter ontbreekt? Dus hij kijkt niet naar je moment naar overname, maar ziet dorpsnamen die nu niet meer kunnen volgens mij.

Ik zal eens bij @Kr33log vragen of er IEMAND is die kan uitleggen hoe de vork precies erbij in de steel zit. Ik ben ook maar blond :p
maw, dorpsnamen aanpassen door een letter toe te voegen zou het probleem moeten verhelpen?
 

DeletedUser397

Guest
In theorie, maar ik wil niet je hele systeem door elkaar halen en dat het dan tóch niet werkt.. :p
bwa, overal een x aan toevoegen op het einde brengt mijn systeem niet doorheen, maar het is wel een buttload aan dorpen dat zo doorkruist zou moeten worden xs
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Je kan het nadien ook niet meer terugveranderen ;) Ik kan het niet voor je testen omdat die oude dorpsnamen dus niet meer gemaakt kunnen worden :p
 
Bovenaan