Deva's Taverne

DeletedUser888

Guest
Heeft het nog zin hier te starten?
Zit een beetje rond te kijken maar met werelden met maar 1k spelers heeft niemand zin
 

DeletedUser888

Guest
Misschien na de tentamens een beetje actief, maar ben gestart.
Iemands stam die mn coop beetje lopend wil houden?
 

DeletedUser888

Guest
Nou, weet niet wtf er aan de hand is. Maar iemand denkt dat ie leuk is door barbarendorpen in mijn provincie te tanken met kata's ...
 

DeletedUser

Guest
Hoe vergaat het op deze wereld ?
Ik was er snel klaar mee :D
Begon met eerste stam maar ze schenen vies te willen spelen en als dictator te willen gaan (ze kenden ons nog niet dus was begrijpelijk)
Dus waar ik moeite voor doe om hem erbij te laten komen kwam erachter zelf dictator te willen zijn (helaas in mee gegaan)
Hij had het druk hoor (is excuus)
Echt zo tering druk met alles en overal de vinger in de pap
Met shit aan komen ik had jouw gevraagd, nee dus niet
Met bullshit aan komen wat ik wou, nee meneer verondersteld
Mij gewoon in slecht daglicht stellen met prov"s voor mezelf te willen
Het is samen doen en samen gaan (maar buiten mij om)
De stam was iedereen is leider, alles overleggen maar helaas was overleg verboden want dat is klagen
Echt ging ff achter mijn rug om en dan recht in mijn bek liegen

Sorry voor mijn geklaag maar mijn excuus is dat ik dat niet kan laten bij zulk soort :D
 

DeletedUser1562

Guest
Die eerste dictators zijn nu in een BG met die tweede
Leuk dat je er bij was ;)
En die 2 stammen zijn toch wel de wereld aan het winnen, dus is geen slecht systeem zou ik zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Die eerste dictators zijn nu in een BG met die tweede
Leuk dat je er bij was ;)
En die 2 stammen zijn toch wel de wereld aan het winnen, dus is geen slecht systeem zou ik zeggen.
Ja weet dat je er een wereld mee kan winnen, gebeurd vaak in tw2
Via de diplomatiek en politiek (strategie is vaak ver te zoeken)
Hoe naai ik de ander zo hard mogelijk :D maar is toch niet mijn manier

Maar dit is dus bevestiging dat dat het plan al was ?
Merkte zo wie zo dat ik genaaid werd, waarom ???
Meneer gaat een ander de schuld geven en ik mag dan niet bij ander vragen ???
Ik vraag altijd andere partij
Andere partij wist van niks (wel wat maar niet waarom)
Hij boos dat er toen 2 mensen boos op hem waren, ik en een mod of mod en een mod ???
Echt ga mij niet kwalijk nemen dat ik ff navraag doe als je de schuld zomaar ergens anders op schuift
Dingen veronderstellen waar het mij om gaat waar het dus niet om gaat, meneer geeft geen antwoord, enkel ik heb het druk (het excuus)

Dacht met een leuke groep te beginnen
Maar met zon achterbaks gedoe heb ik er geen zin meer in
En dan nog zon slap iets, na ze dit flikken zeggen: keuze is aan jouw
Echt dat gelul ken ik aan alle kanten :eek: (grootsheidswaanzin)
 

DeletedUser

Guest
Snap ik ik
Ik zat in andere stam en daar gebeurde de shit
Ben gelijk gestopt en heb me laten interen, die manier NEE

Kijk men moet niet bij mij aankomen met:
Van persoon X mag het niet maar wordt mij kwalijk genomen om X te vragen
Klink alsof ik dat niet mocht weten (er achter komen)
Ging er over dat ik prive zou kunnen zien op discord (denk bullshit, daar zie je niks van enkel channels)
Het gaat over server met 2 stammen, mede aan meegeholpen dat op te zetten
Enige waar het om kan gaan is dat ik Tavern leiding en LIS leiding zie (dat is wat ik mezelf geen rol toe kan geven)
Maar om 1 of andere rede krijg ik alle rechten en weer weg (wou er net mee bezig), vraag en 0,0 reactie
Dan mag ik coop lijst doen en toch in LIS raad channel, gelijk er weer uit want nog niet compleet in 24:00 uur
Nee na dat gedonder en ik zeg heb pas van 3 de coops (sorry hoor heb ik ook ff tijd voor nodig)
Er wordt gezegd ja we hadden gevraagd de prov in te gaan, ja ik zei kan meerdere kanten op, dan wij gaan en is genoeg
En dat moest ik maar weten want besproken in LIS raad, maar persoon Y heeft het te druk om dat te lezen en beslist
Dat de rest compleet wordt vol gespamd mag ik niet noemen want dat is klagen maar hij heeft het te druk om allen te lezen
Echt en mij kwalijk nemen te lezen wat in de geheime raad stond waar ik niet in zat ff 3000 km terug scrollen maar had moeten weten
Denk gelul aan alle kanten

Echt LIL wordt/was jij nu niet bespeeld ?
Gezien jouw antwoorden me iets te veel doen lijken van dat heb ik gehoord
 

Leven is lijden

Casual Lid
Snap ik ik
Ik zat in andere stam en daar gebeurde de shit
Ben gelijk gestopt en heb me laten interen, die manier NEE

