Dit of Dat?

DeletedUser242

Guest
Het idee van dit topic is heel simpel:
Je zet 2 opties neer en de persoon die na jou post moet zijn favoriete van die 2 opties neerzetten, en andere opties plaatsen, bijvoorbeeld:

'Broccoli of Spinazie?'

'Spinazie
Water of Vuur?'

Zo bijvoorbeeld. Dan kan het interview de volgende poster topic weer met vragen worden, ipv keuzes;)

Dag of nacht?
 

DeletedUser242

Guest
Geen van beide, ik heb geen idee wat dat is:p

Stad of platteland?
 

DeletedUser397

Guest
Een platte stad. Iemand een nukeje te over? :p

Zomer of winter?
 

DeletedUser

Guest
Als de keuze is uit FC Utrecht en Kevin Blom --> Utrecht
Als de keuze is uit FC Utrecht en Feyenoord ---> Feyenoord

Verder snap ik niet precies waar je op lijkt te doelen want Blom is altijd tegen Feyenoord geweest en nooit mee (bv die onterechte rode kaart)

Bami of Nasi
 

DeletedUser

Guest
Als de keuze is uit FC Utrecht en Kevin Blom --> Utrecht
Als de keuze is uit FC Utrecht en Feyenoord ---> Feyenoord

Verder snap ik niet precies waar je op lijkt te doelen want Blom is altijd tegen Feyenoord geweest en nooit mee (bv die onterechte rode kaart)

Bami of Nasi

Houd eens op. Hij was normaal pro AJAX, dat ben ik met je eens. Maar gisteren heeft hij jullie 3 punten kado gegeven. 1-0 uit een vrije trap wat geen vrije trap was. Een penalty wat echt schandalig was. Die rode kaart kan je gewoon geven. (al is het zwaar gestraft aangezien het de wedstrijd er niet na was) en in de 95ste krijgt Utrecht een goed makertje. Maar Feyenoord mag zeker niet klagen over het wanoptreden van Blom.

Vuur

Spanje of Italië
 

DeletedUser

Guest
Spanje

De penalty voor Utrecht was sws onterechter dan die voor Feyenoord, maar goed dan strepen we die tegen elkaar weg.

Dan strepen we de 'onterechte vrijetrap' desnoods ook wel weg tegen het kado-doelpunt na de blunder van vermeer.

Blijft het winst voor Feyenoord met (onterecht) een man minder...


Rood of blauw?
 

DeletedUser503

Guest
ROOOOOD

dik of dun (antwoord eerst voor het vrouwlijke lichaam en dan voor uw portemoneeetje)?
 

DeletedUser

Guest
Spanje

De penalty voor Utrecht was sws onterechter dan die voor Feyenoord, maar goed dan strepen we die tegen elkaar weg.

Dan strepen we de 'onterechte vrijetrap' desnoods ook wel weg tegen het kado-doelpunt na de blunder van vermeer.

Blijft het winst voor Feyenoord met (onterecht) een man minder...


Rood of blauw?

Bij Haller was er nog contact.. Maar inderdaad, beide onterecht. Alleen kwam het moment van de penalty iets beter uit voor feyenoord dan voor Utrecht (die was alleen voor de statistieken).

'Dan strepen we een fout van een speler van Feyenoord weg tegen een fout van een scheidsrechter'. Aparte vergelijking als je het mij vraagt.

Ik heb het idee dat ik met een Feyenoorder te maken heb? Ik ben trouwens zelf voor Go Ahead Eagles. Ik voel me in dit opzicht dus een vrij neutrale toeschouwer. Ik heb het idee dat jij vind dat Feyenoord terecht heeft gewonnen? maar zelfs als supporter kan je dat toch niet vinden?

@Bompie
Is neutraal ook een optie? Afschuwelijk dik en achterlijk dun vind ik beide erg lelijk.

Kamperen of vakantiehuisje?
 

DeletedUser

Guest
Amsterdam, alhoewel ik liever Utrecht heb ;)

Elvenar of FoE?
 

DeletedUser

Guest
Zijn die niet hetzelfde?

muffins dan maar denk ik,

Een leven zonder internet, of een leven zonder vervoersmiddelen (dus geen auto, fiets, vliegtuig etc.)
 
Bovenaan