Kijk men moet niet bij mij aankomen met:
Van persoon X mag het niet maar wordt mij kwalijk genomen om X te vragen
Klink alsof ik dat niet mocht weten (er achter komen)
Ging er over dat ik prive zou kunnen zien op discord (denk bullshit, daar zie je niks van enkel channels)
Het gaat over server met 2 stammen, mede aan meegeholpen dat op te zetten
Enige waar het om kan gaan is dat ik Tavern leiding en LIS leiding zie (dat is wat ik mezelf geen rol toe kan geven)
Maar om 1 of andere rede krijg ik alle rechten en weer weg (wou er net mee bezig), vraag en 0,0 reactie
Dan mag ik coop lijst doen en toch in LIS raad channel, gelijk er weer uit want nog niet compleet in 24:00 uur
Nee na dat gedonder en ik zeg heb pas van 3 de coops (sorry hoor heb ik ook ff tijd voor nodig)
Er wordt gezegd ja we hadden gevraagd de prov in te gaan, ja ik zei kan meerdere kanten op, dan wij gaan en is genoeg
En dat moest ik maar weten want besproken in LIS raad, maar persoon Y heeft het te druk om dat te lezen en beslist
Dat de rest compleet wordt vol gespamd mag ik niet noemen want dat is klagen maar hij heeft het te druk om allen te lezen
Echt en mij kwalijk nemen te lezen wat in de geheime raad stond waar ik niet in zat ff 3000 km terug scrollen maar had moeten weten
Denk gelul aan alle kanten

Echt LIL wordt/was jij nu niet bespeeld ?
Gezien jouw antwoorden me iets te veel doen lijken van dat heb ik gehoord


Eerlijk gezegd CoS, heb ik daar al lang geleden mijn excuses voor aangeboden, het liep wat raar, heb je destijds ook alles uitgelegd. Je was boos soms terecht en soms wisten wij niet eens waarover je boos was.

Vind het alleen jammer dat je oude koeien uit de sloot moet halen hiervoor, terwijl ik naar mijn weten alles met je had uitgepraat.

Mocht dit naar jou weten niet het geval zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag maar dan niet op het AF maar gewoon privé.

Groeten,

Leven is Lijden
 

DeletedUser

Guest
Ik kan nog best begrijpen dat het allemaal wat raar liep
Heb pm geprobeerd, gezegd denk dat er een mis verstand was tussen jullie (dingetje discord)
Geen reactie
Als ik mijn ding zeg waar het mij om ging krijg ik: ik ben je gezeur zat

Jij en ik weten donders goed dat er een aantal screen shots zijn gelanceerd
1e is van Peeters dat de stam waar we zitten vies wil spelen (Uhtred had het ook al genoemd)
Peeters zat toen nog niet op de wereld of net
Jij gelijk eruit en eigen stam, de rest er achteraan
Vraag Peeters hoe kom je hier nu aan, hij: ik kom in alle stammen aan info, krijg alles voor elkaar
Screen shot was dus van Uthred dus :D

2e De post in LIS raad was weer van Uhtred, de zooi was net uitgepraat en begint opnieuw
Was gvd een uitleg aan andere dat zij er niks mee te maken hadden (word eruit geknald)

Zeer opvallen vind ik dat Peeters mij eerst om def of clear vraagt (hij zit niet in stam)
Hij zou niet serieus spelen want had al gevraagd de stam in te komen
Geen antwoord of hij echt speelt dus denk mijn stam schreeuwt om def en ik moet dorp veroveren dus heb mijn cleartje nodig
Had hem best willen helpen maar reageert ineens als een NOOB, niks dus

Dacht een goed/leuk contact met hem te hebben maar schijnbaar dus niet
Waren een beetje aan het geinen
Maar vraag na het gedonder van richting hem om een bb te pakken en antwoord is dacht dat je aanvallender was ingesteld
Bood mijn clear er bij aan zodat hij een groter dorp kon edelen, gewoon overleg en samen werking proberen

Helemaal raar dat Peeters de geheime LiS raad waar de stam niks van wist zo fantastisch vond
Hij zat net 3 dagen in de stam
Het evenaarde bijna het leiders schap van MhExtra, de enige leider die hij ooit heeft mee gemaakt (goh ff AF nalezen over deze bewering)
Echt hoe kan hij ooit weten hoe goed ze het doen als de stam geen eens weet dat die leiding bestaat

Dat ik discord rechten kreeg en gelijk kwijt was, was na screen shot Peeters
Heb hem nog gezegd, was toch geintje maar loopt uit de hand
Hij ja nu kan je niks meer
Echt daar kan ik geen eens iets mee en wil dat ook niet

Echt @Peeters waar gaat dit om
Eerst is het mij naaien op wl 15 als de leider op achter grond
wl 20 mag ik het beslist niet over hebben over 15, je ging me bestempelen
Daarna slijmen en vertrouwen winnen
Dan weer tegen keren
Waarom ???

Echt alles wat ik in tw aan bewering hoor maar zonder bewijs of onderbouwing negeer ik
Heb al zoveel beweringen gehoord over mij en andere
Sommige mag ik geen eens noemen want respect, sommige worden door de slijk gehaald
Ja die heeft je genaaid maar ik zeg niks want dat zijn oude koeien uit de sloot (die keer ik vaak om en denk jij dus)
Heb paar bronnen en denk, nee dat is 0,0 betrouwbaar
Echt hou op met de roddels en bullshit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
@captor of sin wat probeer je nou te bereiken? Je begint nu random namen te noemen, feiten (als het al feiten zijn) naar boven te halen van jaren terug. Dit gaat helemaal nergens over. Je speelt hier niet dus waar maak je je druk om?

Je begint zomaar uit het niks hier weer over, terwijl er helemaal geen aanleiding voor was. Je was het niet eens met hoe het op Deva gegaan is en bent dus gestopt, dan is het toch klaar? Dan moet je ook niet maanden later weer eens ruzie daarover gaan maken. Het komt nu over alsof je op zoek bent naar medelijden van andere spelers.
 
Bovenaan